joo täällä olisi kanssa yksi oulunseudun odottaja, eli limingassa asustaa meidän perhe.
minä ja mies 22vuotiaita ja poika meillä nyt 2v1kk. laskettu aika on 21.8, eli kutakuinkin puolenvälin tienoilla raskautta mennään.
pahoinvointia oli alussa rv 8-14, nyt jos aamulla muistaa syödä, niin pahaolo pysyy poissa. alkupahoinvoinnissahan en voinut edes syödä aamuisin, kun olo vain oli niin hirveä.
minä valmistun 17.5, ja nyt yritän todella puurtaa kouluni loppuun, mutta pitkä koulumatka väsyttää. opiskelen kalajoella. noh, ei ole pitkä aika enään.
iskias vaivasi jonkin aikaa, mutta nyt pysynyt viikon poissa, toivotaan että vaiva ei tulisi takaisin.
kärsin myös päänsärystä päivittäin
rakenneultra meillä on 2 viikonpäästä, ja odotan niin innolla, että saadaan tietää kumpi tulee. itsellä poika olo, mutta liekkö se vain tuntuu siltä kun poikaan jo ennestään tottunut =)
äitiyspolilla joudun taas kulkemaan puolenvälin jälkeen aika tiheästi fragmin pistoksien takia. nuoruudessa minulla oli laskimotukos, joten verta pitää ohentaa lääkityksellä, kun raskaudenaikanahan tukos riski suurenee hirvittävän paljon.
vauvan liikkeet on alkanut nyt tuntumaan ihan päivittäin. edellisessä raskaudessa tunsin liikkeet jo rv 14 lähtien, ja nyt toisessa olen alkanut tuntemaan ihan vasta liikkeet kunnolla. hassua kun tuotakin asiaa väitetää aina toisinpäin
maha on pompsahtanut ihan vasta kunnolla esiin, ja vähän olen pelotellukkin miestä kaksosista. maha nimittäin "räjähti" esiin, ja aivan yhtäkkiä
no toivotaan että yksi sieltä vain tulee.
välillä tuntuu että olen kuin pieni känkkäränkkä joka kiukuttelee sekä pojalle, että miehelle. mies vain nauraa, kun olen kuulemma niin hauska. itsestäni ei ole yhtään mukavaa. liekkö hieman hellyyden puutosta ja väsymystäkin, sekä miehen kanssa yhteisen ajan hakemista.
kuka muilla on ollut niskapoimu ultran tekijä oyssissa?
minulla oli aydin tekay, ja hän on niin ihana lääkäri kuin olla ja voi. kun poikaa odotin niin minulla jäi eräästä oyssin mies ultraajasta niin hirveät kammot, että pelkään koko ajan mennä ultriin uudestaan. :\|
mutta ilmoitelkaa kaikki, kuinka raskaus sujuu, ihana lukea näitä :hug: