Tietäisikö joku teistä mitä tämä on? Useamman kerran nyt viime aikoina olen saanut outoja sähköposteja. Ne ovat olevinaan mun tutuilta, heidän osoitteistaan, jotka ovat minulla sähköpostin osoitelistalla. Ko. postit ei kuitenkaan ole heidän lähettämiään, ja ne sisältävät ainoastaan linkin nettisivuille. Linkki vaikuttaa olevan eri nettikauppoihin, en ole uskaltanut klikata niitä. Esim. nyt juuri eilen sain postin tällä linkillä: cherylhansendesign.com/test/wp-content/themes.....
Mikä ihmeen juttu tuo on? Miten joku/jokin pääsee mun sähköpostiin ja osoitelistaan? Ensimmäisenä tulee mieleen virus... Voiko tuo siis olla virus tai vastaava? En ole varma saanko ajettua virustentorjuntaohjelmaakaan.
Sähköposti on, muuten, Hotmail. Ja olen käyttänyt sitä nyt viime aikoina yksinomaan ipadin kautta.
Mikä ihmeen juttu tuo on? Miten joku/jokin pääsee mun sähköpostiin ja osoitelistaan? Ensimmäisenä tulee mieleen virus... Voiko tuo siis olla virus tai vastaava? En ole varma saanko ajettua virustentorjuntaohjelmaakaan.
Sähköposti on, muuten, Hotmail. Ja olen käyttänyt sitä nyt viime aikoina yksinomaan ipadin kautta.
Viimeksi muokattu: