näimpä juuri =)Alkuperäinen kirjoittaja meah:Näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei, mut muuten ollaankin tosi paljon tekemisissä ja miltei joka viikko yökylässä porukalla.
Tosin kyllä nuo hoitavatkin, jos ajoissa kysyn ja aikataulut natsaa. Mutta en ole vapaa-ajan nimissä lapsia sinne viikottain työntämässä, lähinnä jos on itsellä lääkäri tms.
ja vastattuAlkuperäinen kirjoittaja Pupu T:nytkypylly... laitoin yytä
Peesi, meillä myös näin. Lisäksi lapset kysyvät usein, että pääsevätkö yöksi. Aina eivät pääse, mutta usein annetaan mennä. Ja miksei, ihanaa, että lapsilla on rakastavat isovanhemmat (ja aatelkaa, mun appivanhemmat ). Mä en edes ehtinyt näkemään toisia isovanhempiani elossa ja toiset kuolivat mun ollessa yläasteikäinen. Kaipaan edelleen omaa mammaani, joten en todellakaan ole estämässä lasteni yökyläilyjä ja touhuiluja isovanhempiensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:Meillä se automaatti toimii niin että vähintäänkin kerta viikkoon soi puhelin ja äitini siellä kyselee että "voisikos xx tulla vaikka viikonloppuna meille yökylään?" Ja milloin tahansa hoitavat muutenkin.
Että yleensä ei edes tarvi kysyä voisivatko hoitaa kun tahtovat tehdä sen ihan pyytämättäkin :heart: