M minäkin1 Uusi jäsen 09.10.2006 13 0 1 12.10.2006 #1 Heips! ollaan muuttamassa ouluun myllytulliin.. mul on kaks pikku poikaa leikki kavereita vailla ja minä juttuseuraa kaivaten.. löytyiskö? Pojat on 2,5 v ja 4v minä 24.. olis kyl kiva ku löytyis kavereita... :attn: B)
Heips! ollaan muuttamassa ouluun myllytulliin.. mul on kaks pikku poikaa leikki kavereita vailla ja minä juttuseuraa kaivaten.. löytyiskö? Pojat on 2,5 v ja 4v minä 24.. olis kyl kiva ku löytyis kavereita... :attn: B)
M minäkin1 Uusi jäsen 09.10.2006 13 0 1 14.10.2006 #3 juu vois kirjotella vaik osoitteeseen k6jama01@students.oamk.fi