Oulun seudun kuumeilijat!

mamitsi Kiitos. :) Kyllähän se olisi hieno juttu, jos tämä oireettomuus jatkuisi pidempäänkin, sitten siitä voisi ehkä vähän nauttiakin kun tietäisi että kaikki on kuitenkin ok. Vielä ei vaan uskalla. Onko sulla mitään oloja ollut, alkaa sullakin olla päivät kasassa! :)

No niin, tää nyt on hiljaa vähän aikaa. Ihana kun on sentäs joku paikka, jonne voi vyöryttää tätä hullunmyllyä päästä vähän vähemmälle. :heart:
 
Eipä täällä oo mimmosiakaa oloja...Tuossa listassa huomasin,et mulla pitäis olla tännää kp 28 mun laskujen mukaan.Mut eipäs tuo haittaa,ei siis tartte alkaa ruveta korjailemaan :) Sillä mielellä oon kuiteskin,että kyllä ne alkaa taas.Pupuilut jäi vähä vähemmälle tässä kierossa.Mut ainaki ois pitäny olla oikeeseen aikaan nuo talletukset.

Enkä ny tiiä et pitäiskö ens kuussa alottaa sitte pillerit.tai siis ny ku ne menkat alakaa..En ois kyllä aatellu et tänä kesänä sama juttu ku viime kesänä..Tai meillähän siirty alotus kohta viime kesänä ku oli se kesälomareissu ja ois ollu menkat just siellä.Ja kappas,meilläpäs tälle kesää reissu on just siinä kohta missä mulla alkaa menkat :D ja ku en niitä tosiaan reissulla halua..Et ny tulis kyllä nii hyvään kohtaan plussa :)

Eikä sun tartte hilijaa olla :) Tää o just sitä varten et saa kirjotella tänne.Ja tiiän just ton tilanteen,ku on plussannu ja haluis puhua kaikille :D Sitä on nii onnellinen <3
 
Nöhveli Tämä on just se paikka missä sun pitää vuodattaa. Ihan oikiasti, minäki kuulen enemmän kuin mielelläni sun raskaushöpötyksiä, kokemuksia ja tuntemuksia. Jos minullakin vielä joskus on sama tilanne edessä, niin tietää vähän jotakin. Siksi mää niitä tuntemuksiakin kyselin. On tämä kyllä hieno juttu kertakaikkiaan :) Ja että unikin kävi toteen. Mahtavaa!

Tuntuu kyllä kurjalta ajatella että minä täällä roikun kuukaudesta (ja kohta vuodesta) toiseen.. oonkohan mää kohta ihan yksin täällä? :'( Mamitsiki taitaa lähtä plussanneiden listalle ;)

Mulla on menossa kp36. Perjantaina testasin negan.. tai siis emmää tiiä kauanko niitä testejä pitäs jaksaa tuijottaa, mutta mää vilkasin sitä noin minuutin ajan ja luovutin.. on tosi inhottava vahdata nega-testiä kun periaatteessa tietää että ei se siitä mihinkään muutu. Enkä koskaan oo sortunut mitään "roskishaamuja" katteleen... pyh sanon minä!
 
Viimeksi muokattu:
Siis kertakaikkisen hienoa kuulla Nöhvelin uutiset! Aivan älyttömästi onnea! Itselläni alkoi eilen 14. kierto, mutta voi, tuota ihanaa onnen hetkeä odotan vieläkin innolla ja posiviisella mielellä - ja toivon sen tietenkin tulevan pikimmiten. Mutta pian saan verikokeiden tulokset ja odotan innolla eteenpäin pääsyä, tulipa sieltä mitä hyvänsä vastaan. :) Onnea!
 
Hyvä jos ette hermostu mun höyryämisiä. :D Ei oikeen haluais vielä kellekään mitään paljastaa, ja kun tästä ei nyt mun lisäksi tiiä kuin mun mies ja se on, hmm, MIES. ;) Oli kyllä yhtä pyörällä päästään kuin minäkin eikä meinannut millään uskoa. Mutta kovasti on ollut tohkeissaan ja oon yrittänyt vähän toppuutella, ettei kannata vielä mennä vaunuja ostamaan. :D On niin monta asiaa mietittävänä, ainakin aluksi pitää kaikki lääkitykset miettiä uusiksi ja ties mitä. Kamala kun ei edes itte tajua koko asiaa, niin päähän tässä poksahtaa kun on yhtäkkiä niin paljon muistettavaa. Lisäksi vielä kaikki muut normaalit jutut, jotka pitäis muka hoitaa, vaikka on ihan dingelidong. Mä muuten sain jo varattua sen varhaisultra-ajan, pitäis nyt vaan jaksaa pari viikkoa venailla. |O

Onnellinen Et sää tänne yksin jää, vaan tuut mun mukaan odottajiin! Sovittaisko niin? :) Se on kyllä ihan tosi, että tänne sais tulla lisää porukkaa, tai täällä ei kohta synny enää mitään keskustelua... Harmi kun tuo oululaisten odottajien ketju on nykyisin ihan kuollut, olis ollut mukava siirtyä porukalla sinne. Mutta nyt ei näy enää tuttuja nimiä missään... :( Vink vink, mä oon edelleen muuten sonnustautumassa sitten sinne kesätorille!! Voih, mä en kyllä arvannut että ehtisin plussata oikeasti ennen sitä.

mamitsi Onpas visainen juttu! Menkat lomareissulla = no thanks. Olishan se niin hyvä sauma sitten sille plussalle, niin hoituisi sekin ongelma kätevästi! =)

Maeppu Kiitos! Pidän kovasti sullekin peukkuja!! b:)d
 
Viimeksi muokattu:
NöhveliVoi ei, ihan HURJAN paljon onnea :heart: Et sää kyllä täältä saa mihinkään lähtä, sun pitää jatkaa täällä oloa ;) Tiiän niin tuon tunteen ku sitä miettii että onko ketään kyydissä. Esikoisesta olin niin innoissaan etten etes tuommosia asioita osannu ajatella, mutta kakkosesta sitten oireet loppu 5+ viikolla, ja olin ihan varma että kesken on mennyt tai on tuulimuna. Meri-Oulun neuvollassahan sitä piti sitten itekki käydä, vaan kaikki oli hyvin ja turhaan murehin. Koita sinäkin nauttia nyt ja unohtaa turha stressi :)

Onnellinen<3 Joo pakko se on yrittää taas tikutella vaikka vannoin etten niin tee ku saan siitäki ressin revittyä :LOL: Voi ei, toivotaan että sulla nyt rupeis jotain tapahtuun eikä tarvis miettiä ja ootella.

Mää tuossa yks päivä mietin että pitäskö unohtaa koko vauvantekohomma, ja keskittys vaan kouluun. Siis että vauva toki saa tulla kun on tullakseen, mutta laittas tuon koulun nyt etusijalle. Meillä kun on ens syksynä harjottelu, ja toinen harjottelu on jo tammikuussa, niin ois kiva jos ne sais pois alta ennen ku vauva syntyy. Enkä kyllä tiiä että miten sitä viimesillään pystyis etes harjottelussa oleen. Noo, kattoopa nyt että miten se mieli taas muuttuu kun mulla se tahtoo muuttua vähintään kaks kertaa päivässä. Ja sitä paitsi ku mää ne ovistestitkin jo tilasin niin pitäähän ne käyttää pois :D Niin ja seki vielä että tuskimpa se ihan hetin vauva on etes tulossa :D
 
Viimeksi muokattu:
Nopponen
Nöhveli: Ihanaa! onnea, onnea onnea! :heart:

ON:Me ollaan mökkeilty viime viikko joten palstalla ei oo tullu käytyä, loppu kierto on mennyt ajattelematta tyystin koko asiaa, nyt eilen kotiuduttuamme mökiltä hoksasin et hui, kiertopäivät jo yli 30. Viel en oo testannu, pieniä menkka juilintoja huomannu vaan mut vuotoa ei viel. Voi ku minäkin saisin sen plussa, josko huomen aamuna testais?? Meillähän oli viel just samat kpt:kin Nöhvelin kans tässä kierrossa. :) Ilmoittelen kuinka käy! :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 22.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nopponen: 27v. -- kp 33/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 30/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 21-29

Sati: 32v. -- kp 23/22 -- yk 12 -- 1.lapsi

Kp 11-20

Kp 1-10

Marlin: 28v. -- kp 7/28 -- yk 4 -- 3.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 13 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi
stream: 25 v. -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

-


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- yk 9 -- 1. lapsi


Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Kiitos paljon onnitteluista Marlin ja Nopponen! :)

Marlin Eihän se haittaa, vaikka mieli muuttuis monta kertaa päivässä.;) Musta ainakin tuntuu että jatkuvasti on ollut muka jotain estettä, miksei nyt just ois oikein hyvä aika tulla raskaaksi. Tokihan nuo koulu- ja työjutut on aina välillä vähän ongelmaisia ja pakko ottaa huomioon. : / Pitäis olla kyllä sellainen laki, että heti kun tulee plussa testiin, saa jäädä kotiin kasvattelemaan masua eikä tarvis miettiä mitään muita kuvioita. :D

Nopponen Oijoi, meillähän olikin tosiaan ihan samat päivät!! Joko testasit?? :)

ON Näyttääpäs se tuo oma nimi hassulta tuolla plussanneiden joukossa. :D Mä en osaa nyt yhtään olla, kun ei tarvikaan laskea noita kiertopäiviä! Pitäis opetella laskemaan nyt ihan muuta. Eilisen neuvolantätipuhelun mukaan nyt olisi jo 4+4. Tosi pelottavaa.:O Eilen illalla tuntui, että kyllähän siellä varmaan joku voi olla, oli vähän outoa oloa mahassa ja jomotteli menkkamaisesti kun olin hypännyt eestaas koko illan. Tää mun hajamielisyys varmaan paljastaa mut kohta kaikille kun ihan huuruissani täällä touhuan ja puhun ihan mitä sattuu. :D
 
Nopponen
Negahan se tietenkin oli... :( Nyt vaan äkkiä yk 7 päälle kiitos! Jos jotain positiivista hakee niin eipähän tartte kesälomalla kieltäytyä saunasiiteristä jne. :) (ainakaan loman alussa, heinäkuussa siis loma ni eipä se testi taida ennen sitä heinäkuun alkua ees näyttää vaik oisinki ku menkat ei oo viel ees alkanu...) Parempaa onnea muille testailijoille!

Joo ja vois kyllä lisää liittyä porisijoita ketjuumme ku alkaa vähiin käydä ku ihmiset plussailee... :)
 
Nöhveli En voi edes kuvitella miten oudolta tuo plussaaminen tuntuu kaikkien näiden piinallisten kuukausien jälkeen. Nyt alkaa sitten eri asian odotus ja hermoilu, nimittäin raskausaika ja synnytys.. Voi että, elämä on kyllä ihanaa :)

Tai siis joillakin muilla on :LOL: Mun tissit on niin kipeet (nännit) että suihkussakin on vaikea käydä. Ihan kamalaa. Eikä pysty koskemaan ollenkaan. Tänään ei oo koko aamuna ollut mitään menkkajomotuksia, mutta äsken kun pidin esitystä 40 ihmiselle niin tuikkas alavatsassa niin kovaa että piti vähäksi aikaa lopettaa lause.. oo-ou. Mitä siellä tapahtuu? Joku suurennuslasi tai joku mulle nyt heti kiitos. Huhuu kuukautiset, täällä on jo kp37 menossa. Viime kierto oli 29 päivää ilman mitään teroja!

..Tuun ihan just hulluksi! Nopponen Onneksi löydät jotain hyviäkin puolia tästä raskaudettomuudesta. Oulun tori, patiot ja siideri, NAM! ;)
 
Nöhveli: Onnea ihan älyttömän paljon! Mä laitoin uuden pinon pystyyn oululaisille. Jospa sinne syntyis vähän enemmän keskustelua.

Tinekin on tainnut plussata sen jälkeen ku mä oon täällä viimeksi käynyt. Onnittelut myös sinne suunnalle!

