Hyvä jos ette hermostu mun höyryämisiä.
Ei oikeen haluais vielä kellekään mitään paljastaa, ja kun tästä ei nyt mun lisäksi tiiä kuin mun mies ja se on, hmm, MIES.
Oli kyllä yhtä pyörällä päästään kuin minäkin eikä meinannut millään uskoa. Mutta kovasti on ollut tohkeissaan ja oon yrittänyt vähän toppuutella, ettei kannata vielä mennä vaunuja ostamaan.
On niin monta asiaa mietittävänä, ainakin aluksi pitää kaikki lääkitykset miettiä uusiksi ja ties mitä. Kamala kun ei edes itte tajua koko asiaa, niin päähän tässä poksahtaa kun on yhtäkkiä niin paljon muistettavaa. Lisäksi vielä kaikki muut normaalit jutut, jotka pitäis muka hoitaa, vaikka on ihan dingelidong. Mä muuten sain jo varattua sen varhaisultra-ajan, pitäis nyt vaan jaksaa pari viikkoa venailla. |O
Onnellinen Et sää tänne yksin jää, vaan tuut mun mukaan odottajiin! Sovittaisko niin?
Se on kyllä ihan tosi, että tänne sais tulla lisää porukkaa, tai täällä ei kohta synny enää mitään keskustelua... Harmi kun tuo oululaisten odottajien ketju on nykyisin ihan kuollut, olis ollut mukava siirtyä porukalla sinne. Mutta nyt ei näy enää tuttuja nimiä missään...
Vink vink, mä oon edelleen muuten sonnustautumassa sitten sinne kesätorille!! Voih, mä en kyllä arvannut että ehtisin plussata oikeasti ennen sitä.
mamitsi Onpas visainen juttu! Menkat lomareissulla = no thanks. Olishan se niin hyvä sauma sitten sille plussalle, niin hoituisi sekin ongelma kätevästi! =)
Maeppu Kiitos! Pidän kovasti sullekin peukkuja!! b
d