Oulunseudun odottajat 2012

Mesikämmen on osastolla, joten voi olla ettei pysty lisämään. Jos nuppusuu pyytää Mesikämmeneltä tiedot, ni vois sitten pystyä lisäilemään.

Tulkaa vaan kaikki rohkeasti face-ryhmään.

Täällä ollaan edelleen kasassa ja kaikki melko samaa kuin ennenkin =)

Tuutia & Papunen (39+0)
 
Karen: ryhmä on salattu, juurikin siitä syystä, ettei näy muille :) Jonkun meistä pitää laittaa sulle kaveripyyntö, jonka jälkeen voidaan kutsua ryhmään. Kavereista voi tämän jälkeen poistaa, jos ei halua "tuntemattomia" pitää roikkumassa listoilla.

Jos siis haluat ryhmään, niin laita mulle täällä yksärillä nimesi ja kuvaus profiilikuvasta, niin laitan sulle kaveripyyntöä ja kutsun ryhmään. Osasin eilen Tinenkin lisätä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuutia
Heissan!

nuppusuu: laitoin sulle yksäriä tuohon fb-ryhmään liittyen.

Liikkeitä täälläkin jo kieli pitkällä odotellaan... Jotain pientä "hämähäkin kävelyä" on tuntunu, mut tulis jo semmonen kunnon töytäisy, niin ei tarvis veikkailla et onko nämä nyt niitä...

Maanantaina ois neuvola pitkästä aikaa... Loman takia jätin yhen käynnin väliin, ja nyt ois "kotiläksyjä" tuolla oottamassa jotka pitäis ens käynnille tehä.. Maha ainaki on oikein kunnolla kasvanu viime käynnistä. Iso mahahan mulla on aina ollu, mut nyt se on VALTAVA! :)

plääh, lomat on ohi, maanantaina paluu arkeen ja puurtamista ois tiedossa vielä yli 3 kk. Eikö vois jäähä jo äippälomalle? :)


17+4 (kohta puoliväli :))
 
Heippa!

Täällä ois esikoistaan melkeempä viimesillään odotteleva 21v mamma (35+3)!
Minua kiinnostais se facebook ryhmä, jos sitä kautta tutustuis vähän muihinki oululaisiin äiteihin ja tuleviin sellaisiin :) Siellä varmaan vähä aktiivisempaa jutustelua ku täällä foorumilla? :) Ottasko joku yhteyttä? :)
 
Tynsky: tervetuloa mukaan! Laitoin sulle yksärillä mun nimen, niin lisää mut kaveriksi, jonka jälkeen voin lisätä sut ryhmään :)

Jiira: sulle laitoinkin jo kaveripyyntöä (jos vaan meni oikealle ihmiselle ;) ).

Täällä kuin salakavalasti vaihtui jo 30. viikko! Tänään siisn 29+2. Ens viikolla neuvola ja sitten kai ne alkaakin olemaan tiheämmin..
 
Moikka kaikki!

Hienoa, että olette saaneet lisäiltyä toisianne fb-ryhmään mun sairaalassa olon aikana! Meidän pikku prinsessa (3435 g ja 48 cm) syntyi tosiaan 8.8. Jouduin jo tiistaina sairaalaan todella kovan mahakivun takia. Keskiviikkona synnytys sitten käynnistettiin. :heart:

Mesikämmen ja ihana pieni mussu <3
 
Mesikämmenelle valtavasti onnea pikkuisesta! :heart:

Tervetuloa uusille!

Taitaa Tuutiallakin olla jo pikkuinen :)

Täällä unetonta yötä vietetään. Ei vain tule uni ei sitten millään. :stick:

Äitiyspakkaus tuli meillekin se 2011. En tiedä, olisko venyttämälläkään saanut sitä tämän vuoden. Mutta mä kyllä tykkään tuosta. Oon jo miljoona kertaa purkanut koko laatikon ja käynyt kaikki läpi ja viikannut sinne sitten takas. Siirrän kaappiin sieltä vasta, ku pesen ne. Ensin pitää vain tehdä kaappiin tilaa. :)

