Eli olen itse 22v neitonen Oulusta ja plussasin viime viikolla. Kaipailisin samassa tilanteessa olevia, suunnilleen samanikäisiä uusia tuttavuuksia joiden kanssa voisi jutustella raskauteen ja vauvoihin liittyvistä asioista ja ehkä tavatakin. Löytyisikö täältä kavereita...?
Ei ole pakko olla Oulusta, ihan pelkkä kirjoittelukin käy!
Heissan, olen entinen oululainen, asun nykyään Kempeleessä 2 koirani ja avomieheni kanssa. Olen 28-vuotias nainen. Minulla ei ole lapsia, eikä meillä ole yhteisiä lapsia. Miehelläni on entuudestaan -01 syntynyt tyttö ja -05 ja -06 syntyneet pojat. Etsin itselleni ystävää. Jos haluat ystäväkseni laitathan viestiä tämän kautta tai suoraan meilillä sanna-1985@luukku.com