Saako ilmoittautua mukaan vaikka en Oulussa asukkaan, mutta Oulun läänissä kuitenkin...?
missäs suunnalla limingassa sinä asustelet?Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 21:58 miiku84 kirjoitti:Mirah tervetuloa vaan joukkoon!miltäs paikkakunnalta olet?
Oliko sulla myös esikoinen mukana siellä perhehuoneessa silloin toisella kertaa vai olitko yksin vauvan kanssa? Mietin vaan, ettei meillä ainakaan esikoinen siellä oikein viihtyisi, mutta toisaalta itse kaipaisin varmasti sitä omaa rauhaa myös tällä toisella kerralla.Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 16:18 virpi1980 kirjoitti:perhehuoneen saa parhaiten siten,että sitä toivoo jo esitietolomakkeessa.minä ainaski saanu molemmilta,olen vielä silloin ilmoittanut toiveeni,kun menen sinne synnyttämään.seki vaikuttaa saako vai ei,jos on paljon leikattuja äitejä jne.....
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 22:17 tytti kirjoitti:Moi! Haukiputaalainen odottaja ilmoittautuu mukaan! Tänään on rv 40 eli laskettu aika on koittanut!! Yli menee siis.. Kyllä tässä jo kärsimättömänä odotellaan koko perhe, että alkais jo tapahtua!! Joku mainitsi Meri-Oulun äitiysnlasta ja voin kyllä suositella siellä käyntiä! Itse kävin siellä rv:lla 30 ja oli todella mukava kaikessa rauhassa katsella ultrasta vauvelin touhuja masussa. Ultrakuvia sai sitten omaan s-postiin ihan useampiakin. Isommat lapset saivat leikkiä ultran aikana viereisessä huoneessa ja halutessaan kävivät aina välillä kurkkaamassa ultratouhua. Tsemppiä kaikille Oulun alueen odottajille!!
:wave:
Masun päältä tekee ultrat sielläAlkuperäinen kirjoittaja 02.04.2007 klo 21:10 n 77 kirjoitti:Hei meri-oulun ultrassa käyneet!
Ultrattiinko esim viikolla 11 masun päältä vai sisäkautta?
Sieltä ei vaan saa paperisia kuvia tai ei ainakaan sillon saanut kun me käytiin mut sähköpostiin tosiaan lähetti 5 kuvaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 16:34 n 77 kirjoitti:Hei Paa!
Kiitos informaatiosta!
Taidanpa varata ajan sinne.
Ois kiva saada masuasukista kuvia ja lähettää ne mummulle ja papalle.
Ne kun ovat niin mielissään tästä uutisesta.