A
anopista
Vieras
eli otsikkokin sen jo kertoo...
Meillä pieni vauva ja ongelmia tuottaa se että anoppini käy katsomassa vauvaa( ihan kiva niin) mutta hän haisee kamalalle HIELLE!!
Ja kaikki hänen vaatteet puserot siis haisevat ällöttävän imelälle, hien ja sen päälle lisätylle hajuvedelle/deodorantille.
Vaatteet eivät hänellä edes pesun jälkeen tuoksu puhtaalle.
Vaan niissä haisee hiki edelleen.¨
Ja annas olla mille hänen kainalonsa haiskahtavat.
Arvatkaa V....TUTTAAKO kun vauva on vasta kylvetetty, puhtaat vaatteet, hiukset ym. ja sitten mummo pakkautuu ottamaan hänet syliin...
ja juuri niin että vauvan pää ""hankautuu"" hänen kainalon lähelle.
Olen niin kyllästynyt tähän!!
Itse hän ei näytä tajuavan tätä. ( vaikka niin hieno ja fiksu onkin olevinaan...)
Olen alkanut systemaattisesti välttelemään häntä.
Eli kun luulen että hän on tulossa kylään, häivyn jo hyvissä ajoin vauvan kanssa.
Sitten mieheni mulkoilee minua kun hänen äitinsä ei nöäe niin usein vauvaa kuin minun äitini ( ollaan tekemisissä päivittäin) yleensä pakenenkin heidän luo,
eli tavallaan joudun lähtemään kodistani pakoon.
Kertokaa miten voisin tilanteen ratkaista.
Tätä ei jaksa.
Meillä pieni vauva ja ongelmia tuottaa se että anoppini käy katsomassa vauvaa( ihan kiva niin) mutta hän haisee kamalalle HIELLE!!
Ja kaikki hänen vaatteet puserot siis haisevat ällöttävän imelälle, hien ja sen päälle lisätylle hajuvedelle/deodorantille.
Vaatteet eivät hänellä edes pesun jälkeen tuoksu puhtaalle.
Vaan niissä haisee hiki edelleen.¨
Ja annas olla mille hänen kainalonsa haiskahtavat.
Arvatkaa V....TUTTAAKO kun vauva on vasta kylvetetty, puhtaat vaatteet, hiukset ym. ja sitten mummo pakkautuu ottamaan hänet syliin...
ja juuri niin että vauvan pää ""hankautuu"" hänen kainalon lähelle.
Olen niin kyllästynyt tähän!!
Itse hän ei näytä tajuavan tätä. ( vaikka niin hieno ja fiksu onkin olevinaan...)
Olen alkanut systemaattisesti välttelemään häntä.
Eli kun luulen että hän on tulossa kylään, häivyn jo hyvissä ajoin vauvan kanssa.
Sitten mieheni mulkoilee minua kun hänen äitinsä ei nöäe niin usein vauvaa kuin minun äitini ( ollaan tekemisissä päivittäin) yleensä pakenenkin heidän luo,
eli tavallaan joudun lähtemään kodistani pakoon.
Kertokaa miten voisin tilanteen ratkaista.
Tätä ei jaksa.