Naisille mietittävää seksiä koskien

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehen silmin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toki vika voi olla molemmissa, mutta näin yleensä asia vain tuppaa olemaan näin, niin ikävältä kun se saattaa kuulostaakin.

VIKA ON MOLEMMISSA. Nainan antaa sulle pimppaa vaikka ei haluaisi ja sä taas luulet että nainen haluaa sua kuin karhu hunajaa...

Eli ko. naiset ei vaan nyt ole sua halunnut. Piste. Syystä x on kuitenkin suostunut panolle. Naisetkin harrastaa toisinaan sekiä jota ei varsin oikeastaan ees halua.

Sen verran monien naisten kanssa olen seksiä harrastanut, että hyviäkin (aktiivisia) on joukkoon eksynyt.

Toki vika voi olla molemmissa, mutta näin yleensä asia vain tuppaa olemaan näin, niin ikävältä kun se saattaa kuulostaakin.

No se johtuu siitä että ne muutama joukkoon eksynyt on oikeasti halunneet sua, tai pitivät sua hyvänä sängyssä.

Yleensä toinen muuttuu lahnaksi silloin, kun sitä ei kiinnosta. Joku alkaa tökkimään. Toivoo, että toinenkin tajuaisi lopettaa. Makaat sängyssä ja kattelet kattoon. Ehkä esität vähän ettei toiselle tulis paha mieli. Valitettavasti monet miehet ei tätä tajua, ne raukat vaan luulee että se nainen siinä alla mukamas nauttii.

Ihan oikeasti, jos sua panettaa kunnolla ja se seksi tuntuu helvetin hyvälle, niin et edes pysty olemaan lahnana.

[QUOTE="nainen";25680340]Well- dah. Sama pätee toisinkinpäin.[/QUOTE]

Tottakai se pätee toisinpäin, mutta yritin tuoda ilmi sitä, että maailmassa vaan on tapana ajatella niin että "nainen antaa". Ja nainen on tällöin jollain ihme jalustalla, vaikka monesti todellisuudessa se antaja ja suorittaja on joku ihan muu kuin nainen. Lausahdukset "tee sitä ja tätä tai et saa viikkoon" tai kun mies on juonut muutaman kaljan liikaa on usein vastine tähän "ei tule kuukauteen".

mun on kyl ihan pakko huomauttaa et jos sulla on oikeasti sellainen olo et suurin osa naisista ei osaa panna, ni herranjesta kato peiliin, voi olla ettei vika ole niissä naisissa. eka askel hyvään seksiin muutenkin on ihan se että kommunikoi toiselle toiveensa. ainakin oma seksielämä on huomattavasti parempaa ku oon osannu näyttää mistä pidän ja mikä innostaa.

Peesi.

Tottakai se pätee toisinpäin, mutta yritin tuoda ilmi sitä, että maailmassa vaan on tapana ajatella niin että "nainen antaa". Ja nainen on tällöin jollain ihme jalustalla, vaikka monesti todellisuudessa se antaja ja suorittaja on joku ihan muu kuin nainen. Lausahdukset "tee sitä ja tätä tai et saa viikkoon" tai kun mies on juonut muutaman kaljan liikaa on usein vastine tähän "ei tule kuukauteen".

Missä maailmassa? Ei ainakaan mun maailmassa. Ikinä en oo kiristäny seksillä, vaan olen ollut aina se aktiivisin osapuoli. Ja on mut jalustallekin nostettu, tosin ihan syystäkin. :P

Sä kuulostat vähän siltä, että kuvittelet sen vehkeesi joksikin dominoinnin välineeksi, mutta oikeasti sussa ei ole miestä antautua naiselle täysin.

Seksillä ei saa kiristää - mutta luoja paratkoon että jotain kotihommiin väsähtänyttä ei jaksa kiinostaa seksi ihmisen kanssa joka ei ota mitään osaa eikä arpaa yhteisiin juttuihin. Vai luuletko että naisen himot nousee kun kulkee aikuisen miehen perässä ja siivoaa hänen jälkiään?? Pesee paskaraidat vessanpytystä kun arvon mies ei koe sitä omaksi tehtäväkseen? Ja pitäisikö himojen herätä kun kaverit kertatoisensa jälkeen kantaa armaan pois baarireissulta kun on tajuton ja oksentanut vaatteensa?

