Ovatko vain poikia synnyttävät naiset tyhmempiä kuin

  • Viestiketjun aloittaja havainto
  • Ensimmäinen viesti
Tunnen kyllä pari hiukan yksinkertaista tapausta, joilla on vain poikia.

Mutta tarkemmin mietittyäni tunnen myös astetta simppelimpiä naisia, ainakin pari, joilla on pelkkiä tyttöjä ja sekä että.

En siis voi allekirjoittaa.
 
muijan hakkaajan perhe
poikalapsi-kateus. Olet saanut vain tyttäriä, vaikka koko suku odottanut ja vahdannut poikia. Koetat korottaa nyt itsesi uskomaan olevasi jotenkin parempi, kun et ole pystynyt täyttämään sukusi toivetta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja havainto:
Olen myös huomannut että yleensä ns"roskasakille" syntyy enemmän poikia. Siis näille pikkurikollisille ja muijan hakkaajille.

Sitten taas havainnut olen senkin, että ns"paremmissa piireissä" syntyy enemmän kehitysvammasia lapsia. Mistä se sitten johtuu?
Hehe, tää menee jo tosi hauskaksi. Nyt me ollaan jo roskasakkia. Mieskin varmasti mua hakkaa, ihme vaan kun mulla ei oo mitään käsitystä asiasta. Ja mitähän rikoksia me tehdään, ollaan varmaan tosi paatuneita, kun ei huomata mitään.

Mutta *helpotuksen huokaus* ei ainakaan olla paremmista piireistä, kun meillä ei oo kehitysvammaista lasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja havainto:
Olen myös huomannut että yleensä ns"roskasakille" syntyy enemmän poikia. Siis näille pikkurikollisille ja muijan hakkaajille.
mä oon huomannut ihan saman. myös eniten mua on poikalasten isät vongannut baarissa. jotenkin tyttölasten isät on rauhallisempia, ainakin omassa tuttavapiirissä.
 
Maisa
Alkuperäinen kirjoittaja havainto:
Sitten taas havainnut olen senkin, että ns"paremmissa piireissä" syntyy enemmän kehitysvammasia lapsia. Mistä se sitten johtuu?
Tiedän vähän paremman luokan perheen, jonka neljästä lapsesta kahdelle on syntynyt kehitysvammainen lapsi. Muulla kahdella ei ole vielä omaa perhettä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muijan hakkaajan perhe:
poikalapsi-kateus. Olet saanut vain tyttäriä, vaikka koko suku odottanut ja vahdannut poikia. Koetat korottaa nyt itsesi uskomaan olevasi jotenkin parempi, kun et ole pystynyt täyttämään sukusi toivetta!
no mä tunnen 3 tapausta, jotka hakkaa ja pettää naisiaan ja heillä on vain poikia, itselläni ei oo lapsia, eikä tule että ihan sivusta vaan seuranneena.
 
4poikaa
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja havainto:
Olen myös huomannut että yleensä ns"roskasakille" syntyy enemmän poikia. Siis näille pikkurikollisille ja muijan hakkaajille.

Sitten taas havainnut olen senkin, että ns"paremmissa piireissä" syntyy enemmän kehitysvammasia lapsia. Mistä se sitten johtuu?
Hehe, tää menee jo tosi hauskaksi. Nyt me ollaan jo roskasakkia. Mieskin varmasti mua hakkaa, ihme vaan kun mulla ei oo mitään käsitystä asiasta. Ja mitähän rikoksia me tehdään, ollaan varmaan tosi paatuneita, kun ei huomata mitään.

Mutta *helpotuksen huokaus* ei ainakaan olla paremmista piireistä, kun meillä ei oo kehitysvammaista lasta.
Voi sua raukkaa! Sä oot onneton niin tyhmä ettet huomaa miehesi sua pieksävän. Luulit että vaan halailee ja pitää hyvänä! No niin mäkin on luullut! Nyt sit tajusin, että ne mitä luulin fritsuiksi onkin MUSTELMII!
 
Eiköhän jokainen tunne aina yhden tai kaksi "sopivaa tapausta" milloin mistäkin asiasta, voiko sen perusteella sitten tehdä kuinka pitkälle meneviä johtopäätöksiä, sen voi jokainen fiksuutensa mukaan päätellä =)
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja 4poikaa:
Voi sua raukkaa! Sä oot onneton niin tyhmä ettet huomaa miehesi sua pieksävän. Luulit että vaan halailee ja pitää hyvänä! No niin mäkin on luullut! Nyt sit tajusin, että ne mitä luulin fritsuiksi onkin MUSTELMII!
Fritsuiksi??? Ällöttää jos näen aikuisella ihmisellä fritsuja, voin kyllä jo alkaa miettimään mihin sosiaaliluokkaan kuuluu :x
 
havainto
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muijan hakkaajan perhe:
poikalapsi-kateus. Olet saanut vain tyttäriä, vaikka koko suku odottanut ja vahdannut poikia. Koetat korottaa nyt itsesi uskomaan olevasi jotenkin parempi, kun et ole pystynyt täyttämään sukusi toivetta!
no mä tunnen 3 tapausta, jotka hakkaa ja pettää naisiaan ja heillä on vain poikia, itselläni ei oo lapsia, eikä tule että ihan sivusta vaan seuranneena.
Joo, saman oon huomannut. Yhdessä kamalassa lähiössä on monta aika huonoa perhettä, ja kaikissa on vain poikia. Eukot ei muuta tee kun vetää röökiä ja juoruilee muille luusereille päivät pitkät, ja ne kakarat kirmaa pitkin kyliä kun oppivat kävelemään. Kaikilla poikia poikia poikia.
 
yhdyn tähän mielipiteeseen
Alkuperäinen kirjoittaja muijan hakkaajan perhe:
poikalapsi-kateus. Olet saanut vain tyttäriä, vaikka koko suku odottanut ja vahdannut poikia. Koetat korottaa nyt itsesi uskomaan olevasi jotenkin parempi, kun et ole pystynyt täyttämään sukusi toivetta!
Yhdyn tähän . ap:llä on varmaan joku kateus ja defenssi päällä.
 
uuno
Alkuperäinen kirjoittaja havainto:
Alkuperäinen kirjoittaja uuno:
Siis TÄH? Millaiset kivikautiset ihmiset täällä tietsikkoja hakkaa?
Mua vaan kiinnostaa tekemäni havainnot. Onko muut huomanneet saman. Kai sillä joku tarkotus on?
Joo on tarkoitus, että te kivikautiset hallitsette pian kymmensormijärjestelmän ja ajattelemisen yhtä aikaa!
 
4poikaa
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja 4poikaa:
Voi sua raukkaa! Sä oot onneton niin tyhmä ettet huomaa miehesi sua pieksävän. Luulit että vaan halailee ja pitää hyvänä! No niin mäkin on luullut! Nyt sit tajusin, että ne mitä luulin fritsuiksi onkin MUSTELMII!
Fritsuiksi??? Ällöttää jos näen aikuisella ihmisellä fritsuja, voin kyllä jo alkaa miettimään mihin sosiaaliluokkaan kuuluu :x
No ei niitä nää, jos ne on siellä pyllynpieluksilla!!!
 
havainto
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:
Tiedän vähän paremman luokan perheen, jonka neljästä lapsesta kahdelle on syntynyt kehitysvammainen lapsi. Muulla kahdella ei ole vielä omaa perhettä.
No niin, tätä juuri tarkotan. Onkohan tuollakin joku tarkotus..
Harvoinpa vammanen syntyy ns huonoon perheeseen.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja 4poikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja 4poikaa:
Voi sua raukkaa! Sä oot onneton niin tyhmä ettet huomaa miehesi sua pieksävän. Luulit että vaan halailee ja pitää hyvänä! No niin mäkin on luullut! Nyt sit tajusin, että ne mitä luulin fritsuiksi onkin MUSTELMII!
Fritsuiksi??? Ällöttää jos näen aikuisella ihmisellä fritsuja, voin kyllä jo alkaa miettimään mihin sosiaaliluokkaan kuuluu :x
No ei niitä nää, jos ne on siellä pyllynpieluksilla!!!
No vielä parempi, imee sun perseeseen fritsuja.Kukin tavallaan. :whistle:
 
havainto
Alkuperäinen kirjoittaja yhdyn tähän mielipiteeseen:
Alkuperäinen kirjoittaja muijan hakkaajan perhe:
poikalapsi-kateus. Olet saanut vain tyttäriä, vaikka koko suku odottanut ja vahdannut poikia. Koetat korottaa nyt itsesi uskomaan olevasi jotenkin parempi, kun et ole pystynyt täyttämään sukusi toivetta!
Yhdyn tähän . ap:llä on varmaan joku kateus ja defenssi päällä.
Mulla siis on poika, mutta vain yksi ja tyttöjä on kaksi. En ole poikien synnyttäjä siis kuten ihmiset joista oon tehny havainnot.
 

Yhteistyössä