Oulun seudun kuumeilijat!

Moonbride: En varmaankaan ajatellut mennä Qstockiin. Toisaalta pitäishän se edes kerran elämässä käydä kattomassa millainen tapahtuma se on, kun Oulussakin nyt asustellaan. :) Eihän sitä tiedä, jos vaikka innostuisi. Harvoinpa sitä nykyään missään jaksaa edes käydä.

Tosi kiva homma Mesikämmen ettei kierto enää enempää venynyt.

Hitsi kun jänskättää jo valmiiksi, että mitenköhän sitä oman kierron kanssa käy, kun kierukan saa pois. Tällä hetkellä nimittäin vaihtelee paljon. : / Esikoista ennen kierto oli kyllä säännöllinen, joten toivottavasti se sitten palautuu sellaiseksi. No turha murehtia etukäteen. :whistle:

Tulisi jo syksy niin saisi ajatukset muualle, kun opiskelut jatkuu. Oliko täällä muuten muita opiskelijoita?

Tervetuloa Empun odottaja ja Lily08! :)

Onnenmuru
: Hehe, mä en varmaan koskaan oo huomannu ovulaatiota. En ainakaan muista mitään erityisempiä oireita ennen pillereitten aloittamista. Toisaalta nyt kun toivoo tärppäävän, niin joka päivä tuntuu tulevan "uusia" tuntemuksia. Kaipa sitä ite on vaan niin jännittyny, että rekisteröi normaalitki tuntemukset omituisiksi. Toisaalta pillereitä aloittaessa kehon piti sopeutua uuteen hormonitasoon, sama hommahan se on nytkin, kun pitää alkaa selvitä kehon omilla hormoneilla.

Moonbride: En ole tulossa Qstockiin. Kaikki vuodet, jotka Oulussa olen asunut, olen onnistunut tuohon aikaan olemaan muualla, niin näköjään nytkin. :D

Lily08: Opiskelija minäkin. En sitten tiedä, miten opiskelujen käy, jos sattuu tärppäämään. Lähinnä, miten saa sumplittua kurssit, ja miten joutuu olemaan poissa.

ON: Mulla iski pari päivää sitten ihan hillitön himo. En vaan tienny, mitä ois pitäny saada. Vähä niinkuin ääretön karkin ja suklaanhimo, paitsi ettei kyseessä ollu kumpikaan. Ja vyötärönympärys oli kasvanu useita senttejä! Heh, tullu syötyä huonosti ja ilmeisesti siitä huonoa oloa ja turvottelua, mutta tuleva sisäinen superäiti on varaamassa jo synnytyssaliin aikaa... :LOL:

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 25.7

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 49/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 45/28 -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

felina: 25v. -- Kp 25/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 25/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi

Kp 11-20

anneli80: 31v. -- kp 13/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 12/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 11/27 -- yk 3 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Vilhelmiina78: 33v. -- kp 9/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 7/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 20v. -- kp 3/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Moonbride: 20v. -- Tjot -- 1. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- elokuu 2011 -- 3. lapsi
Lily08: 24v. -- elokuu 2011 -- 2. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi

Lily08: Minä olen myös opiskelija.. Tai aloitan uudet opiskelut elokuussa. Vähän jännittää jo, että miten osaa uudessa koulussa toimia ja millaisia opiskelukavereita siellä on. :D

Onnellinen<3: Se odottaminen on tosi turhauttavaa! Tsemppiä ja toivottavasti sinäkin saisit pian jotain vastauksia..

Felina ja Mesikämmen: Ajattelitteko te yrittää opiskella samalla, jos sattuisi pääsemään äitiyslomaa viettelemään tässä joskus? Minä yritän parhaani mukaan, ettei valmistuminen viivästyisi yhtään, jos sattuisi tärppäämään. Onneksi miehellä on joustavat työajat, niin se auttaa tilannetta. Hirveät suunnitelmat jo valmiina. :D Ja kaikkihan aina menee niin kuin suunnittelee, varsinkin lasten kanssa. :cool:

Toivottavasti mies ei nyt vain enää jarruttele näitä vauvasuunnitelmia... Minähän olisin ollut jo valmis toiseen lapseen pari vuotta sitten. Nyt vihdoinkin mieskin on mukana, pitkään suostuttelua vaatikin. :) Silti jänskättää, jos mies tuleekin vielä toisiin aatoksiin tässä parin viikon aikana. Turhia pelkoja varmaan, mutta sitä kun pitää kaikkea taas murehtia. Mites teillä muilla, pitikö teidän yhtään suostutella miehiä vauvasuunnitelmiin vai ehdottiko mies ensin asiaa?

Tiistai 26.7

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 50/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 46/28 -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

felina: 25v. -- Kp 26/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 26/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi

Kp 11-20

anneli80: 31v. -- kp 14/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 13/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 12/27 -- yk 3 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Vilhelmiina78: 33v. -- kp 10/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 8/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 20v. -- kp 4/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Kuumeilijat:

Plussat:

Lily08: Minä pidän varmaankin taukoa opiskelusta jos/kun vauva syntyy. Meillä vauvan hankinta on ollut yhteinen päätös. Minä sitä muistaakseni ehdotin, mutta mies oli heti mukana. Nykyään tuntuu, että hän on enemmän innoissaan kuin minä. :D

Keskiviikko 27.7

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 51/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 47/28 -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

felina: 25v. -- Kp 27/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 27/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi

Kp 11-20

anneli80: 31v. -- kp 15/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 14/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 13/27 -- yk 3 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 11/?? -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Onnenmuru: 29v. -- kp 9/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 20v. -- kp 5/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Kuumeilijat:

Plussat:

Lily08: En vielä tiedä, miten yhdistän opiskelut suhteessa äitiyslomaan. Toisaalta kupissa painaa valmistumisen pitkittyminen, toisaalta haluaisi olla mahdollisimman paljon lapsen kanssa. Toisaalta riippuu sekin, mihin vuodenaikaan vauva syntyy, ja miten saa koulussa sovittua asioita. Äsh, liian monta muuttujaa. Ja lapsiakin on monenlaisia, niistä kullanmuruista tuholaistoukkiin. Jos sitä ei saa nukuttua öisin, tuskin opiskelusta tulee yhtään mitään. Ihannetilanteessa voisin opiskella ainakin puolitehoisesti samalla. Saitko Lily ensimmäisen lapsesi opiskeluita ennen vai niiden aikana? Kiinnostaisi kyllä tarinat opiskelujen ja vauvan/pienen lapsen yhdistämisestä...

Meillä kyllä minä suostuttelin miehen vauvoihin. Tosin piti luvata, etten aloita hössötystä, joten ovulaatiotestit tms. pitää kyllä jättää kauppaan. Eikä koko maailmalle tarvitse kuulemma julistaa, ennen kuin on jotain näyttöä asiasta. Nyt ei ole paras mahdollinen aika, mutta ei sellaista tulekaan. Suhteella voisi olla ehkä pidempi historia, toisaalta eroaa ihmiset 20:n vuoden liittojenkin jälkeen. Tulotaso ei ole kovin hyvä, mutta onko se myöhemminkään, työllistyminen ei ole varmaa koskaan. Mutta koko elämähän on vähän kuin venäläisen ruletin pelaamista... :D

Pikainen oman navan päivitys: Ovistestiin tuli tänään hieman vahvempi viiva kuin eilen, Jospa se siitä vahvistuisi parin seuraavan päivän aikana. Ja ylipäätänsä ovis tapahtuisi tässä kierrossa: /

Minäkin opiskelin ja olin töissä, kun esikoista odotin. Opiskelin ylempää amk-tutkintoa, joka suoritettiin työn ohessa.. Raskasta se oli, vaikka koulupäiviä ei ollut kuin 2-4kuukaudessa, mutta tenttejä ja tehtäviä senkin edestä... Sain raskausaikana sellainen loppurutistuksen, että tein kaikki tentit ja tehtävät alta pois. Lopputyön tein siihen malliin, että kirjoittelin sen loppuun, kun vauva oli jo syntynyt. Tein lopputyötä aina, kun lapsi nukkui (onneksi meillä oli helppo vauva ja se onnistui)

Heippa!

Täällä myös yksi oululainen kuumeilija. Oon marraskuussa 27v täyttävä 4,5 kuukauden ikäisen pojan äiti. Mulla on tullu vasta yhdet menkat synnytyksen jälkeen ja toisten pitäisi alkaa loppuviikosta. Haluaisin tosi kovasti, että lapsille tulisi pieni ikäero ja siis tätä ensimmäistä tehtailtiin runsas kolme vuotta niin luulen, että seuraavassakin saattaa mennä aikaa. Kuitenkin esikoinen sai alkunsa luomusti eikä olla käyty missään testeissä. Meillä oli aika vuosi sitten oysiin mutta ehdin plussata ennen sitä käyntiä. Oviksen oon saanu bongattua sekä ennen raskautta että jälkeen eli ilmeisesti sen puuttumisesta ei ainakaan oo kyse.

Kiva että täältä löyty tällänen ketju :). Oon tänään ollu ihan masennuksessa siitä, että jos joutuu taas kolme vuotta ahistelemaan tän asian kanssa. Perhana kun ois niiiiin helppoa jos tulis paksuksi samantien kun vähän heiluttelis peittoja. Miehen kaveri just eilen soitteli, että olivat kerran keväällä olleet ilman suojaa ja niksnaks, vauva syntyy joulukuussa O__o Huomaan taas ajattelevani että elämä on niin epäreilua vaikka mulla on maailman ihanin lapsi niin haluaisin kovasti hälle kaverin. Ja myönnän olevani ihan hirveän kateellinen kaikille jotka on raskaana.

Phuuh. Tulipas avauduttua :) Kiva jos pääsis mukaan jutteluihin!

Adalmis kp 26/?

Hei Adalmis ja tervetuloa vaan rupattelemaan :wave:
Sinun pitää muistaa olla onnellinen esikoisestakin, koska täällä on paljon meitä joilla on vasta se ensimmäinen toiveissa. Tottakai ymmärrän myös huolesi ja murheesi pikkukakkosen yrittämisen puolesta. Tässä maailmassa on vaan niin paljon naisia, jotka eivät saa edes sitä ensimmäistä lastakaan.

Anneli80 Hatunnostot isosta urakasta! Huhhuh, voi olla aika hommaa opiskella ja pyörittää vauvarumbaa.

Felina Kaikkihan me varmasti punnitaan samoja asioita.. Minäki hermoilen lähes päivittäis, että miten pärjätään jos vauva maailmaan putkahtaisi. Mutta se on ihan normaalia :) Olisi hyvin epänormaalia jos ne asiat ei huolettaisi.

Nyt vähän omia juttuja.. odottelu jatkuu! Mun hermot menee ihan just. Kp47 eikä mitään kuulu.
Olin eilen vanhempieni luona ja äiti esitteli raskauspäiväkirjaansa, jota on aikanaan pitänyt minusta. Kuinka herttaista! Kaikki tuntemukset on tarkasti kirjoitettu ylös raskausviikoittain. Äiti aikoi antaa kirjansa mulle sitten kun alan oottaan vauvaa. Kysymys kuuluu: Mistä äiti tietää mun vauvakuumeesta? Mistä se nyt keksi ottaa asian puheeksi? :) Jospa hänkin ois aistinut, että nyt olisi hyvä hetki pienokaiselle <3

Kyllä mä koen morkkista ja masennusta siitä, että ahdistelen tällä asialla vaikka mulla on ihana pikkunen poika jo, koska tiiän monia jotka ei tuu koskaan saamaan sitä ensimmäistäkään. Ärsyttää että edes ahistelen tätä näin paljon. Jotenkin raskausaikana toivoin, että kun on yhden saanut niin seuraavien yritystä ei stressais enää niin paljon. Mun haaveena on kolme lasta ja toivoisin että joku päivä se haave toteutuu ^__^

Tervetuloa Adalmis mukaan kuumeilemaan :)
Minä kyllä ajattelen niin, että lapsettomuus ku lapsettomuus (tai tässä tapauksessa sen pelko) saa/voi ahdistaa ja olla surullista. Toki on tärkeää ihan oman itsensä ja lapsensa vuoksi olla kiitollinen siitä ensimmäisestäkin, keskittyä elämään hetkessä ja helpottaa sillä tavalla omaa elämää. Mutta surut, murheet, huolet ja pelot ovat tunteita, joita ei voi itsestään sulkea pois tuosta vaan ja siinä mielessä ovat ihan yhtä oikeutettuja toista kuumeilevan kohdalla, kuin meidän jotka ensimmäistä kuumeillaan..

Ihan samalla tavalla koitan ajatella myös siitä, että ei ole keneltäkään pois, jos vähemmän aikaa kuumeillut tuskastuu, vaikka toisella on mennyt kauemmin toivoessa vauvaa. Ne tunteet ei ole vaarallisia. Mutta kohteliasta on pitää tietty hienotunteisuus ja perspektiivi asioihin läsnä niin live-elämässä, ku täällä netissäkin.

Omista kuulumisista hihkaisen vain, että täällä taas odotellaan kierron etenemistä. Tässä vaiheessa ei kauheesti kuulu mitään, kun ei voi edes oireita yrittää ylitulkita ;)

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Adalmis! :flower:

felina: En opiskellut vielä esikoisen vauva-aikaan. Nyt aloitan vasta toisen vuoden (eli 4 vielä yhteensä edessä). Meidän vuosikurssilla sai eräs vauvan viime vuoden aikana ja sai opiskeltua hyvin. Ei siis hänellä valmistuminen varmaankaan tule myöhästymään. Minä itse olen aina ollut sellainen, että tarvitsen paljon tekemistä. Joten omalle mielenterveydelle olisi paras vaihtoehto, että pääsen aina välillä käymään luennoilla yms. Olisin siis päivässä enintään pari tuntia pois. Olisin toivonut jotain lisätekemistä jo nimittäin esikoisen aikaan. :D Kävisin vain pakollisilla luennoilla ja muuten opiskelisin kotona. Hyvällä tuurilla kandin kirjoittelukin sattuisi siihen, joten sitäkin voisin tehdä kotona. Mutta tosiaan periaatteessa sitä on melko turha vielä edes suunnitella, kun ei yhtään tiedä mitä se tulevaisuus tuo tullessaan. :) Voi tosiaan olla, että vauva-aika on paljon raskaampi, kuin esikoisen aikaan tai muuta vastaavaa. Eli turhaan stressaa vielä. :whistle:

Olen aivan samaa mieltä Onnenmurun kanssa. Kaikilla meillä on omat surumme ja murheemme ja kenenkään ei ole "huonompia" kuin toisten, mutta asioita voi tosiaan vähän hienotunteisemmin esittää. :)

Adalmis ihanat toiveet sinulla <3 Olen tavannut monia 3-lapsisia perheitä, ja on mukava nähdä miten lapset tulevat hyvin toimeen keskenään ja heistä on toisilleen seuraa. Varsinkin jos ikäerot ovat kohtuulliset.

Asiasta ihan toiseen.. Suosittelen Meri Oulun kesäteatterissa pyörtivää Alivuokralainen-näytelmää kaikille. Oli kyllä hauska setti kun kävin eilen katsomassa :) Eli jos kaipaa jotain tekemistä, kannattaa mennä.

Adalmis Sinun tunteesi tuntuvat niin tutuilta. Meillä on yksi ihana tyttö, joka kohta 1v10kk. Toista lasta ollaan yritetty vuosi. Esikoista yritettiin kaksi vuotta ja hän sai alkuunsa luomusti. Mekään ei käyty missään testeissä. Puhetta kyllä oli, että oltaisiin menty, mutta sain plussan ennen sitä. Olen nauttinut esikoisetn vauva- ja taaperoajasta täysin rinnoin ja olen aina sanonut, että esikoisemme on "ihme" =) En ole koskaan pitännyt lapsen saamista itsestään selvänä asiana, mutta silti joka kuukausi pettymys on suunnaton kun menkat alkaa. Kavereiden raskaudet ovat todella vaikeita kestää, saati kun käy vauvoja katsomassa:ashamed:. Itsekkin olen usein mananut sitä, että miksi sitä ei voi tulla helposti raskaaksi. Minullakin yksi kaveri tuli heti raskaaksi, kun jätti ehkäisyn pois. (arvaa vain olikinko "mustasukkainen" asiasta :whistle: )

Oma napaa hieman: Tänään ovistestiin tuli selkeä plussa, joten toivoa on tässä kierrossa. Miehellä vain on treenit iltasella, mutta täytyy yrittää pysyä hereillä että ehditään pupuilla=)

Tervetuloa Adalmis! :flower: Saa sitä surua ja epätietoisuutta tuntea vaikka jo lapsi olisikin, vaikka totta jos puhutaan niin se saattaa tuntua oudolta meistä, jotka emme välttämättä saa koskaan edes yhtä. Siltikään en ole koskaan tuominnut sekundääristä lapsettomuutta. Muistat vain olla onnellinen lapsestasi! Kyllä se toinenkin vielä tulee! :hug:

Huoh, mun pitäisi pysyä poissa täältä palstalta, mutta aina tämä vetää puoleensa. En kai ole täysin valmis hautaamaan vauvahaaveita. Ei tietenkään lopullisesti ollut tarkoituskaan. Pyrkinyt olen kuitenkin välttämään täällä pyörimistä, mutta haluan käydä lukemassa kuulumiset tästä omasta ketjusta ja kertoa omiakin kuulumisia.

Ehkäisy jäi nyt viime kerralla kun harrastettiin seksiä pois, mutta eiköhän me kumia yleensä käytetä. Painonpudotukseen on ihan erilainen motivaatio kun tietää, ettei ole tiettyyn päivään mennessä pakko olla laihtunut. Voi mennä omaan tahtiin.

Noista opiskeluista sen verran, että olisin varmaan valmis hylkäämään opiskelut muutamaksi vuodeksi vauvan takia. Ehkä tekisin etänä jotain. Vauva olisi niin ihmeellinen asia, että haluaisin keskittyä siihen täysillä. :)

Huomenna Qstock, ihana kun saa vähän tuulettaa päätään. Mitään ryyppäysreissua ei tule, ehkä muutama lonkero ja bändien ja muun meiningin katsomista. Sitä odotellessa!

Torstai 27.7

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 52/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 48/28 -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

felina: 25v. -- Kp 28/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 28/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Adalmis: 27v. -- kp 27/? -- yk ? -- 2. lapsi

Kp 11-20

anneli80: 31v. -- kp 16/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 15/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 14/27 -- yk 3 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 12/?? -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Onnenmuru: 29v. -- kp 10/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 20v. -- kp 6/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Kuumeilijat:

Plussat:

Tervetuloa kaikille uusille.

Meidän tietokone sanoi sopimuksen irti ja en ole päässyt tänne sivustolle ollenkaan. Nyt olen taas työreissulla, niin voin kirjoittella tällä työkoneella :D

Viimeksi kun tällä sivustolla kävin, ihmettelin kummllisia menkkojani. Tein r-testin ja negahan se oli. Noiden kummallisten menkkojen jälkeinen kierto oli vain 17 päivää kunnes alkoi kunnon menkat. Pitäisi kai olla iloinen kun kerrankin tuo kierto ei ole älyttömän pitkä, mutta ärsyttää kun tuo kierto on ihan mitä sattuu. Eli tuonne listaan voi päivittää KP 11

Vielä yksi juttu. Minä olen niin täynnä sukulaisten ja tuttavien kysymyksiä/vihjailuja "et milloinkas te teette lapsia, milloin me saadaan lapsenlapsia, ym.. " Tekis mieli jo huutaa, et nyt suut tukkoon. Yritetty on ja jos niitä sais heti, kun haluais niin meilläkin niitä jo ois. Alkaa pikku hiljaa turhauttaan tämä touhu. :kieh: :'( (itku-potku-raivarit..)

Pahoittelut menkoista ja epäsäännöllisestä kierrosta fantasygirl! :hug:

Tuo sukulaisten vihjailu on kyllä niin ärsyttävää.. Meille kyllä sanotaan aina, että ehkä tekin sitte joskus viiden vuoden päästä. Tekis mieli kysyä, että ai miksei me muka vielä voitais? Ärsyttää ku kaikki on sitä mieltä, että olen liian nuori. Minkä ihmeen takia nykyään pitäisi olla työpaikka, omakotitalo yms. ennen kuin tehdään lapsia?! Joskus 80-luvulla oli ihan arkipäivää, että lapsia tehtiin opiskellessa.. Ihmetyttää..

Perjantai 29.7

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 53/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 49/28 -- yk 1 -- 1. lapsi

Kp 21-29 -->

felina: 25v. -- Kp 29/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
Adalmis: 27v. -- kp 28/? -- yk ? -- 2. lapsi

Kp 11-20

anneli80: 31v. -- kp 17/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 16/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- kp 15/27 -- yk 3 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 13/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 12/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 11/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi

Kp 1-10

Mesikämmen: 20v. -- kp 7/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Kuumeilijat:

Plussat:

Korjausta tohon listaan... Mun laskujen mukaan tänään 29.7. mulla on kp30. Eli alkaa olla jännät oltavat. Kierrot ennen pillereitä heitteli muistaakseni 30-35, mutta oli niitä parin viikon kiertojaki, ja välillä kierrot myöhästy useemman viikonki. Olo on kuin ois tehny lottorivin, nyt sitä voi toivoa, että tärppää. Ja sitte tulee pettymys, kun lottorivi julkistetaan eli tässä tapauksessa menkat alkaa. Hih, elämä on täynnä jännitystä. :D

Ihana idea tollanen raskauspäiväkirja! Vois tehdä omistaki lapsista. :)

Yhteistyössä