En tiedä kuulunko tänne vai en, mutta kirjoitan kuitenkin.. Ajakaa pois jos olen väärässä paikassa Eli hieman taustoja.. Meillä yritys alkoi 11/06 (10kk sitten) kun ehkäisyrengas jäi pois.. Ensimmäinen kierto venyi 51 päivään ja toinen venyi venymistään.. Maaliskuussa aloitettiin terot, jotka lopulta lopettivat pitkän kierron häiden aattona kp 86. Maaliskuussa heitettiin ilmaan PCOS-epäily, mutta labrat ei tukeneet tätä.. Oma lääkäri kirjoitti terolut reseptin 4kk ajaksi jonka jälkeen käski selvitä niillä ja ottaa yhteyttä, jos vielä tarvetta niin vuoden vaihteessa. Terolutit loppuivat viime kierrossa ja ensimmäinen luomukierto terojen jälkeen lähti taas venymään. Niinpä me marssimme yksityiselle, jossa miehen pojat testattiin, kaikki sillä saralla ok. Minut ultrattiin vajaa 2vkoa sitten ja oik. munasarjassa oli PCO-tyyppistä ilmestystä ja vas. kysta. Minulla oli pari viikkoa aivan järkyttävät vatsakivut, joiden vuoksi olin kaksi päivää päivystyksessä. Muuta syytä ei löydetty, kuin se, että on pitkä kierto. Nyt onneksi kivut ohi.. Minulle kirjoitettiin primolut-kuuri yksityisellä, joka lopetti kierron tänään, taisipa venyä kierto 46pv. Nyt siis kp 1/jotain aivan ihmeellistä=25-86. Clomi-kuurin sain samalla ja tarkoitus olisi ne aloittaa kp 5 eli torstaina. Syön niitä sitten kp 5-9 ja sitten ultra kp 14 tietämillä. Tässä kierrossa olemme miehen kanssa päättäneet onnistua Kuukauden päästä tulee 6kk vihille menosta ja 4v. yhteistä taivalta, joten silloin täällä plussataan Ja näin ollen olen jo miehelle sanonut että LA on 22.6. Saa nähdä miten luonto tukee minun päättäväisyyttä Niin ja minä olen siis 19v ja mies 28v..