Ovatko nämä naiset muka liian laihoja? Kuvia hoikista naisista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nämä kuvat muistaakseni liityvät testiin, joka on tehty miehille. Muistaakseni tulos oli se että miehet pitivät eniten oikeanpuoleisesta naisesta.

No ylläri, sen tissit näkyy eniten ja pienempi toppi kun keskimmäisellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja sopiva:
http://www.glamour.com/health-fitness/blogs/vitamin-g/2009/08/on-the-cl-the-picture-you-cant.html

kaunis kuva

Kasvoista nätti ja ylkroppakin ihan ok, mutta tuo alapuoli ei ole oikein kiva; röllykkävatsa ja aika tukevat reidet muuhun kroppaan verrattuna.

Mun silmää miellyttää eniten keskimmäinen, lähimpänä omaa vartaloa myös. Vasemman puoleisella jo aika hoikat jalat, pidän vähän muodokkaammista. Oikean puolimmainen taas on enemmänkin muodokas. Kauniita naisia kyllä kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Nämä kuvat muistaakseni liityvät testiin, joka on tehty miehille. Muistaakseni tulos oli se että miehet pitivät eniten oikeanpuoleisesta naisesta.

Jos ei ole kiloja, ei ole tissejäkään. Kurvikkuus puree tietenkin miehiin, täysin luonnollista.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja höhp:
Mä en näe juurikaan eroa keskimmäisen vas. olevan välillä:o Molemmat hyviä. Oikella hieman pyöreä, mutta ei vielä lihava.

jos katsot esim jalkoja, et näe mitään eroa??

No täytyy sanoa, että en ihan hirveästi:o Taidan olla sokea. Ehkä ihan vähän jos oikein tutkii, mut ensivilkaisulla en huomannut eroa.

Jos ei ole kiloja, ei ole tissejäkään. Kurvikkuus puree tietenkin miehiin, täysin luonnollista.

miks me naiset sitten (emme kaikki) haluamme näyttää luurangoilta, vaikka miehet tykkäävät enemmän kurvikkaista naisista:O??

Ensimmäinen on mun makuuni liian laiha. Esim. polvet törröttävät ja tekevät nälkiintyneen näköiseksi.

Keskimmäinen on hoikka. Itse olen samaa kokoa.

Kolmas on nätisti pyöreä ja mun silmiini kauniimpi kuin ensimmäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mitat:
mitä arvioisitte tuon kolmannen painavan?? jos olis esim.167cm pitkä?

Oiskohan ehkä 70kg..? Tuolla keskimmäisellä on ihana vartalo, paljonkohan hän painaa? Oletetaan, jos on vaikka 170 pitkä? Mä olen ikävä kyllä aika paljon tuon tukevimman näköinen, tosin pienemmillä tisseillä.

Alkuperäinen kirjoittaja typerää:

miks me naiset sitten (emme kaikki) haluamme näyttää luurangoilta, vaikka miehet tykkäävät enemmän kurvikkaista naisista:O??

Siksi, että mä en ainakaan elä elämääni miesten seksiobjektina. Hoikkana on kivempaa.

En minä nyt tuota vasemmanpuoleista pidä minään erityisen laihana :( Onhan se tietty hoikka, mutta loukkaa hiukan, kun itse on suurinpiirtein samankokoinen ja pyöreyttä ei tule vaikka kuinka yrittäisi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Eikös Greyn Anatomian Callie ole aikalailla tuon oikeanpuoleisen kokoinen ja to-del-la kaunis.

Mullekin tuli Callie mieleen siitä oikean puoleisesta. On mun mielestä Greyn anatomian kaunein nainen ehdottomasti.

Yhteistyössä