Liikkeitä mä tunnistin varmasti vasta lähempänä 20 viikkoa. Sitä ennen oli sellaista kuplintaa, josta ei tiennyt, onko liikkeitä vai suoli :) No nyt ei tietenkään voi enää erehtyä ku neiti hikottelee ja pyörii ja hyörii niin ettei äitikään saa nukuttua :heart:

Mä en ole FBssä ollenkaan, niin en sinne ryhnäänkään liity. Iltalehtihän tosin kertoi viime viikolla, että se, ettei sinne kuulu, voi olla merkki siitä, että on esim sarjamurhaaja. :D
 
Onnea Mesikämmenelle! :heart:

Minä tykkäsin myös siitä 2011 äitiyspakkauksesta. Pitää vaan jossain vaiheessa alkaa pyykkäämään pikkuruiset vaatteet puhtaiksi kaappiin :) Täytyyköhän ne toppapuvut ja muut ulkoiluvaatteet pestä??

Eilen oli neuvola ja siellä kaikki hyvin. Mukana oli myös kiva kätilöopiskelija. Tuli siitä mieleen, en tosin neuvolassa hoksinut kysyä, että saako synnytykseen opiskelijaa mukaan? Vai onko siellä oyssissa aina vain tietyin väliajoin niitä harjottelijoita?

Lena & Onni 29+5
 
Meinaa unohtua tänne kirjoittaa, kun tuolla fb:n puolella tulee kirjoiteltua.

Olen siis edelleen kasassa =) 40+0 eli tänään on laskettuaika. Eilen kävin äitipolilla erikoisllääkärin luona ja sain sectio-päätöksen torstaille. 2 yötä ja Papunen on sylissä. Päätös tuli mun aikaisemma historian ja vauvan koon (nyt jo 4kg) ja siksi että alakerrassa ei ollut tapahtunut mitään. Mua kun ei voida käynnistää, kun on yksi sectio takana. Olen ihan tyytyväinen päätökseen, koska painajainen on olla 20h salissa ja sitten kiireelliseen sectioon-näin meni esikoisen kanssa.

Kyllä mua jännittää, mutta onneksi mies on koko ajan vierellä. Saatiin tytön hoitajapulmakin järjestettyä ja sitä ei tarvii nyt miettiä. Kaikki menee juuri niin kuin niiden on tarkoitus. Hieman tietysti taas se imetys ahistaa, kun se ei ehkä käynnisty samallalailla kuin alatiesynnytyksessä- Toisaalta mulla tulee jo nyt maitoa välillä.

Nyt täällä pitää vaan valmistautua ja koettaa pitää hermot kurissa =) Huomenna pakkaan sairaalalaukun ja siivoan vielä tuhannennen kerran kodin. Tänään vielä silitän viimeiset pikku vaatteet.

Tuutia & Papunen (40+0)
 
Moikka kaikille!

Täällä olisi yksi uusi keskustelija palstalle. :) Maanantaina alkoi mammaloma, joten nyt mulla on paaaljon ylimääräistä aikaa ja ihan Googlettamalla löytyi tällainen palsta. Mukava, että löytyy näin paljon muitakin odottajia Oulun seudulta.

Itse olen 26 v. ja asustellaan miehen ja kissan kanssa täällä Oulun keskustan läheisyydessä. Meille on esikoinen (poika!) tulossa ja tällä hetkellä on rv 35+3 menossa eli 17.9. LA. Ei siis enää kovin kauan h-hetkeen, vaikka ei sitä meinaa ite uskoakaan. Tää koko raskausaika on menny ihan hurjan nopeasti!

Maanantaina on viimeinen neuvolalääkäri, joten toivottavasti saa vähän lisätietoa vauvan asennosta ym. Poika on jostain kesäkuusta asti ollu poikittain tuolla masussa ja musta tuntuu edelleen, että on ihan samassa asennossa. Neuvolassa kyllä sanottiin, että mahtuu kääntymään vielä viimeiselläkin rv:lla, mutta itteä epäilyttää, että miten se nyt kääntyis, ku on jo niin kauan viihtyny tolleen poikittain. Mutta toivotaan parasta ja kyllähän ne yrittää sitä kääntää, jos ei omia aikoijaan käänny.

Nyt on ihanaa, kun mammaloma alkoi, niin ei tarvi enää stressata töistä ja voi vain keskittyä rentoutumiseen ja odottamiseen. :)

Mua kiinnostais kans tuo fb-ryhmä!
 
Täällä ilmoittautuu yks heinäpäästä, LA 18.9 ja neljäs tulossa :wave:

Taidan mennä suorinta tietä tuonne FB:n puolelle, kunhan nuppusuu liittää minutkin mukaanne...

Olen 31-v. sh-opskelija, asunut Oulussa n. 15 vuotta ja perheeseen kuuluvat miehen lisäksi kaksi poikaa ja tyttö...nyt tulossa toinen rinssessa :heart:

Moi vaan kaikille ja onnittelut jo syntyneistä mussukoista :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: nuppusuu
Hei!

Täällä kans yks oululainen odottaja. Oon seurannu tätä oululaisten palstaa pidempään, mutta tonne lokakuisten puolelle kuitenki kirjotellu. LA on siis 6.10 ja esikoinen tulossa. Fb-ryhmä kiinnostais kovasti :)

Täällä mennään siis viikoilla 32+6. Aika on menny alun hermoilujen jälkeen hurjan nopeasti ja lokakuu lähestyy vauhdilla. Anoin äitiysloman varhennettuna, ja jo viikon verran olen siitä kerennyt nauttia. Mutta eipä tuo paljoa arkeen vaikuttanut, lomalla olen koko kesän ollut muutenkin kun opiskelija olen, enkä aikaisempia hommia enää saa tehdä. Ainoa vaan että päivärahat juoksee :D

Kata ja Möhkis
 
  • Tykkää
Reactions: nuppusuu
Heippa!

Täällä olo on ollut hyvä. Liikkeitä olen hieman kuulostellut, välillä tuntuu niin kuin jotain tuntuisi.. Liekkö vain suolen kuplintaa.. =) Äkkiä mennyt tuo ensimmäinen kolmannes, nyt sitä ollaan jo 15:sta viikolla.. Hui! :)

Haluaisin kanssa liittyä sinne FB-ryhmään ja laitoinkin Mesikämmenelle yksäriä.

Selma_ + Sintti 14+4
 
Nopponen
Moikka pitkästä aikaa... Täällä kaikki hyvin ja toinen kolmannes starttailee. Np-ultrassa kaikki hyvin. Masu alkaa pikku hiljaa näkyä! Kaikki siis mallillaan. :)

Mut minut voi poistaa listalta roikkumasta, sillä en ehdi kuitenkaan kovin moneen pinoon kirjoitella ja olen nyt keskittynyt tuonne maaliskuun-ketjuun kun siellä kaikki samalla lähtöviivalla. :) Lisäksi en oo ihan oulusta vaan lähikunnasta joten en niin täydellisesti kuulukaan teidän "profiiliin".

Mut ihanaa loppu odotusta kaikille! :heart: Toivotaan et kaikki saadaan ihanan tuhisevat nyytit kainaloon, jokainen vuorollaan! =)
 
Onnea Nopponen kivoista ultrakuulumisista! On se vaan niin mahtavaa nähdä oma pikkuinen ultran kautta, ja sit kun aika on niin myös saada tuhiseva nyytti syliin :heart:

Täällä ei mitään tavallisesta poikkeavaa, olo on hyvä, jaksan touhuta ja Onni on erittäin liikkuvainen :) On vaan jo niin ikävä vauvaa! Mut lokakuu on ihan pian....

Lena & Onni 30+3
 
Poistin Nopposen listoilta. Onnea sinulle odotukseen ja tule kuitenkin välillä kertomaan kuulumisia. Mielellään sinusta kuulen vielä! ;) Ei täällä ole läheskään kaikki Oulusta, joten sen puolesta kuulut kyllä porukkaan hyvin!

