Paljon onnea
Keesha!:flower: :heart:
Nuppunappi tervetuloa!
En osaa kyllä tuohon mitään sanoa, kun ei ole ollut tuollaista tilannetta. Kannattaa varmaan soitella neuvolaan ja kysellä sieltä, millainen käytäntö on tuossa asiassa. Jotenkin jäänyt kyllä sellainen kuva, ettei taideta kovin mielellään mihinkään "ylimääräiseen" olla työntämässä, ellei oo hätä kyseessä...
Mesikämmen Teillä on aivan hurjan suloinen pikkuinen! :heart: En vaan ehdi koskaan tuolla facebookin puolella kommentoimaan mitään...
Laitetaas omaa napaakin vähän: rakenneultra takana, kylläpäs jännitti! Kaikki oli vauvalla ok ja rakenteet normaalit.
Vähän hätäinen oli kuvaaja ja kun ei ollut ylimääräistä ruutua, piti yrittää niskat kenossa siitä ruudulta jotain selvää saada. Mutta hyvä tietää että kaikki kunnossa. Vähän oli yläkantissa vauvan koko, sanoi että hyvinpä oot saanut sitä kasvateltua.
Tosi hassua, kun ite oon tosi pieni, niin mun vauva on sitten keskimääräistä isompi, haha.
Kuitenkin normaalikäyrillä vielä, ettei tarvi onneksi siitä huolestua. Pitää vaan toivoa, ettei siitä nyt kovin hirveän isoa jytkylää oo tulossa...
Ja miulle saapi laittaa
poikalupauksen:heart: Kuulemma aika selvästi näkyi killuttimet, vaikka en itse kyllä oikein saanut selvää mikä uloke oli mikäkin.
Luotetaan siis ultraajan harjaantuneempaan silmään... Oon koko ajan ollut sitä mieltä, että tää vauva tuntuu enemmän pojalta kuin tytöltä, joten ei sinällään ollut mikään yllätys. Nyt pitää yrittää sitten sopeutua tuohon ajatukseen, kun on tottunut siihen että vauva on "sukupuoleton" ja tytölle oli nimi valmiina.
Menee tää työpäivä varmaan nyt sulatellessa näitä uusia tietoja...
Nöhveli & pikkumöykky 21+4