Ovelle tuli kaksi naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä käy kanssa aina välillä: kaksi naista, aina samat tyypit. Mä kerran raskaana ollessani (olin väsynyt ja kipeä, enkä oikeasti jaksanut) sanoin että nyt oikeasti, mä en tahdo enkä jaksa kuulla sanaakaan kiitos, tietoa on jo tarpeeksi aiheesta ettekä voi enää mitään sanoa mitä mä en jo tietäisi...

Ne ei ole käyneet sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Tässä myös muutama toimiva neuvo:
- Piirrä liidulla ihmisen kuvio katuun (kuten poliisit tekevät merkitäkseen
ruumiin sijainnin) ja levittele muutama "Vartiotorni" lähettyville.

- Sotke veitsi ketsupilla ja mene sen kanssa ovelle. Järjestä vielä niin,
että joku kaverisi huutaa taustalta "ÄLÄ JÄTÄ TODISTAJIA".

-Esitä seonnutta. Tuijota jehovien taakse poissaolevalla ilmeellä, ojenna
sitten kätesi ja sano: "ANTAKAA... LEHTENNE... VIEN... SEN... HERRALLENI".

-Jehova kysyy uskontoasi.
-Sinä: "En mielelläni puhuisi siitä ,
en ole varma onko se laillista täällä"

pistetään neuvot korvan taakse

Lapsi meni avaamaan oven viime syksynä,tuli olkkariin sanomaan että siellä olikin joku täti-luuli että naapurin muksu tulee.
Menin pimeään eteiseen ja ihmettelin et mikä se tuuli kaapissa-pimeessä-rapisee.Täti oli tunkenut itsensä sisälle,sulkenut oven takanaan ja oli valokatkasijaa ettimässä!!
Minä moisesta röyhkeydestä suivaantuuneena menin tädin eteen ihan niin liki ku pääsin-täti oli mua päätä lyhkäsempi-ja sanoin että nyt ku menet niin vielä pääset.
Alko piipittämään että on lestadiolainen ja jakaa cd levyjä. Manasin tapani mukaan ja latelin ukaasit poliisille soittamisesta, syynä luvaton tunkeutuminen asuntoomme.
Täti lähti pikkasen kiireellä ja mutisi että se levy on ilmanen.
Voi herran pieksut mikä pälli...
No eipä ole uskovaisia enään näkynyt ;)

Meillä tuli joku kerta soitteleen ovikelloo ja menin sit yökkäri päällä avaan oven (kello tais olla jotain ykstoista) ja nätisti selitin että kun teen vuorotyötä niin tahtoisin nukkua rauhassa joten jos voisivat sen meidän ovikellon jättää rauhaan, ymmärsivät eivätkä ole sen jälkeen tulleet ..

Saman olen kyllä ilmoittanut ilmaisjakelun jakajillekin että sen meidän summerin voi antaa olla. kun ei niitä saa mitenkään pois päältäkään.