Käyn aina sillon tällöin lukemassa teidän kuulumisia ja odotan innolla lisää näitä plussauutisia! :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 23.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nopponen: 27v. -- kp 34/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 30/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 21-29

Sati: 32v. -- kp 24/22 -- yk 12 -- 1.lapsi

Kp 11-20

Kp 1-10

Marlin: 28v. -- kp 8/28 -- yk 4 -- 3.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 14 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi
stream: 25 v. -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

-


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- yk 9 -- 1. lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Mä en osaa nyt linkittää tuohon listaan, mutta tuolla olisi nyt tosiaan Oululaisille uusi odotteluketju! :) Olisi hienoa, jos sinne tulisi porukkaa (kaikkien teidän lisäksi!). Jos joku osaa, niin saa linkittää mun puolesta tähän listaan. Poistin vanhat ketjut, kun ei siellä enää kukaan ole käynyt.

Viikonjatkoja ihanaiset naiset! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nopponen
Joo ei tätiä näy... näyttää taas venyvän ja venyvän kierto, pieniä juilintoja on mut ei sen kummempaa... En usko et nega kuiteskaan plussaksi muuttuis ku viime pupuilusta alkaa olla 3 viikkoo... ni eiköhän olis näkyny jos siellä jotain olisi. On ollu vähä hiljasta sillä saralla ku flunssailtiin molemmat tässä loppu kierrosta jne. :(

ilmoittelen taas kuin käy.

Ja mielellään siirtyisin uuteen oululaisten odotusketjuun mutku pääsylippua en oo viel lunastanu kahden viivan muodossa... :/ Mut odotellaan josko kesän aikana... toivotaan!!
 
Nopponen Meillä on melkeen sama tilanne. Juilii mahassa, kierto venyy ja mulla on vielä kaikenlisäksi nännit ihan hirveen arat ja kipeet. Mutta tänä aamuna testattu nega! En tajua....

Voi kunpa saisinkin ajatukset edes hetkeksi pois tästä asiasta!
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 24.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nopponen: 27v. -- kp 35/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 31/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 21-29

Sati: 32v. -- kp 25/22 -- yk 12 -- 1.lapsi

Kp 11-20

Kp 1-10

Marlin: 28v. -- kp 9/28 -- yk 4 -- 3.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 14 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi
stream: 25 v. -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

-


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- yk 9 -- 1. lapsi
 
No höhhöh, kyllä mä nyt toivoisin kovasti että saisitte itse kukin kierrot pelittämään! Jos ei sillä parhaalla mahdollisella tavalla, niin ainakin että pääsisitte pian uuteen kiertoon. Tätä ensimmäistä vaihtoehtoa kyllä toivottelen... :)

Tänne kuuluu yhä vaan samaa.:) Ei minkään valtakunnan oireita, vaikka huomenna tulis jo 5 viikkoa täyteen. Vaikka ehtiihän noita, mukavahan se on oireettomana olla... Edelleen on vaikea uskoa, voisiko siellä joku olla mukana. Ei voi kyllä edes sanoin kuvata kuin paljon toivon että olisi! Ehkä pitäis joku varmistustesti käydä ostamassa... En kyllä tiiä uskallanko sitä tehdä. :ashamed:
 
Nöhveli No jopas sinua, minkä teit!!!! :D Ihan suuren suuresti ONNEA TEILLE MOLEMMILLE :heart: Olen kovasti onnellinen teidän puolesta... ja kateellinen ;)
Minulle oireettomuus tiesi huonoa onnea : / Mutta tiedän paljon odottajia, joilla ei ole ollut juurikaan oireita ja kaikki mennyt hyvin! Eli niin kauan kuin toisin todistetaan, voit olla huoleti ja nauttia hetkestä :)
Mutta eikö ole kumma.... ensin toivotaan, itketään ja petytään, että tullaan raskaaksi ja sit kun tullaan raskaaksi, niin taas itketään, petytään ja toivotaan ja PELÄTÄÄN! Ja koko hommahan vasta alkaakin kun lapsi syntyy... Ei ole helppoa ei! :D

