ovis testi näyttää raskauden??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TahtooÄidiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TahtooÄidiksi

Vieras
eli siis menkat myöhässä, kylläkin vain päivän. nyt sitten tein ihan huvikseni ovistestin, ja plussa tuli, ehkä testiviiva hieman haaleampi kuin kontrolliviiva.. mutta voiko tuo nyt olla mahdollista että olen raskaana?
ja siis nuo samat testit on näyttäny vain yhden viivan taikka tooosi haaleen viivn jos ei oo ollut ovista, ei tuollaista..

Taidampa lähteä heti aamusta hakee r-testiä :)

Itselläni ovitesti näytti raksauden kuopuksesta. Olivat kanssa menkat pari päivä myöhässä ja yksi käyttämätön ovistesti oli kaapissa. Tein sen ihan huvin vuoksi ja tummaakin tummempi plussa pärähti testiin. Raskaustesti antoi pari tuntia myöhemmin saman tuloksen :)

Jep, ovistesti näyttää raskauden usein aikaisemmin kuin oikea raskaustesti. Itse sain viime raskaudessa plussan jo paria päivää aiemmin ovistestillä kuin rt:llä.

Sen viivan pitää olla VAHVEMPI kuin kontrolliviivan. Haaleampi viiva ei tarkoita mitään. Toisilla erittyy lh-hormonia (sitä mihin ovistesti reagoi) ennen kuin menkat alkaa ja sen takia se viiva on tummempi. Siksi on TODELLA TODELLA tärkeää et ei innostu siitä viivasta ellei se ole TUMMEMPI kuin kontrolliviiva.

Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Sen viivan pitää olla VAHVEMPI kuin kontrolliviivan. Haaleampi viiva ei tarkoita mitään. Toisilla erittyy lh-hormonia (sitä mihin ovistesti reagoi) ennen kuin menkat alkaa ja sen takia se viiva on tummempi. Siksi on TODELLA TODELLA tärkeää et ei innostu siitä viivasta ellei se ole TUMMEMPI kuin kontrolliviiva.

Mulla oli kp31/30 ovistestin kontrolliviiva vahvempi kuin testiviiva, ja tässä sitä vaan ollaan raskaana rv6+4.

Kannattaa kuitenkin tehdä se r-testi. =)

Yhteistyössä