Outoja oireita... HELP!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ash
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ash

Vieras
Kirjoittelin jo eilen täällä samasta asiasta, tänään vaan mietityttää kahta kauheemmin.

Elikkä pari päivää oon vuotanut sellaista ihmeellistä ruskeaa vuotoa, vähän niin kuin valkovuotoa mutta rusehtavaa, ehkä vähän veristä. Eilen aamulla tuli yhtäkkinen pahoinvointikohtaus, oksetti rajusti mutta en antanut oksennuksen tulla.
Tänään aamulla taas huono olo, mutta ei todellakaan niin paha kuin eilen.
Kuukautiset oli loppukuusta.
Ollaan harrastettu seksiä ilman ehkäisyä, mutta sillain ettei oo tullu mun sisälle.. tosin tiedän siinä olevan riskinsä. Voiko oireet liittyä alkuraskauteen tai mitä muuta se vois olla??
 
Okei... Kun koskaan ennen ei ole ollut mitään välivuotoa. Mutta sitä vaan mietin, että raskaus olis niin alussa, ettei se varmaan näkyis testissä. Pitää oottaa ainakin viikko. :( Kamalaa.
 
Okei eli ulkonen ei ainakaa?
Niin, alussahan se olis, mietin vaan et joku puhu että kiinnittymisvaiheessa olis tota vuotoa, mut kun pahoinvointia ei tod. pitäis tulla näin aikasin vaikka olis miten yksilöllistä?!
Ja jos kysees on kiinnittymisvaihe ei näy testissä viel kahtee viikkoo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se mikään kohdunulkoinen ole todellakaan. Ihan normiraskaudelta kuulostaa.

Voi olla kumpi vaan.
Mulla meni kohdunulkoinen niin, että kaksi viikkoa edellisistä menkoista alkoi rusehtava vuoto ja menkkakipu. Luulin, että kierto vaan sekaisin. Mahakipu yltyi ja tuli hartiapistoskin, enkä tajunnut silti mitään. Huono olo oli yhä enemmän ja huimasi, vuotoa hyvin vähän (joo, kun vuoti koko ajan vatsaonteloon...). Lopulta päivystyksen kautta välittömästi leikkaukseen...

Ihan vaan tiedoksi, eli seuraile tilannetta. Todennäköisemmin kaikki on ihan ok :)
 
Hui kauhee... :( Alkaa jo pelottaa.
Lapsi ei kyl tosiaankaan ole suunnitteilla. Mut raskaana tai en niin toivon kaiken olevan hyvin!
Tää oottelu on pahinta, kun ei hajuakaan mitä pitäis ajatella...!
 

Yhteistyössä