Oulun äidit!! eritoten myllytullin alue!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkin1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minäkin1

Uusi jäsen
09.10.2006
13
0
1

Heips!

ollaan muuttamassa ouluun myllytulliin.. mul on kaks pikku poikaa leikki kavereita vailla ja minä juttuseuraa kaivaten..

löytyiskö?

Pojat on 2,5 v ja 4v
minä 24.. olis kyl kiva ku löytyis kavereita...


:attn: B)
 

Yhteistyössä