Meillä on alkanut arki sujumaan pienen kanssa ihan kivasti. Minä olen kyllä todella väsynyt. Ilmeisesti rankka raskaus ja synnytys vei voimia sen verran, että menee hetki tässä palautuessa. :D Onneksi mies on vielä ensi viikon lomalla niin saan hetken vielä apua tarvittaessa. Meidän pieni on kyllä niin ihana pakkaus. :heart:
 
Moikka!

Onnea Mesikämmenelle ja muillekkin jo vaavinsa saaneille! :heart:

Täällä jo innokkaana odotellaan rakenne-ultraa, joka on parin viikon päästä. En millään malttaisi odottaa että pääsee näkemään vaavia ja kuinka se on kasvanu. Liikkeitäkin on tuntunu noin parin viikon ajan ja koko ajan tuntuvat vain voimistuvan. :)

Mesikämmenelle laitoinkin viestiä, muakin kiinnostaisi tuo fb-ryhmä.=)

mimii_ (20+0)
 
Heippa jälleen täältäkin päin! :)

Tervetuloa uusille! =) Teitä olikin tullut taas melkoinen lauma! =)

Mesikämmenelle suuren suuret onnittelut pikkuisesta!! :heart: Tulihan se viimein ulos sieltä! :D

Täällä lomilta palattu työsorvin (ja kaksplussan) ääreen. Voisimpa varmaan minäkin liittyä tuohon fb-ryhmään, vaikka en kovin usein siellä käykään. Täällä sujuu kirjoittelu paremmin, kun en työkoneella pääse facebookiin ollenkaan. Mutta olisi mukava teitä seurailla sielläkin puolella kun aina välillä sinne eksyilen. :)

Täällä myös tuntuu liikkeitä! :heart: Aluksi tuntui vaan kurinaa ja kurlutusta, josta ei osannut päätellä mistä se on peräisin, mutta nyt on tuntunut 17+-> ihan selviä pieniä tökkäisyjä ja muljahtelua. Ihanaa! Maha senkuin kasvaa kohinalla, mammahousut piti kesäreissulta ostaa kun ei mahtuneet enää entiset housut jalkaan. Vaatekaappi kaipaa kyllä kohta muutenkin päivitystä, kun ei mahdu kohta enää muutkaan kamppeet päälle. :D Huomenna jälleen neuvolaan. Ei taida paino olla paljoa noussut, toivottavasti on muutkin arvot kohdillaan. Rakenneultraa ei malttaisi odottaa, mutta kuukauden päivät vielä suurinpiirtein pitäisi jaksaa sinnitellä ennenkuin näkee taas pikkukaverin.

Vaatteita oon hankkinut jo ison pinon. Ihan pieniä vaatteita pitäisi vielä ostaa, niitä ei tahdo oikein kirppareilla paljon olla. Äippäpakkauksessa taitaa niitäkin onneksi olla, ettei tarvi pikkuraukan alasti tulla kotia. Toivottavasti saan nyt sen uuden pakkauksen, pitää venyttää pitkään tilausta, että varmasti tulisi se uusi paketti. Ihan mukavalta näytti kyllä sisältö. :) Kirppareilta oon muutenkin hommannut lähes kaiken, siellä on kyllä niin hyväkuntoista tavaraa että. Sänky, kaukalo ja vaunut on tiedossa, nekin lähes ilmaiset. :)

Eipä tänne muuta ihmeellistä, yritän nyt töihin pikkuhiljaa orientoitua... Syksyn alkuja kaikille!

Nöhveli & pikkumöykky 17+4
 
Meille syntyi 16.8 sectiolla prinsessa. Hänen mittansa: pituus 47cm, paino 3790g ja pää 36. Kaikki meni suunnitellusti ja toivuttiin nopsaan. Me pääsimme jo su pois sairaalasta. Vauva on ihana ja tuoksuu niin vauvalta :heart:

Iso-sisko on ottanut pirpanan melko hyvin vastaan. Hieman tietysti vie kaikilta aikaa totutella uudenlaiseen perhekokoonpanoon. Ite voi niin hyvin, että on ihan mieletöntä jaksaa tehdä asioita. Oon jo käyny 2 x vaunulenkilläkin =) ..hitaasti, mutta hitaasti...

Tuutia & Papunen (5vrk)
 

Yhteistyössä