Ovistestit?? (informaatioo ASAP) :D ???

ketään joka tietäis Ovulaatiotesteistä seuraavan asian???
..eli kun siihen tulee kaksi tummaa viivaa niin sehän tarkoittaa että ovulaatio tapahtuu todennäköisesti 28 tunnin sisällä.. Mutta kun tulee se kontrolli viiva+haamu niin siinä paperissa luki että mahdollista huippua ei vielä ole tavoitettu..
Mutta voiko olla niin että se Ovis on ohi ja näyttää siksi haamua?

joku teistä vastasikin tuolla että saattaa olla jo ohi, mutta kuis se ei sitten näyttäis täysin negaa? niinku ei mtn viivaa?
 
Sekä ennen ovista että sen jälkeen on lh-pitoisuuksia veressä. Positiivinen testi on silloin kun saavutetaan LH-huippu. Niitä haamujen värieroja ei saisikaan vertailla. Se on joko positiivinen tai negatiivinen. Ohjeissa yleensä on kp millon kannttaa aloittaa tikuttaminen.

esim. mulla oli viime kierto lyhin kierto 24 päivää, sen perusteella tikutuksen voin aloittaa kp7, Kotitestien liuskat mulla siis käytössä.
 
mulla on tollasia first signal, apteekista ostettuja..
no tein sen hätäpäissäni jo tänään ja aloin nyt kunnolla laskee nii mun ois pitänyt aloittaa toissapäivänä jo.. :S :D mutta siis kaikkien nettilaskurijuttujen mukaan tänään kannattais laittaa lakanat paukkuun.. (ne tosin on heilunut jo joka pvä tässä kierrossa ) :D
 
No mä ostin kerran Apteekista ovistestejä, ne makso yli 30e/7kpl. Ne tais olla semmosia, että koko ajan tulee myös testiviiva, mutta vaalea. Sitten kun on ovulaatio, niin se on tumma. Minulla näyttikin ovulaation silloin kuin pitikin. :) Voisko sulla kans olla niin, että tulee viiva, vaikka ei vielä ovulaatio olisikaan? Mitä lukee ohjeissa?
 

Yhteistyössä