Oulun äidit ja lapset

Onkos ollut koskaan mitään tapaamisia ja jos on niin missäs olette toisia tapailleet.
Voisko ajatella jotain puisto- ulkoilu juttua,nimittäin jos paljon porukkaa innostuu niin mahtuukos kaikki?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 18:49 julius-jellona kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 14:35 Lumenneito kirjoitti:
Mekin voitas tulla vaikkei toi neiti viel sellasista paljon ymmärräkään =) Missäpäin nää juhlat ois?
Eipä tuo meidänkään ukko (nyt 1v8kk) paljoa vielä taitais niistä ymmärtää, mutta mitäpä pienistä. =)
Ei kai se niin haittaa. Musta ois niin kiva järjestää. :D :ashamed:
 
juu vois olla ihan hyvä idea,vaikkei meistä kumpikaan oikeen ymmärrä halloweenin päälle :D jos porukkaa saa kasaan ja teille mahtuu niin miksikäs ei..missäs päin asutte?

meillä tuo neiti tosiaan 1v11kk ja näkis varmaan mielellään muita lapsia vaikka vähän ujo aluksi aina onkin.. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 12:19 Lumenneito kirjoitti:
Millos muuten nää kutsut ois tarkotus järjestää? En enää muista millon halloween on =)
Enpä mäkään nyt muista mutta jos yritettäis ettiä päivä joka sopis mahdollisimman monelle. Viikonloppu, arki-ilta vai päivällä? Mulle toi arki-ilta sopis parhaiten.
 

[/quote]
Enpä mäkään nyt muista mutta jos yritettäis ettiä päivä joka sopis mahdollisimman monelle. Viikonloppu, arki-ilta vai päivällä? Mulle toi arki-ilta sopis parhaiten.
[/quote]

Meille sopii miltei koska vain, olen loppu vuoden Mikon kanssa kotosalla, ja ei ole juuri tärkeitä tekemisiä viikoilla eikä viikonloppuisin..
 

Yhteistyössä