Keväästä asti olen kärsinyt milloin mistäkin tulehduksesta milloin hengitysteissä,naamassa,jalassa(kengän hankaumakohta tulehtui pahasti)ja jatkuva nuha päällä joka ei ole mitään tavallista flunssaa ja nenä koko ajan ruvella! Lääkärissä olen ravannut ja heinäkuusta asti syönyt 3 antibioottikuuria jotka kyllä hetkellisesti auttoivatkin mutta kohta tuli taas nuha..Meillä on koira mutta se on asunut nyt 2 kk tuttujen luona kun todettiin lievä allergia äskettäin,tosin en usko että nää kaikki vaivat olisi yksistään koiran syytä..Lisäksi rauhaset kaulassa ja korvan takana on koko ajan turvoksissa.Nyt sainkin viimein lähetteen polille tarkempiin tutkimuksiin!Viimeinen Crp oli normaali eikä mitään bakteeritulehdukseen viittavaa ainakaan siinä ollut.
Jännittää vähän mitä tämä voisi olla,aina tulee pahimmat mieleen kun hölmöyttäni vielä luen kaikki lääkärikirjat ym..Sain tammikuussa 07 tytön ja raskausaikana olin terve kuin pukki enkä muutenkaan ole aiemmin sairastellut kuin normmalit flunssat.
Jännittää vähän mitä tämä voisi olla,aina tulee pahimmat mieleen kun hölmöyttäni vielä luen kaikki lääkärikirjat ym..Sain tammikuussa 07 tytön ja raskausaikana olin terve kuin pukki enkä muutenkaan ole aiemmin sairastellut kuin normmalit flunssat.