Oulun seudun kuumeilijat!

Tinelle oikein paljon onnea!! :heart: Mukavaa jatkoa sinullekin, olkoon odotusaikasi antoisa! :)

Eilen tuli vaimeita menkkajomotuksia. Lämmöt huitelee edelleen korkealla ja sen vuoksi jatkuvasti hieman viluinen olo. Pissalla käydessä tuntuu omituiselta, toivon kyllä totisesti ettei yritä mitään tulehdusta ängetä, se on kyllä niin vihoviimeinen tauti. :kieh: Pakko myöntää, että kyllä on odotukset aika korkealla, koska ajoitukset meni niin nappiin. Mutta voihan se olla, että taas pudotaan...

Hermoja hieman kiristää, kun kaveri jota en oo nähnyt pitkiin aikoihin, ilmoitti just jäävänsä äitiyslomalle. Heti oli tullut raskaaksi, eivätkä olleet suuremmin edes suunnitelleet koko vauvaa. Just. Näin helppoahan se on. :kieh:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 14.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 28/28 -- yk 3 -- 3.lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 25/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 25/32-41 -- yk 9, 1.Tero -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 21/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Sati: 32v. -- kp 15/22 -- yk 12 -- 1.lapsi

Kp 1-10


Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 13 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Tine Suuret onnentoivotukset plussasta! Ihanaa että saadaan lisää plussia tänne :) Mutta sais myös kuumeilijoita tulla lisää ettei meidän ketju kuihdu kasaan.

Nöhveli Sullehan olis tulossa aika lyhyt kierto jos oikein muistan? Mut toisaalta jos oot napsinu teroja niin eipä se mikään ihme ole. Mulla alko menkat 3 päivää viimeisen pillerin jälkeen sillon ku söin teroja. MUTTA tietenkin toivotaan että tästä on tulossa 9 kuukauden mittainen kierto ainakin :D eikö?

Mullakin on menossa kp29 ja ihmeellinen tunne ollu eilisestä asti alavatsassa. Kun vedän syvään henkeä niin mahaa niinku kiristää ihmeellisesti tuolta sisältä. Olis hyvä jos mun kierto ois tasottunu noiden lääkkeiden ansiosta. Toivotaan!

Aamulla meteorologi lupasi säätiedotuksessa lämpenevää ilmaa ja vikonlopulle kesän ensimmäiset ukkoset! Tervetuloa kesä :flower:
 
Onnellinen Jep, lyhyt kierto on tulossa jo ihan terojen ansiosta. Olisi varmaan tullut muutenkin, koska "oikea" ovis oli jo kp14. Tänään viimeinen teropv, joten saahan tässä kohta jo odotella jotain tapahtuvaksi, nyt onkin jo dpo11. :) Toivotaan, että sullakin nyt kierrot pelittäisi, hyvältä kuulostaa! :)
 
Vautsi,täällähän oli mukavia uutisia :) Oikein paljon onnea Tine <3 Mukavaa odotusta!

Näyttääkin aika monilla olevan jännät päivät tiedossa :)
Voi Nöhveli,toivon kyllä oikeen kovasti sulle sitä plussaa tästä kierrosta!

Ite olin aatellu tosiaan et tämä kierto menisi vähän rennommin..Aika hyvin siinä onnistuinkin,mutta tosi moni on nyt viime aikoina kyselly,et no jokos te pian teette kans sen vauvan.Voi ku se oiskin nii et se vaan tehdään!

Ihanaa,oikeen ukkostako luvattu :) Ollu kyllä nii ihania päiviä nyt taas.Eiköhän se kesä sieltä tosiaankin piakkoin tuu :)
 
Tinelle hurjasti onnea plussasta :heart: Toivottavasti me muutkin seurattas pian perässä.

Oi, mun vanha luokkakaveri sai eilen ehkä maailman ihanimman äitienpäivälahjan kun hän sai pienen prinsessan :heart:

Täällä on remppa- ja muuttohommat saatu vihdoin pois alta :) Ärsyttää nämä piinapäivät. Oon asennoitunu niin että menkat alkaa huomenna ja viimestään kuitenkin torstaina, MUTTA silti koko ajan ajattelen että entä jos ne ei alakkaan. Ärsyttää ku ei voi vaan oottaa ja olla miettimättä :D Ihmeen rennosti oon kyllä nuin niinku muuten pystyny oleen tän vauvantekoprosessin suhteen, oon oppinu ajatteleen ja asennoitumaan niin että vauva tulee kun on tullakseen. Me ei miehen kans voida muuta ku edesauttaa asiaa, mutta päättää me ei voida että millon vauva tulee. Ja tämä ajattelu on mulle jo suuri edistysaskel, koska oon normaalisti semmonen että stressaan kaikista pienimmistäkin asioista.
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 15.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 29/28 -- yk 3 -- 3.lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 26/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 26/32-41 -- yk 9, 1.Tero -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 22/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Sati: 32v. -- kp 16/22 -- yk 12 -- 1.lapsi

Kp 1-10


Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 13 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Marlin Veit sanat suustani! :D Mikään ei oo niin kiduttavaa kuin tämä odottaminen. Voi että, josko sulla ei menkat alkaisikaan??

Eilen illalla oli niin "raskausolo", tänään taas tuntuu että mikähän mielenhäiriö se eilinenkin nyt sitten muka oli. :ashamed: Eilen kyllä tuntu painetta ja pisti äkäsesti tuohon yhteen kohtaan. Pitää yrittää kerätä jäitä hattuun, että terot ne vaan siellä jyllää...

Tää meidän piiri pieni kuivuu kohta kasaan, jos ja KUN täällä porukka alkaa plussailemaan. HOHOI, UUSIA OULUNSEUTULAISIA TÄNNE PÄIN! :wave:
 
Pitihän se mies laittaa ostamaan testit ja aamulla sitten testailen vaikka päätin että ootan perjantaihin ennen ku mitään testailen, vaan emminä pysty sinne asti oottaan :D Jos tulee nega niin sitten se tulee. En kyllä ymmärrä tätä mun kiertoa, kuparikierukka ku oli, kierto oli aina säännöllinen, ja on ollu sitäki ennen, mutta nyt sitten heittelee ihan ouvosti. Viimeksi kierto oli 26 päivää ja sitä ennen 30, ja sitä ennen se normaali 28 :confused:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 16.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Marlin: 28v. -- kp 30/28 -- yk 3 -- 3.lapsi

Kp 21-29

Nopponen: 27v. -- kp 27/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 27/n.28? -- yk 9, 1.Tero -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 24/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Sati: 32v. -- kp 17/22 -- yk 12 -- 1.lapsi

Kp 1-10


Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 13 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Marlin Mitä näyttää????

Omassa navassa sirkus menneillään. Yöllä heräsin siihen, että kohtu tuntui olevan turvonnut ja "täynnä puuroa". Kuplii, nipistelee, pistelee, välillä melko äkäisestikin. Keskelle ja sivuille. Työmatkabussissa ihan säikähdin, kun yhtäkkiä niin rajusti alkoi nipistelemään. Lisäksi nenä alkoi yhtäkkiä holvaamaan ihan tolkuttomasti, saa niistää jatkuvasti. :snotty: Not very nice. Tänään pitäis vielä muka mennä anoppilaan sukuloimaan... |O Vähän kyllä syyhyäis sormet testilaatikolle, mutta oon saanut pidettyä näppini erossa siitä. Ja yritän pitääkin. :D
 
Marlin Täälläkin jännitetään. Miten kävi? :popcorn:

Nöhveli Mua niin rupes naurattaan kun puhut "testi-laatikosta" :D Kuinkahan suuri arsenaali sulla on siellä kaiken maailman testejä? Sun oireet kyllä vaikuttaa erittäin lupaavilta!! Mutta toisaalta haluan kuitenkin varottaa nimenomaan niistä terojen sivuvaikutuksista. Minäkinhän olin sillon alkukeväästi niin olevinani raskaana oireista päätellen, mutta taisivat olla terojen tepposia. Toisaalta, on paljon naisia kenelle terot eivät aiheuta mitään oireita, joten uskon ja toivon että sinä kuulut siihen puoliskoon <3

Juu ja omaa napaa: Kp31 menossa eikä oikeastaan mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Välillä jotain menkkatuntemuksia mahassa, mut hanat on edelleen tiukasti kiinni. Tosi turhauttavaa, koska toivoin että mun kierto olis jo vähän säännöllistynyt noiden metujen ansiosta. plaaaaah. Pitänee varmaan kohta alottaa terot jos ei ala. Odotellaan nyt vielä hetkonen..

Meillä tulee parin viikon päästä vuosi yritystä täyteen. Ja myös 25 vuotta kilahtaa lasiin piakkoin. APUA!
 
Onnellinen :LOL: No ei kun siis ihan vaan tarkoitin sitä marketin pahvipakettia, jossa on kaks testiliuskaa, eikä niistäkään oo kun enää se toinen jäljellä. :D Kyllä mä luulen myös, että nää oireet on vaan niitten terojen ansiota. Voi kun toivoisin ettei olis, mutta kyllä kuppi kallistuu aika kovasti sinne terojen suuntaan. : / No, eihän sulla oo kierto ehtinyt vielä kovin pitkälle venyä, eiköhän se vielä voi olla ihan "normaali"! Pidän peukkuja! :)
 
Nöhveli Minun täytyy vissiin alkaa hankkimaan itelleni sellanen testi-laatikko, koska eihän tästä tuu mitään että mun pitää koko ajan jännittää ja herätellä toiveita että jokohan nyt ois tärpänny.. Tämä vauvakuumeilu on niin rasittavaa, kun ei voi antaa ajatusten vaan olla. Alkukierto menee aina ihan hyvin, mutta sitten näin loppua kohden jännitys tiivistyy - aina! Ja koska mulla ei ole mitään tietoa tuleeko kierto olemaan alle vai yli 100 päivää, hermostuttaa! Haluaisin sellasen raskaustestin, joka mittais raskauden vaikka syljestä. Sellainen ovis-mittari ainakin on.. aatelkaa kuinka helppoa olis. Eipähän tarvis kuluttaa omaisuuttaan testeihin eikä tarvis hermoilla "haamulaisia".. Paitsi että olisin enemmän kuin onnessani jos saisin joskus edes sen haamulaisen :) Mutta kuitenkin, toivon säännöllistä kiertoa, kiitooos :)

Mistä me saatais tänne lisää jengiä kuumeilemaan?

HUHUU KAIKKI OULULAISET! TÄNNE SIELTÄ :) Jos ei nyt ala vilkastuun niin onhan kumma!
 
Onnellinen On se kyllä niin ihmeellistä, että vaikka keksitään ties mitä älypuhelimia ja muita vempaimia, niin kukaan ei älyä keksiä sellaista raskaustestilaitetta jolla vois mitata aina uudestaan ja uudestaan vaan törkkäämällä sen johonkin. Vaikka niinku kuumemittaria. Ehkä sekin johtuu vaan siitä, että suurinosa näistä vempeleiden keksijöistä on MIEHIÄ! :kieh: Tuskallisinta tässä odottelussa on juurikin tuo, että vaikka yrittää ajatella kaikkea muuta niin ei se vaan onnistu. Vaikea on olla ajattelematta ja hermoilematta, kun keho kuitenkin koko ajan lähettää jotain signaaleja siitä missä mennään ja missä ei. Pitäis olla off-nappi. Tässä olis nyt jollekin keksijälle sitten hyvä sauma ruveta rikastumaan, että töihin siitä sitten vaan, hushus! :D

ÄLKÄÄS PELJÄTKÖ UUDET KUUMEILIJAT, EI TÄÄLLÄ KETÄÄN PURRA! :D Eikä tämä maantiede niin tarkkaa ole kuulkaas... ;)
 
Tyhmä negahan sieltä tuli :( Ei etes haalean haaleaa viivaa, eli melko selvä peli uskosin. Pitää vissiin ruveta sitä ovista tikutteleen niin jospa se auttas. Mua vaan mietityttää se että missäköhän kunnossa nuo mun munasarjat on. Vuosi sitten ku laitettiin kierrukka, niin se piti laittaa tuossa keskusneuvolassa ultran avulla, ja sillon gyne sano että mun munasarjat on PCO-tyyppiset. Eli mulla ei siis virallisesti kuitenkaan ole PCO:ta. Ja tähänkin ongelmaan auttas se että pudottasin painoa, mutta kun oon vaan niin, suoraan sanottuna, vitun saamaton, etten saa ittiäni niskasta kii :ashamed:
 
Marlin No voihan räkä. :mad: Kovat tsempitykset tälle uudelle kierrolle! :hug:

Mitenkäs Nopposella etenee loppukierto? :)

No, ei taida tulla musta ainakaan seuraavaa plussaajaa, sellainen on olo. Mutta ei auta kun edelleen vaan odotella milloin pitää tunkea rättiä housuun...

Nyt on jo NIIN KESÄ!! Eilisestä asti oon ollu ihan hykerteleväisellä tuulella, sellainen tosi euforinen tila kun on yhtäkkiä niin lämmintä ja vihreää. Mä kyllä niin nautin, oijoi. =) Mun viherpiipero on ollut piilossa nyt muutaman kerrostalovuoden ajan, niin nythän oisin ihan lähdössä lentoon ku on pieni läntti pihaa jota voi kuopsutella ja rapsutella. Terassi aiotaan rakentaa ja sit pitää kaikkia kukkasysteemejä laitella ja kylvää uutta nurmikkoa jajajajajaja.... Oon kyllä niin henkeen ja vereen kesäihminen, kaikki muut vuodenajat jaksaa sillä ajatuksella, että pian on taas kesä. Tää ei täällä pysyis nyt housuissaan ollenkaan! *tyytyväistä hyrinää* :D
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 18.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Kp 21-29

Nopponen: 27v. -- kp 29/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 29/n.28? -- yk 9, 1.Tero -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 26/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Sati: 32v. -- kp 19/22 -- yk 12 -- 1.lapsi

Kp 1-10

Marlin: 28v. -- kp 3/28 -- yk 4 -- 3.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 13 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi
stream: 25 v. -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

-


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nöhveli Kiitos. Tikutellaan nyt sitten sitä ovista, niin jospa se auttas :) Innostuin heti ku kaveri kerto että heillä oli tärpänny heti ku oikeeseen aikaan heiluttelivat peittoja ;) Vaikka eihän se kaikilla tietenkään yhtä helposti käy. Tiiäkkö, mulla on ihan samat fiilikset nyt tän vihreyden ja lämmön suhteen. Oon ihan mielissään ku puut jo vihertää ja huomenna on pakko päästä kukkaostoksille. Pitää vaan äiti ottaa mukaan ku en ymmärrä niistä mitään. Kun ois kiva ostaa jotaki monivuotisia kukkia. Sitten oon miettiny että jos yrittäs jotain suunnitelmaa piirtää tuosta pihasta. Mutta katotaampa saanko aikaseks :D Toivotaan että sullakin tilanne selviäis pian. Mikään ei oo niin tympeetä ku oottaa ja miettiä : /
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas ystäväiset!:wave:

Uutta viikkoa aloittelen hyvin hyvin hämmentyneissä ja sekavissa tunnelmissa... Eilen aamulla tein testin, kun ei niitä menkkoja kuulunut perjantaina eikä lauantaina terolutistakaan huolimatta. Odottelu loppuikin sitten lyhyeen, sillä mikäs sieltä tulikaan, oikein kaunis ja selkeä PLUSSA!! :O Ei mitään haamuviivasia, vaan terävämpi kuin kontrolliviiva. Eli ei tässä taida nyt sitten olla paljon arvuuttelemista... :)

Mä en edelleenkään usko tätä. Oireita ei oikeastaan ole lainkaan, joten on hyvin vaikea uskoa, että tuolla mahassa olisi joku rakentelemassa pesää. Palelua on kyllä ollut, mutta palelen muutenkin tosi herkästi. Nyt ehkä sitten vielä enemmän kuin normaalisti. Maha on myös turvonnut ja täynnä ilmaa, mutta turvotus ei sekään ole mulle mitään uutta. Menkkajomotuksia tulee välillä harvakseltaan.

Tää tuli ihan puskista kyllä. MEILLE?? NYT??? Olo on kuin puulla päähän lyöty, samalla jännittävän kuplivan onnellinen, samalla ihan hemmetin pelokas: entä jos siellä ei olekaan ketään? Entä jos se ei pysykään siellä? Erityisesti tämä oireettomuus pelottaa.

Jos vaan saan, niin hengailen mieluusti teidän kanssa vielä hetken ja päivittelen listaa.:heart: Sivusilmällä ehkän vilkuilen hieman tuota odotuspuolta, mutta en uskalla vielä siirtyä sinne ennenkuin alan käsittää tämän ihmeellisen asian.

Mä niin kovasti toivon, että te kaikki tuutte perässä!!! +++++++++++++++++:whistle:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 21.5


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nopponen: 27v. -- kp 32/27-35 -- yk 6 -- 2. lapsi

Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 29/29-33 -- yk 9 -- 3. lapsi
Sati: 32v. -- kp 22/22 -- yk 12 -- 1.lapsi

Kp 11-20


Kp 1-10

Marlin: 28v. -- kp 6/28 -- yk 4 -- 3.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 13 -- 1. lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi
stream: 25 v. -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

-


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi
Tine: 27v. -- yk 5 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- yk 9 -- 1. lapsi


Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nöhveli IHANAA!! Aivan mahtavia uutisia :hug: Vihdoinkin oli teidän vuoro! Tuli aivan kyynel silmään kun luin sun tekstin. Olettehan te jo niin kauan sitä plussaa odotelleetkin. On varmasti aivan käsittämätön tunne tuo plussan saaminen kaikkien näiden kuukausien jälkeen. Mutta nyt hyvä nainen nautit täysin siemauksin kaikesta raskauteen liittyvästä. Älä enään turhaa huolehdi ja murehdi. Olet murehtinut jo odotellut jo ihan tarpeeksi <3 Voi että, oon niin onnellinen sun puolesta :)
Kerroppas nyt että miltä se raskaana olo oikein tuntuu? Tuntuuko se miltään? Kun monet sanoo että sen aavistaa jotenkin.. Haluan tietää kaiken :) Etkä karkaa täältä meidän puolelta mihinkään! Kuka täällä sitten päivittelee ja juttelee jos lähdet pois?

Marlin Tikuttelu voi tosiaankin auttaa, kun sattuu ajoitukset kohilleen. Eikun tikkuja vaan hankkimaan ja plussaa sinnekin päin ;)

Täällä on ollut nyt viikon verran menkkajomottelua. Aamulla kun kävin koiran kanssa lenkillä niin joka toisella askeleella tunsin sellaista puristusta tuolla jossain munasarjoissa. Mitä siellä tapahtuu? Mikset hanat vois jo aueta? Koko viikonlopun oon kulkenu vessassa rätin kanssa, että josko nyt vuotais.. mutta ei.. Tämä on niiiiiin turhauttavaa. Ja nännit, voi luoja kun on kipeeeeet!

Ihanaa auringontäyteistä maanantaita teille kaikille :cool:
 
Siis täällähän taas aivan ihania uutisia!Oikeen oikeen paljon onnea Nöhveli <3
Oon kyllä kans niin niin onnellinen teijä puolesta! :)
Juu mielellään me pietään sua täällä viellä.Täällä ei tosiaan porukkaa oikeen paljoo ennää oo.Nauti tuosta,kun ei viellä oo oireita ;) Kyllä niitä viellä tullee tai sitten ei :D

Onnellinen<3 Mitäs jos sullakaan ei ne menkat ennää tulisikaan ;)

Plussatuulia kaikille! :)
 
Onnellinen Voi kiitos, kyllä tuli tippa linssiin kauniista sanoistasi. :heart: Ja kyllä kiitos, olen erittäin mielellään täällä teidän seurana, oon niin tottunut täällä tylsät työpäiväni hengaamaan, että enhän minä teitä voi tänne jättää oman onnenne nojaan... :) No ei, tehän tuutte kaikki mun perässä. SINÄ myös, kyllä sullakin on jo niin pitkään odotusta takana, että kyllä koko sydämestäni toivoisin, että säkin sen plussan saisit!

En mä oikein osaa kertoa, miltä tämä tuntuu, lyhyesti sanottuna tällä hetkellä vain hyvin sekavalta. Ei mulla ollut missään välissä sellaista tunnetta, että NYT se onnistui. Tietysti odotukset oli korkealla, koska pitkästä aikaa ovuloin ja talletukset meni nappiin. Mutta koska mitään suurempia oireita ei ollut, odottelin menkkoja alkavaksi. Oletin, että olisin tässä vaiheessa jo ihan kuoleman kielissä kaikista oireista, kun tavallisistakin kierroista olen välillä ollut ihan sairas. Oikeastaan vasta la-su välisenä yönä tuli sellainen olo, että ei hitto, voisko tää olla. Näin unia, että tein raskaustestin, joka näytti plussaa. Aamulla oli pakko tehdä testi, ja kyllä voin sanoa että lähellä oli etten luiskahtanut pönttöön kun tajusin että selvä viiva ilmestyi tikkuun välittömästi. :D

Enitenhän tässä pelottaa just se, että oireita ei oikein ole. On niin vaikea uskoa, että joku olisi tuolla masussa. Ajattelin, että menisin meri-oulun neuvolan varhaisultraan. En millään jaksa elää epätietoisuudessa neuvolaan saakka.

Voi hiiskatti, mulle tulee uusi tietokone. Jatkan höpinääni myöhemmin... :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä