Oulun seudun kuumeilijat!

Pahoittelu kaikille tädin kohdanneille ja niille, jotka ovat saaneet testiin negan :hug:

Minullakin täti kurvasi kylään viime viikolla ja nyt on jo kp.8 menossa. En ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan, kun tämä elämä on ollut viime viikot yllättävät kiireistä. Itsellä alkaa pikku hiljaa menkka potutus hellittää ja pupuillu puuhatkin alkavat taas maistua =) Ovistestejä laitoin tilaukseen, kun ajattelin taas alkaa hieman seuraamaan ovulaation ajankohtaa. Miehen kanssa ollaan puhuttu lapsettomuustutkimuksiin menosta ja juuri tuo väestöliitto on käynnyt mielessä. Olikin kiva lukea, että täällä on porukka tykännyt siitä paikasta ja palvelu on ollut hyvää. Todellakin meillä alkaa olemaan vuosi nyt takana pikku-kakkosen yritystä. Aikonaan esikoisen kohdalla, meni kaksi vuotta ennen kun tärppäsi. Esikoinen sai alkunsa luomuna. Itselläni on vahva tunne siitä, että vikaa löytyy ainakin minusta. Epäilen, että ovulaatiota ei tapahdu joka kierrossa.. Mutta katsotaan, jos me ainakin tutkimuksiin asti mentäisiin.
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 19.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 50/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Adalemina: 23v. -- kp 43/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 39/28 -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->



Kp 11-20


felina: 25v. -- Kp 19/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 19/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi


Kp 1-10


anneli80: 31v. -- kp 7/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 6/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 3/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 1/34 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Moonbride: 20v. -- Tjot -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- elokuu 2011 -- 3. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Vilhelmiina78 :hug: Teilläkin pitkä taival takana, niinkuin meilläkin. Joillekin lapsia siunaantuu helposti, joillekin ei, epäreilua.


Mulla on voimat lopussa tämän asian suhteen. Tissit kipeämpänä kuin varmaan ikinä eikä menkkoja näy. Testaan vielä jonkun ajan päästä uudelleen. Mietin tuossa, että pitäisi yrittää pitää taukoa tästä vauvapalstailustakin, unohtaa kokonaan koko homma, mutta täällä näytän roikkuvan. :whistle: Vielä en ole sisäistänyt sitä, että nyt ei yritetäkään, vaan stressaan asiasta ihan yhtä paljon kuin aiemminkin. Kun tulisi edes ne menkat! :(
 
Heippa!
Pitipäs tulla täältä häähulinoiden keskeltä lukemaan mitä teille kuuluu.:) Monenlaista on näköjään tapahtunutkin. Pahoittelut negasta kaikille jotka ovat niitä saaneet :hug: .

Tervetuloa vilhelmiina78 yrittäjien listalle, teillä on kuulostanut olevan aika mutkikas matka tämän raskauden yrityksen kanssa, mutta toivottavasti se siitä vielä iloksi muuttuu! :hug:

Moonbride On varmasti hyvä päätös huilata vähän välillä, jospa se vähempi stressaaminen ja huolehtiminen auttaisi myös sitten raskautumaan! Eikös se usein niin mene minkä tahansa asian kanssa, että sitten kun on juuri päättänyt unohtaa jonkin jutun, niin sitten se tapahtuukin / onnistuukin.:)

Minulla täällä tosiaan kovin kiireistä, että en ehdi palstalla roikkua, mutta eiköhän tässä taas hulinoiden jälkeen palailla aktiivisesti tänne höpöttelemään. :) Ei ehdi nyt paljon vauvajuttuja edes miettiä. Menkat tänään viimeistä päivää, ihanaa alkaa odottelemaan, miten oma kierto lähtee kulkemaan. Oikean laskuopin mukaan kierron parhaat päivät sattuis olemaan juuri häämatkalla... ;) Ihanaa kesänjatkoa kaikille ja erityisesti paljon paljon plussatuulia!!:heart:
 
Kiitokset kaikille myötäeläjille <3
Hyvä tilannehan tässä on, kun pääsee taas kohti uutta kiertoa, jopa nopeampaa ku osasin odottaa.
(Nyt siis kp2/29-34, yk3)

Halit ja tsempit kaikille, jotka vieläkin elää epätietoisuudessa. Se se vasta kurjaa on :(
 
Sennay
Hei taas kaikille ja anteeksi, kun en ole ehtinyt palstailemaan pitkiin aikoihin. Olen kyllä ehtinyt lukea teidän kirjoituksia, mutten ole ehtinyt vastata. Meillä täällä muutto painoi päälle ja nyt sitten muuton jälkeen uuden asunnon järjesteleminen on vienyt uskomattoman paljon aikaa.

Pahoittelut kaikille, joilla täti vaivana tai jos nega on pilannut päivän. Kyllä me vielä ne plussat saadaan, kun aika on oikea. Itsellä todettiin PCOS lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta, joka myös osaltaan vaikeuttaa lastensaantia, mutta silti en anna itseni lannistua, vaan kovemmin vain odotan yrityksen aloittamista. Plussapuhureita kaikille!! :whistle:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 21.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 52/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Adalemina: 23v. -- kp 45/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 41/28 -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->


felina: 25v. -- Kp 21/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 21/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi


Kp 11-20



Kp 1-10


anneli80: 31v. -- kp 9/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 8/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 5/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 3/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Moonbride: 20v. -- Tjot -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- elokuu 2011 -- 3. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Heippa!


Tulin tänne lukemaan juttuja..meillä haaveillaan kolmannesta lapsesta, aik. -06, -08. Nyt olisi sopiva aika sitten kolmannelle..kaksi kiertoa on mennyt ja taas odotetaan..odottavan aika on pitkä.

Pidän peukkuja kaikille <3 toivottavasti tärppää pian!
 
Moonbride: :hug:

Empun odottaja: Laitatko kiertopäiväsi, ikäsi ja monesko yrityskierto menossa? :) Lisään sinut sitten listalle! Tervetuloa! :wave:

ON: Kävin tänään lääkärissä tuon mun kierron venymisen takia. Ottivat raskaustestin verikokeena.. Huomenna saan tietää tuloksen.
 
Mesikämmen, hyvä että kävit lääkärissä! Kerro sitten mullekin neuvot millon kannattais mennä jos tää kierto venyy.. ja tietenki haluan kuulla myös verikokeen tuloksen ;)

Empun odottaja Tervetuloa mukaan jännäilemään :)

Mulla tänään kp 42 ja aamulla testissä nega! jepjep, odotellaan :) ja muutava vauvauutinen kuultu lähipiiristä.. lämmittää niin kovin sydäntä <3 ehkä mekin joskus vielä?
 
Onnellinen<3: Kyllä mekin joskus vielä tärppäämme. Viime viikolla ihastelin sukujuhlissa söpöä raskausvatsaa, kyllä toivoi, että itseltäkin olisi sellainen löytynyt. :)

Heh, itse tulkitsen kaikkia oireitani yli. Jos rinnat ovat jonain päivänä arat, sehän on selvä merkki raskaudesta, jos jonain toisena päivänä vatsan pohjaa kurnii, silloinhan olen taatusti raskaana... Kai niillä pillerien loppumisellakin on jotain oireita, kun keho taas sopeutuu erilaiseen hormonitasapainoon. Mutta järkipuheista huolimatta pieni optimisti pään sisällä selittää oireiden johtuvan takuulla raskaudesta. :LOL:

Mitä oireita teillä muilla on ollut pillerien poisjättämisen jälkeen?
 
felina: mulla ei oo ollu kyllä just mitään oireita. Ekassa kierrossa pillereitten jälkeen tuli ihan rehelliset menkkakivut yhdeksi päiväksi (kp28, menkat alko kp35). Tuossa toisessa kierrossa oli sitten tuota pahaa oloa, mutta mistä lie sekin johtunut? Jännityksen tuomasta mässäilyhimosta ja huonosta ruokailusta? Tiiäpä häntä... Niin ja nippailihan sitä vatsaakin välillä, mutta seuraavalla kerralla pistän samanlaiset tuntemukset jännityksen piikkiin. Ei niitä voinut paikallistaa mihinkään. Ja nyt nämä menkatkin alkoi ihan ilman mitään vatsatuntemuksia.

Toivottavasti sun oireilut on kuitenkin sitä, mitä eniten toivoisi :)

Mitään merkkejä oviksesta en ole tuntenut missään vaiheessa ja se minua on välillä huolestuttanut. Vaikka on ihan luonnollista, ettei sitä huomaa, niin silti tuntuu, että näinkö sitä tapahtuukaan kun en huomaa... miten muilla?

Mesikämmenen kuulumisia täälläkin odotellaan.
Onnellinen <3 tsemppiä odotteluun!
 
Onnellinen<3: Mulle nyt sanoi lääkäri, että jos kierto venyy vielä tuonne n. 80-90 päivän tienoille niin uudestaan lääkäriin, jolloin tutkitaan kohtu uä:n avulla. Tämä siis jos verikoe on nega ja negahan se oli. :/ Eli nyt vaan puuduttavaa odottelua tiedossa... Saa nähä kuinka kauan joudun odottelemaan. Suoraan sanottuna mua vituttaa ihan suunnattomasti tämä tilanne, mutta ei kai se auta ku mennä päivä kerrallaan eteenpäin ja yrittää suhtautua positiivisesti.. :kieh:

Onnenmuru: Mä en ikinä huomaa mun ovista. Silti se on kai aina tapahtunut.. Paitsi nyt!! :mad:

Anteeksi tämä kiukuttelu.. Nyt vaan ottaa pannuun ja paljon! Yritän seuraavalla kerralla olla vähän positiivisempi. Mutta eiköhän tänne näitä vähän kiukkusempiakin kommenteja sekaan mahdu. :D Tsemppiä nyt kaikille teille ja plussatuulia kovasti!! :whistle:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 22.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Mesikämmen: 20v. -- kp 53/30-32 -- yk 2 -- 1. lapsi
Adalemina: 23v. -- kp 46/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 42/28 -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->


felina: 25v. -- Kp 22/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 22/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi


Kp 11-20



Kp 1-10


anneli80: 31v. -- kp 10/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 9/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 6/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 4/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Moonbride: 20v. -- Tjot -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- elokuu 2011 -- 3. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
hellou! elikkäs ikää on 28 vuotta ja kp 9/27 yk 3 ja kolmannesta haaveillaan..yksi keskenmenokin löytyy, ainahan se vaan tahtoo pelottaa , että jos tulee raskaaksi ja sitten se tulee pois..mutta oon kyllä päättänyt että kunhan nyt eka raskautuu niin sitten taas uudet murheet ja huolet!
Voimia kaikille uuteen yritykseen..! Mulla mies matkoilla niin saapa nähä miten tän kierroksen taas käy, mutta onnneksi se palailee juuri sopivasi matkoilta =) Ja kyllä tänne kiukutteluitakin mahtuu, sitten taas jaksaa jatkaa päiväkerrallaan odottelua...

Pihalla on nyt 30 astetta lämmintä, juuri kävin lasten kanssa uimassa, lepuuttaan hermoja ja nauttimasta auringosta, kesästä ja lapsista =) Kaikki uimaan että jaksetaan taas..=)
 
Hei vaan!

Täällä olisi yksi Oulun seudun kuumeilija lisää, jos mukaan vain huolitte. :) Ikää minulla on 24 vuotta ja toisesta lapsesta haaveillaan eli yksi melkein 3-vuotias lapsonen on jo. Yritystä ei varsinaisesti ole vielä voitu aloittaa, sillä pitää saada tuo kierukka ihan ensin veke. :D Pitäisi vielä reilu vko jaksaa odottaa, että saisi varattua ajan lääkärille (heinäkuussa ei hoideta muuta kuin akuutteja tapauksia). Toivottavasti siis ensi kuussa alkaa sitten oikea yritys. Vauvakuume on kyllä kova! :)

Oikein paljon tsemppiä kaikille yritykseen ja valtavasti plussatuulia! :flower:
 
Tervetuloa kaikki uudet yrittäjät =)

Onnenmuru Minäkään ein huomaa ovista. Joskus mulla on munasarja kipuillut oviksen aikaa, mutta yleensä en tunne mitään.

Mesikämmenelle voimia ja haleja :hug: Sinun tilanteesi on todella ikävä. Toivotaan, että täti kuitenkin vierailisi ennen kp80-90, että pääsette uuteen yrityskiertoon

Oma napaa: tänne ei mitään ihmeellistä. Ovistikkuja tilasin ja ajattelin testeillä tässä kierrosta ovista. (Ja toivoa, että sellainen tapahtuisi).
 
Lily08 Tervetuloa!


Onkos teistä kukaan tulossa Qstockiin? Me ollaan menossa molemmiksi päiviksi :)


Täällä ei ole uutta kerrottavaa, pitäisi oikeastaan pysyä poissa täältä mutta en osaa. Tykkään ainakin lukea teidän juttuja ja mielellään itsekin osallistua.
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Sunnuntai 24.7

Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Adalemina: 23v. -- kp 48/36 -- yk 2 -- 3. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 44/28 -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp 21-29 -->


felina: 25v. -- Kp 24/30??? -- yk 1 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- kp 24/?? -- tammikuu 2010 -- 1. lapsi


Kp 11-20


anneli80: 31v. -- kp 12/32-37 -- yk 11 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 11/?? -- yk 1 -- 1. lapsi


Kp 1-10


Empun odottaja: 28v. -- kp 10/27 -- yk 3 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- kp 8/?? -- yk 1 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- kp 6/29-34 -- yk 3 -- 1. lapsi
Mesikämmen: 20v. -- kp 2/30-50 -- yk 3 -- 1. lapsi

Tjot

Moonbride: 20v. -- Tjot -- 1. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta ? -- 4. lapsi
Sennay: 21v. -- kesä 2012 -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- elokuu 2011 -- 3. lapsi
Lily08: 24v. -- elokuu 2011 -- 2. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- kp 40/38-42 -- yk 3 -- 2. lapsi
 
Tervetuloa Lily08! :wave: Lisäsin sinut tuonne kuumeilijoihin!

Moonbride: Eipä olla Qstockiin tulossa. Mukavaa että käyt täällä palstalla. Ikävähän sinua tulisi jos pois lähtisit! :heart:

ON: Kuten varmaan tarkkasilmäisimmät huomasivat, minulla tänään kp 2! Ihanata, että pääsen uuteen kiertoon. Ajattelin tässä kierrossa tikutella ovista.
 
Heippa kaikille!Me ollaa reissun päällä nii ei oo ite oikeen päässy koneelle käymään.Mut pikasee oli pakko tulla,ku koneelle pääsin :D
Pahoittelut negoista!Ja tervetuloa mukaan uusille :)

Plussa onnea kaikille!
 

Yhteistyössä