Nyt mä olen kyllä ihan ulalla !!!! Luulin jo että ovis olisi ollut 5.11,jonka jälkeen ovisviiva lähti hiipumaan ,mutta lämmöt eivät kuitenkaan ole kunnolla nousseet vaan hipuavat ylös ja alas ja päivisin hyvä kun 26 astetta (35.4-35.9) norm. 36.4-36.6 . ja nyt kun tänään on ollut kauhean kylmä ja väsy niin mittasin kainalosta pikku päikkäreitten jälkeen niin näytti 35.2 !!!!???? Oli pakko mitata heti uudelleen 35.6 .. Siitä sitten saunaan lämmittelemään ja lauteilta laskettuani tunsin voimakkaan repäisykivun oikealla puolella ?Siis häh !! No tulin sitten ylös ja muistelin että joskus ennen jonkun edellisen lapseni odotusaikaa olen tuntenut samanmoisen kivun ja tehnyt ovistestin ja se olikin kunnon plussa .. no nyt koitin samaa . ovistesti näyttikin melkein heti tikun kastuttua ovisplussaa ja todella vahvaa sellaista ! Koitin vielä r-testinkin samaan kippaan , ei toista viivaa (vaikka aamullahan se jo näytti vain yhtäviivaa . ) .
Eli onko mulla kuitenkin tuo ovis vasta nyt ??? Vai mihin nämä repäisykivut taas liittyivätkään ? Kun en muista viimekerrasta että oliko tuolloin ovis vai olinko jo laskennallisesti raskaana ????
Mutta lämmöt eivät ole kyllä huomattavasti vielä nousseet . (!!!????) Eli sinällään voisi kyllä olla ovis ,vai ?Muuten olen kyllä tässä kierrossa saanut alkukierron aikaan 2 viikkoa ovisplussaa ,mutta en yhtään noin nopeasti tulevaa saati ihan noin erehtymättömän puhdasta plussaa !!!! ovista esittävä viiva (testi on prisman Fertest) On todella tumman punainen ja testiviiva vaalea .. Rinnat ovat olleet hieman aremmat eilisetä lähtien .. Huoh .. Kyllä piinaavan aika on pitkä !
Nyt kp 35(?) ja kierron pituudesta ei hajuakaan , clomit otin kp 3-8 2 päivässä .. limat ja muut olin kyllä tunnistavinani tuolloin 4-5.11 ja oikein "limatulpan" .
neitim
Eli onko mulla kuitenkin tuo ovis vasta nyt ??? Vai mihin nämä repäisykivut taas liittyivätkään ? Kun en muista viimekerrasta että oliko tuolloin ovis vai olinko jo laskennallisesti raskaana ????
Mutta lämmöt eivät ole kyllä huomattavasti vielä nousseet . (!!!????) Eli sinällään voisi kyllä olla ovis ,vai ?Muuten olen kyllä tässä kierrossa saanut alkukierron aikaan 2 viikkoa ovisplussaa ,mutta en yhtään noin nopeasti tulevaa saati ihan noin erehtymättömän puhdasta plussaa !!!! ovista esittävä viiva (testi on prisman Fertest) On todella tumman punainen ja testiviiva vaalea .. Rinnat ovat olleet hieman aremmat eilisetä lähtien .. Huoh .. Kyllä piinaavan aika on pitkä !
Nyt kp 35(?) ja kierron pituudesta ei hajuakaan , clomit otin kp 3-8 2 päivässä .. limat ja muut olin kyllä tunnistavinani tuolloin 4-5.11 ja oikein "limatulpan" .
neitim