Outo punainen valo öisin - APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen nähnyt valoja kotona, joko paikallaan olevia tai liikkuvina. Samoja valoja ovat muutkin nähneet mutta enempi ihmisenhahmoisina ja minä taas valopalloina. Tiedän kyllä lähteen niin ettei pelota.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
olen nähnyt valoja kotona, joko paikallaan olevia tai liikkuvina. Samoja valoja ovat muutkin nähneet mutta enempi ihmisenhahmoisina ja minä taas valopalloina. Tiedän kyllä lähteen niin ettei pelota.

Ja lähde on....?

aika omalle lääkärille ja hän laittaa lähetettä eteenpäin psykologille ja tarvittaessa psykiatrille. Hallusinaatiot ovat oire mm mielisairauksille kuten skitsofrenia. Toinen vaihtoehto on että lopettaa mömmöjen vetämisen.

Aika outoo et apeen juttu loppu kesken vaikka yhes vaihees kummitus puppua tuli...
Saattaahan joku pervo olla ikkunassa ja ootella että alkaa tapahtua ja "herättää" apeen perheineen että joko nyt!!
Tai sit ufot on totta :D

Mä sain toimistosta sellainen punaisen laserkynän. Sen kantama oli noin 500 metriä, menin iltapimeällä huvin vuoksi parvekkeelle ja osoitin suoraan vastapäisen kerrostalon ikkunasta sisään niiden olkkarin seinään. Huh kuinka näkyi hyvin. Ne kai mahtoi pelästyä.

Tuollaiset laserkynät joista lähtee punainen pallo, on ihan peruskamaa toimistoissa. Ne korvaa vanhanaikaisen karttakepin.

Eli mun päätelmä: kakarat ottaneet vanhemmiltaan laserkynän ja pelleilevät metsässä.

Yhteistyössä