Omaa Ajattelin, että minut voisi siirtää tuonne taustailijoihin. Minun ei ole oikeasti mitään järkeä "roikkua" täällä kun näyttää olevan niin pienen pieni toivo ilman hoitoa raskautua :ashamed:
Haluan kuitenkin osallistua ehdottomasti mahdolliseen tulevaan tori-tapaamiseen, jos ja kun me sellainen järjestettäisiin?
Ihana kirppu tulee meille taas viikonlopuksi hoitoon :heart: Kävin tuosta kirpparilta ostamassa muutaman bodyn ja kesämekon ja huomenna käyn vaateostoksilla kaupungilla, jotta saadaan kirpulle kunnon ulkovaatteet.
Lupaan kertoa kuulumisiani teille, liittyipä ne sit mihin tahansa.
Ihanaa kesää meille kaikille, toivottavasti on pitkä ja lämmin kesä tulossa! Tää on jo ihan ruskettunut, ku kävimme siellä aurinkolomalla raksun kanssa :)
 
Nopponen
Sati: Muista käydä meitä sitten moikkailemassa ja kertomassa miten kirpun kanssa menee yms. :heart: Ja oikein ihanaa kesää myös sinulle! :)

ON:Ei mitään vieläkään, pientä painetta ja juilintaa alavatsalla, joskohan tänään sit hanat aukee?? Ilmoitan. : /

Nyt tehokas siivousaamu ja iltapäivällä nautin helteestä! :heart:
 
Sati Kiitos.:) Tottahan se on, että kun yhdestä odotuksesta pääsee (jossa juurikin itketään ja toivotaan ja ties mitä kaikkea), niin toinen onkin jo päällä. :D Kyllä tää naisen elämä on pelkkää odottamista!! Ensin odotetaan menkkoja, sitten testiplussaa, taas uutta kiertoa ja taas plussaa. Sitten kun on plussa testissä, odotetaan ja pelätään varmistusta, ultraa, pahoinvointia jne jne kaikkea maan ja taivaan väliltä aina synnytykseen asti. Ja sitten TAAS odotetaan ensimmäisiä askeleita, sanoja... Voi luoja. Mukava tietää että olen tässä odottelussani vasta alkutaipaleella. :D Siirrän sinut taustailijoihin, nautiskelehan sinä nyt kesästä ja teidän pienestä kirpusta!! :)

ON Aamulla oli ensimmäistä kertaa paha olo, mutta en tiiä johtuiko se tästä mun siunatusta olotilastani :)D) vai yöllisestä kauhusta ja sen jälkimainingeista. Heräsin yöllä ihan täydessä paniikissa siihen, että kohtu oli ihan tuhannen kipeä. Just niinkuin menkkojen aikaan, mutta "tasaisemmin", ei niin supistelevasti. Olin jo lähettämässä miestä hakemaan särkylääkettä, kun kipu onneksi laantui ja pääsin jatkamaan uniani. Ei tullut kovin rauhassa nukuttua kun pelkäsin että kohta lirahtaa housuun enkä uskaltanut vaihtaa asentoa kun pelkäsin että kipu tulee takaisin. Aamulla oli huono olo, mutta meni onneksi ohi kun nousin puuhailemaan ja sain vähän syötyä. No, katellaan mitä tuleman pitää... Ainakin tuli sellainen tunne, että eiköhän siellä sitten JOTAIN ole. :)

Viikonloppuja!!
 
Viimeksi muokattu:
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 25.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nopponen: 27v. -- kp 36/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 32/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 21-29

Kp 11-20

Kp 1-10

Marlin: 28v. -- kp 10/28 -- yk 4 -- 3.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 14 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- yk 12 -- 1.lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi
stream: 25 v. -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

-


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- yk 9 -- 1. lapsi
 
Nopponen
Täti änkesi itsensä eilen kylään joten mulle saa päivittää tänään kp2/27-38 yk7. Odotettavissahan se oli... eli ihan ok fiilis silti... Nyt aloittamaan uutta työviikkoa, kesälomaan 5 viikkoa! :(
 

Yhteistyössä