Oviksesta edelleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hipsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hipsuli

Jäsen
30.07.2004
259
0
16
Oon jo monesti täältä oviksesta kyselly, mut menee taas yli hilseen ni pakko kai se on jatkaa :ashamed: Elikkäs, tikuttelin viikko sitten kp10-12 haaleita haamuja ja sitten oli kp13-14 täysin negoja, ei haamuja lainkaan. Kp 15 eli eilen en viittiny tehä olleskaa ja nyt tänään, eli kp16 huvikseni kokeilin ja viivahan siihen taas tuli, nega edelleen kun ei yhtä tumma kuin kontrolli mut hyvin havaittavis ilman tihrustelua silti. Ja nyt nippailee oikeesta munasarjastaki aika lailla et onko mulla nyt sitten ovis tuloillaan vai mitä tämä on? Ku ei ymmärrä miten se viikko sittenki näytti haamuja pari päivää?

Onko muilla ollu tämmöstä? Mulla kun ei oo kokemusta ovisplussasta aikasemmin, kun imetin niin en ovuloinu olleskaan ja nyt ois eka ovis - jos siis on ;) Kai se on peittoja tänään heiluteltava varmuuven vuos kuiteski ja aamulla testailla vielä..=) Mut kiva jos jollai ois tietoa tähän asiaan, hullus tuun koko oviksen kans :headwall:

omasta kokemuksestani voin sanoa ettei tuolla onko viiva vaalea vai eikö sitä ole ollenkaan, ole oikeastaan mitään tekemistä oviksen kanssa.. mulla ainakin heitteli noi viivojen vahvuudet ja näkymiset pitkin kiertoa kun testailin. saatoin testata 10 päivää peräkkäinkin jossain kierroissa ennen ku ovisplussa tuli. viiva ei siis vahvistu tasaisesti ovista kohden, vaan vaikka pari päivää ennen ovista voi näyttää ihan puhdasta viivattomuutta. se ovisplussa on kyllä ihan selkeä sitten kun se tulee.

No nyt tuli kyllä Ahaa-elämys, oon nimittäin semmosen käsityksen jostain saanu et se nimenomaan vahvistuu ennen ovista ja taas haalenee oviksen jälkeen :o Näkyykös se selkeä plussa sit kun vain sen yhen päivän? No se selittäs tän, täytynee alkaa testaileen varmaan joka päivä täst eteenpäin ellei oo tärppää viel täs kierros. Mut kiitos sulle vastauksesta :)

Hipsuli sitä lh- hormonia ( johon ovistesti reagoi ) on aina naisen elimistössä..sen takia niitä haamuviivoja voi tulla milloin vain!! ainoastaan vähän ennen ovulaatiota tulee niin sanottu lh- piikki eli tämä ko. hormoni nousee huippuunsa. sillon tulee ovistikkuun plussakin. joten älä tuijottele niitä haamuja. =) mikä sun kierto muuten on? et koskahan suurinpiirtein vois se ovis olla! ( muistathan muuten ettei useimpia ovis testejä saa tehdä ensimmäisestä aamupissasta ) paljon tärppionnea sulle :hug:

ja tosta nippailusta.. mulla tästä kierrosta mistä raskauduin :heart: nippaili n.5pv. ennen ovis plussaa. sit tuli kyl kunnon ovis- kivutkin joten ei todellakaan voinu erehtyä =) ( vihloi oikeaan munasarjaan aivan järkyttävästi ja jomotti kokoajan..tätä jatkui jokui n. 5h ja sit tuntui ku tosi kova polttava pistos ( oletan et munis lähti irti ) ja jomottelut helpotti..eli sulla varmaan se munis sielä kypsyy ja kasvaa niin siks nippailee... eikähän se siält pian irtoa :D

Peesaan mimmulia tossa, että oviskivut saattaa tulla ennen ovista, kun munarakkula kasvaa, oviksen aikana, kun munasolu irtoo tai oviksen jälkeen kun keltarauhanen kasvaa. Eli niistä ei voi kauheesti päätellä. Ja vähän sama limojen kanssa, ne saattaa tulla monta päivää ennen ovista, ns. limatulppa tai sitte oviksen jälkeen kun valkkari muuttuu sitkeäksi munasolun irrottua. Ei oo helppoa...

Kiitokset vain selvennyksestä, ei enää niin paniikkia nuista haamuista, joutuu vain ny sit tarkkana testaileen päivittäin ku vähä heitti mun kierto tuon imetyksen jälkeen. Kyllä mä yleensä oon aamulla testaillu noilla halpa-testin liuskoilla, ei niis ainakaan lue ettei sais? On niin rasittavaa ollu ku oon testaillu jo monta kuukautta, eikä ollu oviksesta tietookaan ja nyt sit nii jännäilee et onko vieläkään ja ettei ainakaan ohi menis.. Onnittelut sulle mimmuli raskaudesta :flower: jospa tärpäis pian täälläkin =)

Yhteistyössä