Mutta MINÄ en vaan tunne yhtään fiksua äitiä joilla ois vain poikia. Kai niitäkin silti on, en vaan ole koskaan tavannu yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Leonavirgin:Voi helvata, mulla tulee jo pissat housuun. Ap on sitten tehnyt oikein tutkimusta aiheesta = ).
Mutta, ihan oikeesti, voinhan mäkin olla ihan oikeesti tyhmä en vaan itte sitä tajua...ja pikkurikollinenkin...nyt meni kyllä arvot uusiks tässä perheessä =DDDDD
Millainen ihminen on sun mielestä fiksu? Mitkä on ne kriteerit? Miten fiksu sä oot itse? Esim. mikä sun ammattitutkinto on?Alkuperäinen kirjoittaja havainto:Mutta MINÄ en vaan tunne yhtään fiksua äitiä joilla ois vain poikia. Kai niitäkin silti on, en vaan ole koskaan tavannu yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Leonavirgin:Voi helvata, mulla tulee jo pissat housuun. Ap on sitten tehnyt oikein tutkimusta aiheesta = ).
Mutta, ihan oikeesti, voinhan mäkin olla ihan oikeesti tyhmä en vaan itte sitä tajua...ja pikkurikollinenkin...nyt meni kyllä arvot uusiks tässä perheessä =DDDDD
NiinpäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän se ole naisesta kiinni tuleeko poikia. Taitaa sinulla itsellä olla muutama solu hukassa Voisiko ne tuttujesi pojat imeä kaiken voiman noilta äideiltä ja ovat vaan niin väsyneitä ja eivät jaksa miettiä asioita. Käy päivä touhuamassa neljän rasavillin lapsen kanssa niin tiedät ettei omassa päässä pyöri päivän jälkeen paljoakaan
Musta elämäntavat ja käytöstavat kertoo sen onko ihminen fiksu vai ei. Jos huutaa kuin päätön kana ja juoruaa jonninjoutavia päivät pitkät tupakka suupielessä ainoana tavotteena saada vaan maha taas pystyyn että sais kotihoidontuelle jatkoa,, sillon ei oo fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja uuno:Millainen ihminen on sun mielestä fiksu? Mitkä on ne kriteerit? Miten fiksu sä oot itse? Esim. mikä sun ammattitutkinto on?
Tätä olen muuten itsekin epäillyt.. ; )Alkuperäinen kirjoittaja havainto:Niin määrää, mutta olen lukenut että tietyillä naisilla munasolu hylkii jommankumman sukupuolen siittiöitä.Alkuperäinen kirjoittaja Hassu olet:
Tiedätkös, että sen sukupuolen määrää siittiöt...
Minä luulen kyllä, että poikien äitinä olen erilainen, kuin olisin, jos minulla olisi tyttöjäkin. Ehkä minut "on tarkoitettu" poikien äidiksi, ehkä olisin surkea tyttöjen äiti (mutta ap:n teorian mukaan kenties fiksumpi :saint: ) Luulen, että se että olen perheen ainoa nainen, vaikuttaa kyllä perheemme dynamiikkaan. Hyvällä vai pahalla, sitä en osaa sanoa. =)Alkuperäinen kirjoittaja voisiko olla:Jos poikaperheissä ollaan vähän karaistuneempia ja se vaikuttaa äitien käyttäytymiseen. Käyttäytyminen on karskimpaa, koska on joutunut kaitsemaan villejä poikia.
Ja sama vielä mustana.. Itse ap:n väitteeseen en ota kantaa, mulla siis pelkkiä tyttöjä talo täynnä...Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:Tätä olen muuten itsekin epäillyt.. ; )Alkuperäinen kirjoittaja havainto:Niin määrää, mutta olen lukenut että tietyillä naisilla munasolu hylkii jommankumman sukupuolen siittiöitä.Alkuperäinen kirjoittaja Hassu olet:
Tiedätkös, että sen sukupuolen määrää siittiöt...
No kovin hääppöiseen havaintoon päätelmäsi perustat. Ensinnäkään päätön kana ei huuda, se saattaa lentää ja räpiköidä. Suurin osa ihmisistä juoruaa jollakin tasolla. Tupakka suussa, noh, se on jokaisen oma valinta eikä kerro ihmisen älykkyyden tasosta. Onhan Jörkkä Donnerkin fiksu mies ja tupakoinut ainakin aikoinaan.Alkuperäinen kirjoittaja havainto:Musta elämäntavat ja käytöstavat kertoo sen onko ihminen fiksu vai ei. Jos huutaa kuin päätön kana ja juoruaa jonninjoutavia päivät pitkät tupakka suupielessä ainoana tavotteena saada vaan maha taas pystyyn että sais kotihoidontuelle jatkoa,, sillon ei oo fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja uuno:Millainen ihminen on sun mielestä fiksu? Mitkä on ne kriteerit? Miten fiksu sä oot itse? Esim. mikä sun ammattitutkinto on?
Tällasilla karvanoppa-corolla kyytiläisillä on aina poikia, mun havainnon mukaan.
Ei oo ylempi taho voinut laittaa sellaiseen perheeseen kuin poikia, koska tytöt pelästyisi epänaisellista äitiä. Mut mulla on kaksi poikaa enkä oo tommonen, eli ei kaikki oo.Alkuperäinen kirjoittaja havainto:Musta elämäntavat ja käytöstavat kertoo sen onko ihminen fiksu vai ei. Jos huutaa kuin päätön kana ja juoruaa jonninjoutavia päivät pitkät tupakka suupielessä ainoana tavotteena saada vaan maha taas pystyyn että sais kotihoidontuelle jatkoa,, sillon ei oo fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja uuno:Millainen ihminen on sun mielestä fiksu? Mitkä on ne kriteerit? Miten fiksu sä oot itse? Esim. mikä sun ammattitutkinto on?
Tällasilla karvanoppa-corolla kyytiläisillä on aina poikia, mun havainnon mukaan.
No kyllä sä teoriassa taidat olla poikien synnyttäjä, koska suhde on noin jyrkkä. Varsinkin jos monta poikaa synty ennen tyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onneksi meillä on viiden pojan lisäksi tyttö, se lienee pelastaa tilanteen. :heart:
No, pelastaako se tilanteen että jos mun kaikki raskaudet olisi menneet ok, niin mulla olisi neljä tyttöä?Alkuperäinen kirjoittaja havainto:No kyllä sä teoriassa taidat olla poikien synnyttäjä, koska suhde on noin jyrkkä. Varsinkin jos monta poikaa synty ennen tyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onneksi meillä on viiden pojan lisäksi tyttö, se lienee pelastaa tilanteen. :heart: