Oulun seudun kuumeilijat!

Onnea täältäkin Moonbridelle :)

Mesikämmen : Mä oon kahtellu kans jo kaikelaista vauvva juttua :D Ja muutenki miettiny,et mitä sitä tarttee ja mitä tyttöiltä on jälellä.Ja jos poika nii pittää ostella paljo enemmän kaikkea :D Meillä siis kaksi tyttöä.
Ja me ei olla viellä päästy edes yrittelemään :D

:LOL: No mää oon kuule ihan samalianen ;) Ensimmäisellä kans hommasin ekat vaatteet enne ku oltiin päästy yrittämään.Nii ja liittyin mää kirjakerhoonki,että sain toiselle vauvakirjoja :D
Toisenki kohalla tuli hommattua,mutta alkuraskaudessa.Ku sitä kummiskin oli jo.
Ensimmäisellä,ku saatiin kuulla ekassa ultrassa,että tytöltä näyttää,niin mentii sieltä suoraan kauppaan ostaan tyttöjen vaatteita :D Kaikki oli ihan kauhuissaa,ja varotteli et saattaa se poikaki olla,ettei aina piä paikkansa.Mut sittepähä pääsee uuestaa shoppailee :D

Onneks mulla nuita vauva vaatteita onki jo enestään.Mies on välillä vähä hiilenä,ku joutuu varastosta ottaa hyvissä ajoin mulle laatikoita ja käyn läpi vaatteita.Sitte ne ei mahu minnekää sisälle ja sen on pakko viiä ne takas :D

Myöhäiset onnittelut tosiaan Moonbridelle minultakin! :)

Mesikämmen ja mamitsi: Tämäkin aamu meni taas vauvantarvikkeita katsellessa netissä, vaikka olisi pitänyt lukea tenttiin. :whistle: Eli ette ole ainoita. :D Olen jo hankintalistan valmiiksi tehnyt ja katsellut vaihtoehtoja. Ja jos meillekin tulisi poika, niin sitten pitäisi vielä ostaa enemmän tavaraa. Olisi kyllä paljon muutakin tarpeellista tehtävää tässä kuin vauvantarvikkeiden miettimistä (varsinkaan kun ei olla vielä edes päästy yritystä aloittamaan). :D

Huomenna olisi sitten se kierukan poisto. Jänskättää ihan kamalasti sattuuko se kuinka paljon... Mutta onneksi sitten pääsee oikeaan yritykseen. :)

Lily08: Tentti, mikä tentti... *piiloutuu sohvan taakse ilkeiltä tenteiltä* Itse pitäisi myös lukea, mutta mieluummin surffaa netissä kaiken maailman vauvoihin vähänkään liittyvillä sivuilla. Kävin tänään kaupungilla pyörimässä, sovittelin äitiysvaatteita siinä sivussa. :O Vauvaosastoilta onnistuin vielä sentään pysymään poissa.

Hei jälleen! Viimeksi kun kirjotin mulla tuli vuotoa, joka sitten loppuikin melko heti, luulin että nyt se täti tuli kylään ja päivitinkin tänne jo kp 1, mutta ei se sitten se ollutkaan. Tai sitten ne loppu stressin takia..en tiiä tosi outoa. Mutta mulla kyllä menkat tulee yleensä aika tarkasti..oisi sekin outoa jos ne olisi tulleet niin paljon aikaisemmin. Nyt sitten menossa 26/27. ja mitään raskaus oireita ei ole!! Siis kyllähän mun pitäisi ne tunnistaa, kolme kertaa raskaana olleena....mutta ei ole mitään. En usko raskaudenkaan alkaneen..ja luulenki että tätikin nyt sitten tulee sieltä.
Mieki oon kyllä jo katellut vauvan vaatteita, meillä siis ennestään kaksi poikaa=) Näin unta jo kauan sitten että kolmas poika sieltä tulee <3 tosin tyttökin on tervetullut!
Mutta odotellaan ja plussatuulia! ps. ja ensi kierrolla sitten peittoja todellakin heilutellaan joka toinmen päivä=) kalenteri valmiiksi ettei unohdu, milloin on hommattu=)))

Huomenta!
Täällä vahvoja menkkaoireita ilmassa.... Saa nähä miten käy.

Kyllä minäkin oon innolla kattellu vauvatavaroita! Yhet potkuhousut tarttui jo kirppikseltä mukaan, lisäksi oon ostanut valmiiksi pussilakana/verho/jotain kangasta jo kahta erilaista, mattokin olis jo lastenhuoneeseen...:D Ikea on tosi vaarallinen paikka, se vauvaosasto erityisesti! Kauppareissullakin pitää aina hipeltää jotain potkuhousun lahjetta, että voi kun söpö, ostetaan tällainen vauvalle... Mies on ihan että joo, ehkä odotellaan vielä... Ai joo, ja kaapissa oottaa pari nokkamukia, sain tutulta kun ei enää tarvinnut. Ehkä niitäkin joskus joku tarvii...? Ehkä aloitan väärästä päästä, kun raskaustestejä en ole ostellut, mutta vauvatavaroita kyllä. :LOL:

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 9.8

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 64/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 60/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Adalmis: 27v. -- kp 39/? -- yk ? -- 2. lapsi

Kp 21-29 -->

anneli80: 31v. -- kp 29/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 27/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 26/27 -- yk 3 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 24/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 23/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 22/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi

Kp 11-20

Mesikämmen: 21v. -- kp 18/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 11/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Tjot / Kp ??

Moonbride: 21v. -- Tjot -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp ??/24-26 -- yk 1 -- 1.lapsi
Lily08: 24v. -- Kp ??/?? -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi

Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista!

Meiltäkin löytyy jos jonkinmoista vauvatavaraa ja äitiysvaatteitakin on :D Niitä tosin yritän myydä pois kun ovat niin pieniä. Tutuilta on tullut haalittua vaatteita ja kirpparilta on ostettu :D Enää ei tosin uskalla ostaa kun ei tiedä tuleeko sitä koskaan raskaaksi.

Oli taas kaupungilla niin ihania vauvamasuja... :ashamed: Voi kun minullekin!

Ompas kiva ku on useampi yli innokas ostelija :D

Juu kovasti yritetään ettei ennää tuonne alemmas kiertopäiviin mennä ;)

Moonbride minkäslaisia ja kokosia sulla on niitä äippävaatteita?Ite en oo ostanu ku yhet lappufarkut,kun ensimmäistä aloin oottelemaan ja ne menin myymään,ku toinen syntyi :/ Nyt ei oo ennää yhtää sitte.

felina: Joo tenttiin lukemiset jää helposti kakkoseksi vauvoihin liittyvissa jutuissa. :D

Mesikämmen: Kierukan poisotto meni yllättävän hyvin, kiitos kysymästä. :) Minä pelkäsin niin kamalasti hirveitä kipuja, mutta nipisti vain ihan vähän. Ei siis tuntunut missään, toisin kuin laitto. Langat löytyi melko helposti, niin siksi ei sattunut. Ja minut voikin nyt siirtää sitten noihin kp??-osioon ja ensimmäinen yrityskerta alkakoon. :) Sanoi kyllä se terkka, että saattaa mennä parikin kuukautta ennen kuin kuukautiset edes alkaa. Toisaalta se on kovin yksilöllistä ja hormonikierukan tehohan siis loppuu heti, kun sen ottaa pois. Eli periaatteessa voi olla raskautuminen heti mahdollista. Toivottavasti minulla olisi niin. :cool:

Onnea Felina!!! :flower:

Lily08: Toivottavasti se kierukan vaikutus loppuu pian ja pääsette tosi toimiin.

Te kaikki olette taas kirjoitelleet niin ahkerasti tänne, etten tahdo perässä pysyä. :) Minusta olisi ihanaa katsella vauvan- ja äitiysvaatteita, mutta en rehellisesti sanottuna uskalla. Entä jos en tulekkaan koskaan raskaaksi? Pelkään, että tippuisin liian korkealta unelmista, jos alkaisin tekemään jo jotain valmisteluja. Minä täällä taas odottelen kierron loppua. Minkäänlaisia oireita ei kyllä ole.

Paljon plussia!!!

halloota! Mien oon yön täällä töissä..pikkasen väsyttää, vielä muutama tunti jäljellä! mutta menkkoja ei näy vielä..ei mitään tuntemuksia menkoista tai raskaudesta..ei auta kun odotella tätiä saapuvaksi! saattaahan se nyt vähän heittää koska, kyllä tää yö työ on rankkaa elimistölle niin saattaa nyt sitten myöhästyä täti..hassua vaikkka eka luulin että se tulee liian ajoissa, mutta näillä mennään.
Seuraavan kerran kun kirjoitan niin on täti kylässä tai hyviä uutisia, toivon niiin!! Ja kaikille muillekin hyviä uutisia!

Sennay
Hei arvon neidit ja rouvat pitkästä aikaa. Ei rehellisesti sanottuna ole ollut mitään kirjoitettavaa, mutta vähintään kerran päivässä kyllä käyn palstan lukemassa. :) Alkuun sanoisin kaikille negan ja tädin kohdanneille pahoittelut! :hug:

Nöhveli: Erittäin myöhäiset onnittelut avioliiton satamaan lipumisesta! Mites sun tilanne? Joko täti tuli?

Empun odottaja: Toivottavasti täti ei tule teille kylään. ;)

Felina: Hurjan paljon onnea!!! :flower:

Lily08: Hyvä, että sait kierukan pois. Nyt ei muuta kuin kovasti peittoja heiluttelemaan ja äkkiä tuonne plussanneiden pinoon. Plussatuulia!! +++

Ja omaa napaa: Vaikuttaa kovasti siltä, että en pysty valmistumaan koulusta vielä ensi kevääseen mennessä (näyttöjen määrästä päätellen), joten meillä yrityksen aloitus siirtyy elokuuhun 2012, niin tuskalta kun se tuntuukin. :headwall: Olen tosin keksinyt tavan sietää tätä odottamista: "Enää niin ja niin monet kuukautiset, ja sitten saadaan aloittaa vauvailu." :) Nyt sitten toivon kovasti, että kuukautiset alkaisi pillereiden avulla uudestaan (joulukuussa ollut viimeksi ja sitä ennen heinäkuussa) ja sitten pillereiden lopetuksen jälkeen kävisi piakkoin tärppi. :heart: Tuossa ajassa ehtii jo painoakin pudottaa, minkä puolestaan toivon helpottavan näitä PCO-oireita.

Yritän vähän ahkerammin kirjoitella tänne. En vain ole kirjoitustaidoiltani mitenkään hyvä, kuten huomata saattaa. Plussapuhureita kaikille tasapuolisesti! ++++ :whistle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenia!

Sennay
Kiitos onnitteluista! Ei ole tätiä näkynyt, mutta kolotukset viittaisi vahvasti siihen suuntaan, että kohta pitäisi tulla. Tänäänhän on jo kp28, joten toivottavasti pysyisi nyt tässä tutussa ja turvallisessa 28.ssa kierto! Toisaalta kyllä niin harmittaa, kun olisi sen vauvan jo heti halunnut... :'( Paitsi että eihän tässä vielä voi heittää pyyhettä kehään ennenkuin se täti oikeasti saapuu! Toivossa on hyvä elää... ;)
Kylläpäs on tosi harmi, että teillä venyy aloittelu, mutta hienoa, jos olet keksinyt hyviä tsemppauskeinoja itsellesi! :hug: Ja mitäpäs täällä kirjoitusvirheet haittaa, kunhan pääasiasta selvän saa! :D

Lily08 Hieno juttu, nyt vain kovasti mukaan peittoja heiluttelemaan! :)

Kaikille tasapuolisesti paljon paljon plussatuulia!! +++++:whistle:

mamitsi Mammavaatteita löytyy koossa s-l, paitoja ja housuja. Yhdet lappufarkut kokoa 38. :) Ovat huutiksessa, voin laittaa sulle yksärinä osoitteen jos haluat?

Täällä odotellaan menkkoja saapuvaksi terokuurin jälkeen. Varmaankin eka kerta kahteen vuoteen etten voi olla raskaana, kun ollaan käytetty kumia (paitsi yhdellä kerralla). Siitä kun olisi tärpännyt niin johan olisin ihmeissään :D

Moonbride : Voi oisin justiinsa nuita lappiksia eniten kaivailu,mut liia isoa kokoa :/ En ainakaan oo kummassakaa raskaus aikana muita äippävaatteita käyttänyku omat menny kans jotenki päälle :D Mut voiha mää vilkasta jos siellä sattus jotain olee sellasta mitä tahtoiski ;) En tiä sitte uskaltaako ostaa viellä jos ei onnistukaa...

Jostai syystä itellä on sellane olo,ettei tuu raskautumine onnistumaa pitkää aikaa.En tiiä miksi :/ Ja muutenki aattelen kaikelaista enemmän mitä tyttöjen kohalla...Välillä saan itteni sitte sen verta kauhuun että mietin että pitäisikö jättää lapsiluku näihin ihaniin kahteen lapseen..Mutta,kun haluaa vauvvan <3 :D Mää vissiin vähä hölömö,ku aattelee tällasia :D

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 10.8

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 65/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 61/28 -- yk 1 -- 1. lapsi
Adalmis: 27v. -- kp 40/? -- yk ? -- 2. lapsi
anneli80: 31v. -- kp 30/32-37 -- yk 10 -- 2. lapsi

Kp 21-29 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 28/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 27/27 -- yk 3 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 25/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 24/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 23/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi

Kp 11-20

Mesikämmen: 21v. -- kp 19/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 12/? -- yk 1 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Tjot / Kp ??

Moonbride: 21v. -- Tjot -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp ??/24-26 -- yk 1 -- 1.lapsi
Lily08: 24v. -- Kp ??/?? -- 2. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- elokuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- Kp 38/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi

Sennay: Voi harmi, että aloitus siirtyy. Ihana tuo sun oma tsemppaustapa!

Nöhveli: Älä nyt vielä heitä pyyhettä kehään! ;)

Moonbride: Voitko laittaa mulle sen linkin yksärinä? :)

ON: Mä taisin eilen tuntea oviksen!! Ihan kamala alamahakipu oikealla puolella. No tulipahan ainakin hyödynnettyä, jos se ovis oli. :kiss:

Mesikämmen: Tsemppiä hirveesti, että nyt tärppäis! :)

Sennay: Harmi, että aloittaminen venyy, mutta onneksi osaat ajatella asiaa positiivisestikin. :) Nyt vain otat vielä ihan kaiken irti omasta ajasta.

mamitsi: Täälläkin meinaa olla melkoisia kauhuntunteita, kun nyt yritys ihan konkreettisesti alkoi. Mietin tosiaan asioita paljon enemmän kuin esikoisen kohdalla. Välillä tulee tosiaan hetkiä, että jos se yksi lapsi jo riittäisikin. Ja sitten se menee nopeasti taas ohi. :D

Mikäs Nöhvelillä ja empun odottajalla on tilanne? :)

ON: Tänäänpä alkoi sitten kuukautiset eli kp 1/28?. Onneksi alkoivat ihan normaalisti, olin siis laskeskellut ja merkannut kalenteriinkin, että näinä päivinä pitäisi alkaa (siis kierukan kanssakin). Ja kamalat pms-oireetkin oli. Ihan kirkasta verta tulee, saapi nähdä miten pitkään kestää. Ennen esikoista oli nimittäin melkoisen kamalat. :x Ja tuo 28 on nyt villi veikkaus, kun ennen ensimmäista raskautta oli tarkalleen 28 päivän kierto. Jos se heti edes suurin piirtein normalisoituisi, ainakin toivottavasti. Kierukan kanssa kierto saattoi heitellä 21-35 päivän välillä.

Sennay
Kiitoksia ihanista kommenteista. :heart: Sain niistä lisää voimaa odottamiseen. :) Onhan se tosiaan niin, että nyt ehtii nauttia omasta ajasta miehekkään kanssa, mutta onpa sitä omaa aikaa sittenkin, kun lapsi on syntynyt. (ja sehän muuten syntyy!!) Samalla on aikaa saada kilpirauhasarvot kohdalleen ja pudottaa painoa. Jos kumminkin niin hyvin käy, että valmistunkin jo keväällä, niin kuulette siitä varmasti ensimmäisten joukossa.

Anteeksi omanapaisuuteni ja plussatuulia kaikille! +++ :whistle:

Yhteistyössä