P
päätön
Vieras
ufo on täällä nyt huollossa, se saapuu kaappaamaan kaikkien kakarat kun vaan saadaan kone kuntoon 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ufo on täällä nyt huollossa, se saapuu kaappaamaan kaikkien kakarat kun vaan saadaan kone kuntoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä lastenhuoneessa liikkuu ajoittain kirkas valo, tosi nopeasti. oletan että se on meidän kummituksemme. kerroin jokin aika sitten lastenhuoneemme tapahtumista, ja kyllä, olen omasta mielestäni selväjärkinen ihminen, enkä ole aikaisemmin ajatellut uskoa kummituksiin tai muuhun yliluonnolliseen mutta pakko uskoa kun ei muuta selitystä ole löytynyt.
ajasta, meillä tapahtumat tapahtuvat yleisimmin tasan puoli yhden aikaan yöllä eli se kai on jokin sopiva aika kyseiselle hengelle -tai miksi sitä sitten nimittäisikin.
mutta tapahtumia ei voi ennustaa.
olen itse nähnyt sen kirkkaan valon noin 6 kertaa, se liikahtaa tosi nopeasti ja katoaa. sellainen pieni terävän kirkas valo. sitten olen kerran nähnyt -vaikken olisi halunnut- vaalean hahmon tulevan ovesta, sitten nukahdin tai pyörryin tai molempia, en ole nimittäin ikinä ennen pelännyt yhtä paljon. kerran olen tuntenut lasta nukuttaessa että jokin laittoi kylmän kätensä kyljelleni. minä en edes ensin tajunnut että siinä ei ollut ketään, ensimmäinen ajatus vain oli että se on mies kunnes tajuntaan hiipi että haloo, olen taaperon kanssa kaksin...huh, kylki tuntui kylmävän koko illan sen jälkeen, ja meillä oli sentään väkeä tuvan täydeltä tuolloin. uusin on, että esikoisemme kuulee ilmeisesti jonkun iltaisin itkevän...
kaikkeen tottuu, minä en vain suostu olemaan yksin lasten kanssa yhtään yötä täällä, jokin tuki ja turva siitä toisesta aikuisesta kuitenkin on.
minun mielikuvituksellani punainen valo voisi olla nainen? voisiko värit mennä niin, vai onko se vain esim. jokin tunnetila?
huvittavaa kun tässä sitä kirjoittaa koneella tällaisesta asiasta kuitenkin tosissaan, surkuhupaisaa...jaksamista.
Alkuperäinen kirjoittaja kuulostais:Meillä on värikuulapyssyissäja kuulapyssyissä sellaiset laservalot,näyttävät n.500m päähän.
Ollaan joskus iltaisin ja öisin kokeiltu niitä tuossa pihalla/metsässä,ennen peliä.
Niin sellaista vaan että voi olla että sielläkin joku kokeilee lasertaan,eikä tajua että osoittaa sillä teille sisälle,tai että olisitte hereillä ja näkemässä sen.Voi myös olla että ihan piruuttaan niin tekevät,mikä olisi kyllä tosi typerää.