Ovatko vain poikia synnyttävät naiset tyhmempiä kuin

  • Viestiketjun aloittaja havainto
  • Ensimmäinen viesti
havainto
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No kyllä sä teoriassa taidat olla poikien synnyttäjä, koska suhde on noin jyrkkä. Varsinkin jos monta poikaa synty ennen tyttöä.
No, pelastaako se tilanteen että jos mun kaikki raskaudet olisi menneet ok, niin mulla olisi neljä tyttöä?

:whistle: [/quote]

Ei, koska selvästi kehosi hylkii tyttösoluja. Eli olet poikien synnyttäjä!
 
minä uskon
Mä uskon, että on ylemmän tahossa, millaisen lapsen voi kenellekin antaa. Uskon hyvinkin, että karskimmat ämmät saavat poikia ja ehkä toivovatkin niitä. Pitää kuitenkin huomioida, että poikiakin on erilaisia, toiset ovat kiltempiä. Minulla itselläni on vain poikia, mutta en ole karski, eivätkä poikanikaan ole kovin karskeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä uskon:
Mä uskon, että on ylemmän tahossa, millaisen lapsen voi kenellekin antaa. Uskon hyvinkin, että karskimmat ämmät saavat poikia ja ehkä toivovatkin niitä. Pitää kuitenkin huomioida, että poikiakin on erilaisia, toiset ovat kiltempiä. Minulla itselläni on vain poikia, mutta en ole karski, eivätkä poikanikaan ole kovin karskeja.
Kuinka kauniisti sanottu kanssasisarista :D
 
B) Sitten mulla on jotain toivoa,kun kolmen pojan jälkeen sain vihdoin tytön,ja tunnen miten mun älyykkyys vaan kasvaa.Ja meidän huono asuinympäristökin (slummi) muuttui miljardikartanoksi.Isäntäkään ei enää hakkaa mua ja mä en enää sitä... :LOL: :headwall:
 
Ai niin, enhän mä ole edes synnyttänyt näitä kaikkia, kaksi vain. Toiset ovat tulleet sektiolla. Eli nyt se mun harvinaislaatuisen tyhmyyden syy selvisi. :D
Mä lisään tähän että tyhmät ihmiset synnyttävät sektiolla. :attn: Olen tehnyt havainnon tuttavapiirini perusteella. Mä olen ainut sektioäiti, ja selkeästi tyhmin. :attn:
 
--
Ei oo yhtään pelkkiä poikia saaneita lähiympäristössä. Tai on yks poikien kaverin perhe, mutta ei äiti oo mitenkään normaalia tyhmempi. Pitää lähtä vissiin kauemmas ettiin...
 
kysymys ap:lle
No mutta mistä mä nyt sitten tiedän sen, olenko tyhmä ja kuulunko tuohon poikasynnyttäjien lohkoon? Mulla on nyt kaksi poikaa, ja voin hyvinkin saada kolmanneksi lapseksi tytön. Mutta jos en teekään kolmatta lasta, minulla olisi vain poikia, mutta olisin siis voinut sen tytön kuitenkin saada seuraavaksi.
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai niin, enhän mä ole edes synnyttänyt näitä kaikkia, kaksi vain. Toiset ovat tulleet sektiolla. Eli nyt se mun harvinaislaatuisen tyhmyyden syy selvisi. :D
Mä lisään tähän että tyhmät ihmiset synnyttävät sektiolla. :attn: Olen tehnyt havainnon tuttavapiirini perusteella. Mä olen ainut sektioäiti, ja selkeästi tyhmin. :attn:
Joo! Ja mun siskoki saanut kaikki sektiolla. On paaaaljon tyhmempi, ku minä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai niin, enhän mä ole edes synnyttänyt näitä kaikkia, kaksi vain. Toiset ovat tulleet sektiolla. Eli nyt se mun harvinaislaatuisen tyhmyyden syy selvisi. :D
Mä lisään tähän että tyhmät ihmiset synnyttävät sektiolla. :attn: Olen tehnyt havainnon tuttavapiirini perusteella. Mä olen ainut sektioäiti, ja selkeästi tyhmin. :attn:
Joo! Ja mun siskoki saanut kaikki sektiolla. On paaaaljon tyhmempi, ku minä..
Kato nyt, tuo mun tutkimushan on ihan oikeassa. :D
 
Turkilmas
No kas. Mulla on kaks poikaa ja mä ainakin olen ihan torspo :D. Ja kaiketi vedän semmoisia myös puoleeni, kun heti tulee 4 kaveria mieleen joilla on 2 poikaa. Tietty mun mielestä nuo kaverit on kaikki fiksuja ja filmaattisia (mm. täällä palstaileva Umbrella), mutta ehkä se johtuukin just siitä että mä itse olen niin tyhmä etten huomaa niiden tyhmyyttä :saint: :snotty:
 
Mirjami
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:
Alkuperäinen kirjoittaja havainto:
Sitten taas havainnut olen senkin, että ns"paremmissa piireissä" syntyy enemmän kehitysvammasia lapsia. Mistä se sitten johtuu?
Tiedän vähän paremman luokan perheen, jonka neljästä lapsesta kahdelle on syntynyt kehitysvammainen lapsi. Muulla kahdella ei ole vielä omaa perhettä.
Oletko koskaan kuullut periytyvistä sairauksista? Geenit jne... Tulee mieleen nuo toisen maailmansodan ajat kun tämän tapaisia "tutkimuksia" tehtiin ihan oikeiden tiedemiesten toimesta. Ja vedettiin johtopäätöksiä joiden seuraukset kaikki tietää. (Mekin joilla on vain poikalapsia)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
No kas. Mulla on kaks poikaa ja mä ainakin olen ihan torspo :D. Ja kaiketi vedän semmoisia myös puoleeni, kun heti tulee 4 kaveria mieleen joilla on 2 poikaa. Tietty mun mielestä nuo kaverit on kaikki fiksuja ja filmaattisia (mm. täällä palstaileva Umbrella), mutta ehkä se johtuukin just siitä että mä itse olen niin tyhmä etten huomaa niiden tyhmyyttä :saint: :snotty:
Tyhmät on autuaita. :saint: :D
 

Yhteistyössä