ovulaatiokivuista

Jätin pillerit noin 8 vuoden jälkeen pois tuossa joulukuussa ja yhdet menkat on tässä välissä tullut,mutta onko kellään kokemusta kamalista ovulaatiokivuista? Ilmeisesti viime viikolla oli ovulaatio ja vatsakivut olivat niin kamalat että jouduin käymään päivystyksessä asti? Kuukautiskivut mulla oli ennen pillereitä tosi kovat jne. mutta tuo ovulaatiokipu oli jotain aivan järkyttävää..Nyt suorastaan pelottaa jos jatkossakin kivut ovat yhtä kovat ovulaation aikana.Onko kellään mitään vinkkejä miten niitä voi helpottaa,onko särkylääkkeet ainoa vaihtoehto?
 
Pauppiliini harmaana
Mulla on sama juttu, synnytyksen jälkeen alkoi ihan kamalat oviskivut. Mulla menee ainakin yks päivä pilalle, jos en ehdi tarpeeksi ajoissa ottamaan särkylääkkettä, olen TOSI kipeä, menkkakivutkaan ei ole mitään siihen verrattuna. Särkylääke on ainut tehokas keino mulla, mikä auttaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 16:55 Pauppiliini harmaana kirjoitti:
Mulla on sama juttu, synnytyksen jälkeen alkoi ihan kamalat oviskivut. Mulla menee ainakin yks päivä pilalle, jos en ehdi tarpeeksi ajoissa ottamaan särkylääkkettä, olen TOSI kipeä, menkkakivutkaan ei ole mitään siihen verrattuna. Särkylääke on ainut tehokas keino mulla, mikä auttaa.
Aivan sama juttu täällä :headwall:
 

Yhteistyössä