++Ovulaation induktio lokakuussa++

Siiretäänpä tänne!!! Toiveissa olevian plussien kera B)

SUNNUNTAI 30.9.2007


Omppu76.............5.clomit. ...................................kp /24-30
Pömpeli-pötsi.......3.clomit..................................... .kp 54/30
Vilinäiti.................3.clomit.................................... ..kp 53/36.yk16
jonski...................clomit.........................................kp 42/30-32
Sini 78.................2. puregon+pregnyl....................kp 31/29-31
macy....................clomit..........................................kp 30/32
Bayan Fare..........1.clomit.......................................kp 29/?..y 1v
mm -72................5.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 28/28-32
Maikki-Likka............................................................kp 28/29-31
LT82.....................clomit+terot...............................kp 27/27-34yk15
nunniu..................2.clomit......................................kp 25/29-33
Maria-83...............3.clomit......................................kp 21/34-36
Alisa79.................2.clomit......................................kp 20/28-32
Jense...................5.clomit+terolut..........................kp 20/34
kati231................3.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 16/28-42
Ines.....................3.clomit (tauko) + metut + terot.kp 16/? PeePee77............2.puregon+pregnyl.....................kp 15/29-31
Dreamer-88..........1.clomit......................................kp 15/25-?.yk10
Rina82..................2. clomit.....................................kp 11/??
Emppu78..............6.clomit......................................kp 11/32
marianne22..........2.clomit......................................kp 10/28-30
Nanna75..............2.clomit......................................kp 7/14-30
Kimpsu..........km8/07, tauko clomeista...............kp 4/30-42 y 1v9kk
JEEP.....................5.clomit+metut+puregon...........kp 2/31-36.y2,5v

heksamiina...........3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28
ToivossaOnHyväElää.1.clomit+terot.......................kp ?/?
Matilda2007..........km 8/07.....................................kp ?/28-32
Bee......................2.puregon+pregnyl.....................kp ?/?

Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007

 
No minäpä aloitan jo tänne kirjoittamaan.
(.) Menkkoja odotellessa. Oireita on jonkun verran että olis tärpänny, mutta täällä ollaan sairastettu 1 1/2 viikkoo niin ankaraa flunssaa, että ei ole oiken jaksanu kiinnittää muihin tuntemuksiin huomiota. Torstaille odotan tätiä saapuvaksi, ja toivotaan nyt, että tulis sit eikä jäis pitkittää kiertoo. :eek:
 
Bee
Siirryn tänne koska seuraava jännäily menee mullakin lokakuulle.

Eli.. Kuten arvata saattoi, verikokeesta ei saatu hyviä uutisia. Hcg oli laskenut reippaasti. Uusi koe viikon päästä ja sitten mahdollisimman pian uudet piikitykset. :'( On tää vaikeeta! |O
 
Omppu76.............5.clomit. ...................................kp /24-30
Pömpeli-pötsi.......3.clomit..................................... .kp 56/30
Vilinäiti.................3.clomit.................................... ..kp 55/36.yk16
jonski...................clomit.........................................kp 44/30-32
Sini 78.................2. puregon+pregnyl....................kp 33/29-31
macy....................clomit..........................................kp 32/32
Bayan Fare..........1.clomit.......................................kp 31/?..y 1v
mm -72................5.clomit+metut+luget+pregnyl...kp 30/28-32
Maikki-Likka............................................................kp 30/29-31
LT82.....................clomit+terot...............................kp 29/27-34yk15
nunniu..................2.clomit......................................kp 27/29-33
Maria-83...............3.clomit......................................kp 23/34-36
Alisa79.................2.clomit......................................kp 22/28-32
Jense...................5.clomit+terolut..........................kp 22/34
kati231................3.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 18/28-42
Ines.....................3.clomit (tauko) + metut + terot.kp 18/? PeePee77............2.puregon+pregnyl.....................kp 17/29-31
Dreamer-88..........1.clomit......................................kp 17/25-?.yk10
Rina82..................2. clomit.....................................kp 13/??
Emppu78..............6.clomit......................................kp 13/32
marianne22..........2.clomit......................................kp 12/28-30
Nanna75..............2.clomit......................................kp 9/14-30
Kimpsu..........km8/07, tauko clomeista...............kp 6/30-42 y 1v9kk
JEEP.....................5.clomit+metut+puregon...........kp 4/31-36.y2,5v

heksamiina...........3.clomit (nyt tauko?)..................kp ?/28
ToivossaOnHyväElää.1.clomit+terot.......................kp ?/?
Matilda2007..........km 8/07.....................................kp ?/28-32
Bee......................2.puregon+pregnyl.....................kp ?/?

Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007

 
Päivitin listan, toivottavasti meni oikein =)
(.) toinen clomikierto loppumaisillaan, eli napsin 2 clomia päivittäin, mikä oli oma päätökseni, kun ei ovista yhdellä clomilla tapahtunut. Olen sen verran hätänen ihminen, etten oilis jaksanut koittaa toista kiertoa enää yhdellä clomilla :ashamed: Kuumat aallot on taas olleet valtaisat :kieh:
 
Pientä päivitystä... tänään siis kp 24/30 kait... Ei oo paljon kerenny kirjottelemaan. Just neitin kanssa kasattiin pinnasänky pois joka on vierashuoneessa yli vuoden tarpeettomana ollut... Rupeaa usko jo loppumahan. Kävin muuten vyöhyketerapeutilla ihan tämän lapsettomuuden takia ja hän osasi suunnilleen minuutin korvanlehteä rapsuteltuaan sanoa että ompa sinulla tiukat lantionpohjalihakset ja jotain verenkiertohäiriöjuttja tms... aika jännä juttu ja varmasti jotain perää on.
Clomeista sen verran että jätin neljännen kierron syömättä kun ovulaatio hävisi kokonaan. Nyt kun olin kuukauden syömättä niin heti palasi tutulle paikalleen. Ehkäpä se olisi aika nyt vaan keskittyä tuohon taloprojektiin ja hyväksyä se että ehkäpä meille ei ole enempää lapsia tarkoitettu, sellaista elämä on,kaikkea ei voi saada!!
Syksyn jatkoja!!!! :wave: =)
 
Elikkäs täällä meneillään kp 14, clomit ollut tässä kierrossa mukana "pitkästä aikaa", keväällä kerkesin 2 kuuria syömään, tuloksetta. Tässä kierrossa on nyt sellaista uutta, että inssi odottais, joko huomenna tai ylihuomenna. Kävin eilen ultrassa, ja sellanen 17 mm rakkula siellä möllötti ja limakalvotkin oli lääkärin mukaan muhkeat =) Ovistesti kun näyttää plussaa, niin ukko kiikuttaa spermat paikanpäälle ja mä varailen sitten ajan sinne.

Nyt on kyllä semmonen tilaisuus, koska olen lomalla. Töissä ollessa inssiin pääsy tuntuu aikas vaikealta järjestää... (olen töissä toisella paikkakunnalla...) Onko kellään mullaan ollu inseminaatiota? Jänskättää todella =)
 
Täti on löytänyt taas tiensä tänne :kieh:
Kp1 on aivan pian käsillä, pikkuisen tuhruttaa. KYLLÄ JAKSA TAAS VIT**TAA |O
Pömpelipötsi, mitenhän sen pystyy hyväkseymään, ettei sitä lasta ehkä (meillä siis 2.) suodakaan???

Hyödyttääkö mun tuota 6. clomikiertoa aloittaakaan..? Jos siitä on haittaa(jotain) enemmän kuin hyötyä? :(
 
PömpeliPötsi, siis kunnioitan sua kyllä tosi paljon, jos pystyt hyväksymään asia, että teille ei suoda enempää lapsia. Minä en sitä varmaan voi omalla kohdllani hyväksymään, tai ainakin siihe tarvitaan ihan oikea ja kunnollinen kriisi! :hug: ´
mm-72 Voima :hug:
nunniu, pa*kan marjat, mä mitää raskaana ole, vieläkään. En usko vähääkään. Kohdunnipukka on tosi pehmeä, ja alhaalla. Toivon vaan, että to täti kans tulee, eikä ala pitkittää tätä kiertoo. Pääsenpähän sitten syömään clomeja ja voimaan pahoin :kieh:
 
Nyt on jo pakko kysästä teiltä tämmöstä pientä asiaa, ku mieltä niin kovasti vaivaa, että mistä on kysymys.. Elikkästä tilanne on nyt se, että mulla on nipistelly alavatsaa kohdun paikkeilta nyt oikein kovastikkin. Viime viikolla nipisteli kaks päivää ja sitten oli päivä väliä ja nyt taas nipistelee. Kerran jopa vihlas oikeen kunnolla, mutta muuten on ollu suht lieviä nipistelyitä ja jottain muita tuntemuksia.. Mulla ei ole koskaan aikasemmin ollu tämmösiä tuntemuksia ja nyt mietityttää kovasti, että mistä tämä johtuu. Onko kellään ollu vastaavanlaisia nipistelyitä? Mulla on menosa kp23 eikä täsä kierrosa ole ollu lääkitystä ollenkaan käytösä. Menkkoja ennen mulla ei ole koskaan ollu mittään tuntemuksia.. Rassaa ihan hirviästi! Sillon ku tuntemuksia ei ole niin kaikki ok, mutta tuntemusten aikana ei ossaa mittään muuta ajatellakkaan.. Toivottavasti joku sai jottain selevää tästä sepustuksesta.. :headwall: Tais tästäki kiriotelmasta tulla vain tuntemus-sanan jatkuvaa toistamista.. huoh..
 
Terve! Täällä menossa jo kp18 ja edelleen Puregon-pistokset meneillään. On meinaan ollut uskomattoman hidas kierto noin fysiologisesti. Takana on jo 14 pistosta Puregonia (50 iu -> 75 iu), eikä vieläkään folli ole kasvanut 13 mm (toinen pienempi 12 mm) enempää. Huomenna taas ultrattavaksi. Jos folli nyt vielä päättäisi kasvaa loppuviikkoon mennessä, siinä tapauksessa pe tehtäisiin inssi. En kyllä usko tällä tahdilla siihen. Varmaan pregnyl joudutaan pistää loppuviikosta vasta, joten oviskin sitten ajoittunee viikonloppuun. Mutta katsellaan.
 
Bee,voi itku,kun tuli huonoja uutisia,toivottavasti pääset taas pian yrittämään! :hug:

LT82,koskas ajattelit testata? :whistle:

Retuli82,tervetuloa joukkoon mukaan,sait heti kättelyssä hyvän kokoisen muniksen,toivottavasti on hyviä uutisia loppu kierrosta! ;) Ootko yksityisellä hoidossa?

nippe81,oon ainakin kuullut että nipistelyä ja vihlontaa on alkuraskaudessa,plussa tuulia puhallellaan sinnekkin päin! :whistle:

kati231,mites nyt tuommoinen kierto,toivotaan että munikset vielä jaksaisivat kasvaa,että saisit ainakin tuon irrotus piikin! :hug:

No niin mm-72,toinen konkari, :hug: sulle heti ensi kättelyssä! Mulla on kanssa alkanut tulla mitta täyteen,pari päivää ollut semmoiset sekä säryt ettei tosikaan ja vieläkin tuota painon tunnetta vatsassa,molemmat kystan merkkejä,että mua ottaa päähän!:kieh:
Olen meittinyt että josko jättäis clomit ja menisi muualle hoitoon,että saisi järeämmät aseet käyttöön,tuntuu aika epätodelliselta raskautua clomien avulla! :'( Kuinkahan kauan noissakin tutkimuksissa menee,että saa sitten uuden hoito suunnitelman?
 
Jense, en ajatellu testata ollenkaan... Täti tulee huomenna jos tulee ja lauantai-aamun aikaisintaan kaivan testin esille. Sen verran säännöllinen on kierto (ainakin ollu) että kyllä se huomenna pitäis alkaa kp 1.
Siis mä tilasin mammaksista liuska-ovis-, ja raskaustestejä. Ne tuli eilen. Oon aiemmin tlannu sielät niitä puikkotestejä. Ne liuskat oli niin olemattomia, että mä jo ajattelin, että missä ne testit on?? :eek: Mutta aikani kopeloituani niitä pakkauksia tulin siihen tulokseen, että kyllä ne vaan on todela liuskoja... :kieh: . Onko ne yhtä hyviä kun ne puikot, onko kellään kokemusta?
Eilen oli koko päivän kuumotusta ja jomotteluja ala-vatsalla. Välillä vihloo vähäsen. Mutta kassotaan nyt, mitä tuleman pitää.
 
retuli82, mulla on ovis ilman lääkitystä aina vasta tuolla kp18. Niin oli tässäkin kierrossa, muistaakseni! Entäs jos ovis sattuu viikonlopulle, mites inssin sitten käy? Mutta pidetäänpä sulle peukkuja, että saat ovis+ ja pääset inssiin. Ja tervetuloa joukkoon! :flower:
 
LT82, kyllä mulla tosiaan on tuo ovis ollu aina säännöllisesti kp 16, joskus 15. Eli yritän luottaa, että se ois huomenna, kun on kp 16... jos sattuis vklopulle, niin sittenhän inssiin en pääsisi. Voiko clomit muuten myöhästyttää ovista? Lääkäri kuitennii maanantaina epäili, että inssi olis ti, ke tai to.
 
Kertokaa hyvät ihmiset onko muilla käynyt vastaavaa; ... Onko muille clomit tuoneet tälläistä kyytiäistä kuin hien haju? En ole itsessäni haistanut sitten usean vuoden..Tosin suora vaikutus se ei voi olla, koska nyt kp 28 kuitenkin jo.


Lt82 kyselit liuskoista.. Mulla ollut käytössä liuskat sekä ovis että raskaus. Toimii ainakin ovisliuskat ja on tosi käteviä. Ongelma tulee sit jos ei löydy mitään purkkia mihin pissiä... Raskaustesti ei ole vielä tähän päivään mennessä toimivuuttaan näyttänyt :/ yhtä viivaa vaan tarjonnut..

Retuli82 tervetuloa pinoon! En tiedä kuinka yleistä että clomit myöhästyttää ovista. Mulla myöhästyttää jonkun verran, eli todennäköisesti kp19 tapahtuu.. Ennen kun en ovuloinut niin vertailukohdetta ei ole! Joka sanoo että aikaistaa pikemminkin.. Yksilöllistä kait..

Nippe81: nipistelyä moni alkuraskautta nauttiva on kertonut kokeneensa. Mullakin edellisessä raskaudessa oli nipistelyt ja repimiset mukana alussa.. Tuuloisia sinne päin!


:hug: kaikille
 
Tänään käyty ultrassa. Onneksi oikeanpuoleinen folli oli kasvanut 18 mm:ksi. Jee! Huomenna pistelen sitten pregnylin ja ovista odottelen pe illaksi. Me unohdetaan inssi tässä kierrossa aikataulusyistä ja muniksen tämänhetkisestä koosta johtuen.
 

Yhteistyössä