Himottaisiko moinen nainen sinua?

[QUOTE="fiona";25680423]Missä maailmassa? Ei ainakaan mun maailmassa. Ikinä en oo kiristäny seksillä, vaan olen ollut aina se aktiivisin osapuoli. Ja on mut jalustallekin nostettu, tosin ihan syystäkin. :P

Sä kuulostat vähän siltä, että kuvittelet sen vehkeesi joksikin dominoinnin välineeksi, mutta oikeasti sussa ei ole miestä antautua naiselle täysin.[/QUOTE]

Turha tässä on väitellä, kun toinen väittää kuuta taivaalta. Siis väität todella ettei naiset käytä seksiä vallan välineenä? Ei hyvänenaika. Tämä riitti minulle

Mulla ei kunto riitä mihinkään hirveän nopeatempoiseen ratsatamiseen, tai muuhun jumppatuokioon. Joten makaan ja liikuttelen vain lantiotani. Onko tämäkin miesten mielestä huonoa seksiä?
En edes nauti ratsastusasennosta, kun tissit hölskyy kipeästi ja se haittaa keskittymistä..

Mieheni mielestä en pysty katsomaan tätä silmiin, kun keskityn saamaan orgasmin. Vittu, ei mulla tule jos pitää keskittyä katsomaan toista silmiin. :kieh:

Perk.

Turha tässä on väitellä, kun toinen väittää kuuta taivaalta. Siis väität todella ettei naiset käytä seksiä vallan välineenä? Ei hyvänenaika. Tämä riitti minulle

Mitäs siellä päivittelet, kun itse niputat kaikki naiset yhteen nippuun.
Minä en käytä seksiä vallan välineenä.

Käytätkö sinä? Kuulostaa siltä. Koska miehethän käyttävät seksiä vallan välineenä.

Osallistun tähän toisinpäin keskusteluun, että kyllä niitä lahnamiehiäkin on ihan riittävästi. Ensin ne odottaa että otat suiin puoli tuntia, välissä ne räplää pari sekuntia virtsarakon suuta- ei hajuakaan missä klitoris on...- niin kovakouraisesti ettei tiedä millä ne saa irrottaan otteen ja sitten ne leikkii lännensatulaa muutaman minuutin ja tulee.
Itse pidän melko aktiivisesta seksistä ja paljon on miehiä ollut ja 50/60 kaloja ja tiikereitä.

Osallistun tähän toisinpäin keskusteluun, että kyllä niitä lahnamiehiäkin on ihan riittävästi. Ensin ne odottaa että otat suiin puoli tuntia, välissä ne räplää pari sekuntia virtsarakon suuta- ei hajuakaan missä klitoris on...- niin kovakouraisesti ettei tiedä millä ne saa irrottaan otteen ja sitten ne leikkii lännensatulaa muutaman minuutin ja tulee.
Itse pidän melko aktiivisesta seksistä ja paljon on miehiä ollut ja 50/60 kaloja ja tiikereitä.

Peesi. Tai sitten on katottu joku pokefilmi ja kuvitelleen että nainen nauttii suunnattomasti kun hinkataan sitä pikkurilliä p**ussa ja samalla puristetaan tissiä kuin jotain pesusientä. Niin ja klitoris vahingossa löytyykin sille suodaan se kaikki 30sekunttia ja avot daami on valmis...tai niin ainakin luullaan.

[QUOTE="nainen";25680391]No se johtuu siitä että ne muutama joukkoon eksynyt on oikeasti halunneet sua, tai pitivät sua hyvänä sängyssä.

Yleensä toinen muuttuu lahnaksi silloin, kun sitä ei kiinnosta. Joku alkaa tökkimään. Toivoo, että toinenkin tajuaisi lopettaa. Makaat sängyssä ja kattelet kattoon. Ehkä esität vähän ettei toiselle tulis paha mieli. Valitettavasti monet miehet ei tätä tajua, ne raukat vaan luulee että se nainen siinä alla mukamas nauttii.

Ihan oikeasti, jos sua panettaa kunnolla ja se seksi tuntuu helvetin hyvälle, niin et edes pysty olemaan lahnana.[/QUOTE]

Tämä oli hyvin sanottu. Oon samaa mieltä.

Yhteistyössä