No, pelastaako se tilanteen että jos mun kaikki raskaudet olisi menneet ok, niin mulla olisi neljä tyttöä?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No kyllä sä teoriassa taidat olla poikien synnyttäjä, koska suhde on noin jyrkkä. Varsinkin jos monta poikaa synty ennen tyttöä.
Kuinka kauniisti sanottu kanssasisaristaAlkuperäinen kirjoittaja minä uskon:Mä uskon, että on ylemmän tahossa, millaisen lapsen voi kenellekin antaa. Uskon hyvinkin, että karskimmat ämmät saavat poikia ja ehkä toivovatkin niitä. Pitää kuitenkin huomioida, että poikiakin on erilaisia, toiset ovat kiltempiä. Minulla itselläni on vain poikia, mutta en ole karski, eivätkä poikanikaan ole kovin karskeja.
Ai hylkii vai? No voihan sitä niinkin sanoa. No enivei, olin tyhmä tai ei, niin olen ylpeä elävistä lapsistani. Olisinkohan vielä ylpeämpi jos he kasikki olisivat tyttöjä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja havainto:[
Ei, koska selvästi kehosi hylkii tyttösoluja. Eli olet poikien synnyttäjä!
Tyhmä ei koskaan sanoisi olevansa tyhmä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äiti :No mutta ei pidä yleistää.Minulla on kaksi lasta;tyttö ja poika ja olen silti hirveän tyhmä.
No minäkin sanon sitten olevani tyhmä..Alkuperäinen kirjoittaja havainto:Tyhmä ei koskaan sanoisi olevansa tyhmä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äiti :No mutta ei pidä yleistää.Minulla on kaksi lasta;tyttö ja poika ja olen silti hirveän tyhmä.
No mikäs mä sitten olen, kun mulla on ne neljä tyttöä...?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Mä olen sitten huippuälykäs, kun nyt syntyy jo toinen tyttö
Joo! Ja mun siskoki saanut kaikki sektiolla. On paaaaljon tyhmempi, ku minä..Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, enhän mä ole edes synnyttänyt näitä kaikkia, kaksi vain. Toiset ovat tulleet sektiolla. Eli nyt se mun harvinaislaatuisen tyhmyyden syy selvisi.
Mä lisään tähän että tyhmät ihmiset synnyttävät sektiolla. :attn: Olen tehnyt havainnon tuttavapiirini perusteella. Mä olen ainut sektioäiti, ja selkeästi tyhmin. :attn:
Kato nyt, tuo mun tutkimushan on ihan oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja xx:Joo! Ja mun siskoki saanut kaikki sektiolla. On paaaaljon tyhmempi, ku minä..Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, enhän mä ole edes synnyttänyt näitä kaikkia, kaksi vain. Toiset ovat tulleet sektiolla. Eli nyt se mun harvinaislaatuisen tyhmyyden syy selvisi.
Mä lisään tähän että tyhmät ihmiset synnyttävät sektiolla. :attn: Olen tehnyt havainnon tuttavapiirini perusteella. Mä olen ainut sektioäiti, ja selkeästi tyhmin. :attn:
Oletko koskaan kuullut periytyvistä sairauksista? Geenit jne... Tulee mieleen nuo toisen maailmansodan ajat kun tämän tapaisia "tutkimuksia" tehtiin ihan oikeiden tiedemiesten toimesta. Ja vedettiin johtopäätöksiä joiden seuraukset kaikki tietää. (Mekin joilla on vain poikalapsia)Alkuperäinen kirjoittaja Maisa:Tiedän vähän paremman luokan perheen, jonka neljästä lapsesta kahdelle on syntynyt kehitysvammainen lapsi. Muulla kahdella ei ole vielä omaa perhettä.Alkuperäinen kirjoittaja havainto:Sitten taas havainnut olen senkin, että ns"paremmissa piireissä" syntyy enemmän kehitysvammasia lapsia. Mistä se sitten johtuu?
Nyt täytyy kyllä jo kumartaa sun viisauden määrälle!Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Mikäs mä sitten olen, kun mulla on ne neljä tyttöä..?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Mä olen sitten huippuälykäs, kun nyt syntyy jo toinen tyttö
Tyhmät on autuaita. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No kas. Mulla on kaks poikaa ja mä ainakin olen ihan torspo . Ja kaiketi vedän semmoisia myös puoleeni, kun heti tulee 4 kaveria mieleen joilla on 2 poikaa. Tietty mun mielestä nuo kaverit on kaikki fiksuja ja filmaattisia (mm. täällä palstaileva Umbrella), mutta ehkä se johtuukin just siitä että mä itse olen niin tyhmä etten huomaa niiden tyhmyyttä :saint: :snotty: