Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Musta saa uskoa mihin tahansa, mutta mitä nää eukot tulee mulle lukemaan raamattua ovelle!!! Miksi?
Pitäiskö mun mennä kiertää taloja ja lukee ihmisille Aku Ankkaa esim.? Eiks toi nyt ole ihmisten häirintää ja lähinnä.... SAIRASTA käyttäytymistä? ON!
jokaiseen uskontoon kuuluu eri tapansa, joissakin uskonnoissa kuuluu puhua uskostaan/ Jumalasta muille. ja sen sallii suomen laki.itse en näe siinä mitään sairasta. toisilla taas uskoon /uskontoon kuuluminen merkitsee perinteitä ja kerran vuodessa kirkossa käyntiä jne.
annetaan kaikkien kukkien kukkia :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mun ekaan omaan kämppään ku tuli ekat jehovat niin mä jäni ihan innolla kuuntelemaan ( toisesta korvasta sisään toisesta ulos ) jotenki tuntu niin aikuseltamun omat ekat jehovat.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Meillä on ovessa lappu, jossa lukee "Ei mainoksia, ei kirkollislehtiä, ei jehovantodistajia". Eivätpä ole häirinneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Uskonto on asia jonka vuoksi on maailmassa tapettu enemmän ihmisiä kun minkään muun asian takia! Uskokaa mun puolesta ihan mihin haluatte kunhan ette kerro minulle siitä =)
samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Kukas palstalainen tekikään sellasen tempun, että kun jehovia tuli ovelle, niin alkoi soittaa jotain karmeeta "saatananpalvontaheviä", niin oli jehovat äkkiä lähteneet karkuun...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Musta saa uskoa mihin tahansa, mutta mitä nää eukot tulee mulle lukemaan raamattua ovelle!!! Miksi?
Pitäiskö mun mennä kiertää taloja ja lukee ihmisille Aku Ankkaa esim.? Eiks toi nyt ole ihmisten häirintää ja lähinnä.... SAIRASTA käyttäytymistä? ON!
jokaiseen uskontoon kuuluu eri tapansa, joissakin uskonnoissa kuuluu puhua uskostaan/ Jumalasta muille. ja sen sallii suomen laki.itse en näe siinä mitään sairasta. toisilla taas uskoon /uskontoon kuuluminen merkitsee perinteitä ja kerran vuodessa kirkossa käyntiä jne.
annetaan kaikkien kukkien kukkia :flower:
Suhtautuisitko yhtä myönteisesti siihen, jos joku ateisti tulisi lupaa kysymättä selittämään sinulle, miksi pitäisi erota kirkosta? Tai jos muslimi alkaisi puhua oven raossa väkisin Allahista?
Alkuperäinen kirjoittaja teologian maisteri:Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Uskonto on asia jonka vuoksi on maailmassa tapettu enemmän ihmisiä kun minkään muun asian takia! Uskokaa mun puolesta ihan mihin haluatte kunhan ette kerro minulle siitä =)
samaa mieltä.
Kertoisitko teologille vähän tarkemmin mitä tarkoitat? Mulla on uskonnonfilosofia ja etiikka ollut pääaineena, mutta en silti ymmärrä tollasia yksinkertaistuksia. Ja totean vielä, että en ole mikään uskovainen.
Minä taas mielelläni kuuntelen miten ihmiset ovat järjestäneet arvomaailmansa, on se sitten ttapahtunut minkä tahansa filosofian avulla.
Uskonto ei tapa ketään, uskonto on ideologia ja usko on ihmisen henkilökohtainen tapa järjestää elämäänsä. Ihmiset voivat uskoa ihan mihin tahansa, mutta se on mielestäni tärkeää että ihmiset toimivat niin, että muutkin voivat hyvin, en vain MINÄ ITSE.
Ihmiset tappavat toisiaan ihan jostain muista syistä kuin uskonnon vuoksi, tosin on helppo laittaa ikävät asiat jonkun muun ihmisen tai ideologian syyksi. Kelpaisiko todelliseksi syyksi esim. vallanhimo, vastustajan eliminoiminen, oman edun tavoittelu jne.
Kyllä meidän kannattaisi kuunnella toistemme ajatuksia ja yrittää etsiä jotain hyvää kaikista ihmisistä ja heidän ajatuksistaan. Muuten syttyy sota. Ymmärrätkö???