Outo seksiongelma!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Olen tässä tutustumassa mukavaan mieheen ja kohta on varmaan edessä seksin harrastaminen. Mua kauhistuttaa tämä aivan hirveästi koska olen harrastanut seksiä vain ex-mieheni kanssa. En koskaan kenenkään muun kanssa vaikka tilaisuuksia on ollutkin. Lisäksi minulle on jäänyt seksikammo ex-miehen takia. Kavahdan kosketusta ja tavallaan ajatus seksistä inhottaa. Pidän tätä uutta miestä kuitenkin erittäin puoleensavetävänä ja meillä tuntuu olevan kemiaa. Eli haluaisin kyetä harrastamaan seksiä hänen kanssaan. En vain tiedä miten päästä tästä ongelmasta yli. Menen aivan lukkoon, jos mies käyttäytyy "vihjailevasti". Kenelläkään mitään vinkkejä??

Sano suoraan, että haluat odottaa vielä ja sitten totut läheisyyteen muuten. Makoilette sohvalla ja sen sellaista. Siis jos miehen ja sinun "hermot" kestävät..

Edellisiä komppailen. Puhu miehelle asiasta, kerro rehellisesti mikä on homman nimi ja mitä toivot ja haluat. Tsemppiä, yleensä nämä asiat lutviutuu kyllä ihan itsestään sitten kun on sen aika :)