Oululaisia kesävauvan odottajia?

Ja täällä toinen! Tervehdys Adrian, ootkin jo tuttu tuolta heinämannoista =) Eli laskettuaika olisi heinäkuun puolenvälin kiepukoilla. Tiiä Adrian vaikka samaan aikaan siellä puherrettais! Mitenkäs Ankka sulla?

Änkkäpöö ja Toivoilona 13+2
 
Tervehdys vaan kaikille!

Nikol etköhän ole tarpeeks "oululainen", että tervetuloa joukkoon vaan :D

Adrian meille odotellaan toista. Esikoinen, poika, on syntynyt 06/06. Mukava kyllä tosiaan "tavata" toisia odottajia tältä suunnalta =)

Nikol näyttää sullakin olevan la aika samoja kun mulla ja Adrianilla. Olis kyllä aika jännää kun joku "tuttu" olis samaan aikaan laitoksella!

Mites, joko teillä muilla tuntuu myllerrustä masussa? Minä vielä odottelen niitä ekoja muljahduksia.

Änkkäpöö ja Toivoilona 13+3
 
Minäkin ilmoittaudun joukkoon. Esikoinen syntyi 10/06 ja tämän kakkosen laskettu aika on 13.6. Omien laskujen mukaan tosin 16.6 mut ultra oli tuota mieltä viikolla 12. Ensi viikolla menen rakenneultraan, siellä varmaan selviää taas jotain, siis aika paljonkin, mutta laskettua aikaahan ei vissiin enää muuteta.

tipu 18+2
 
Kivaa kun on tullut monta uutta Oulun äippää mukaan keskusteluihin :)! Tervetuloa!
Työmatkalta palanneena pääsin viimeinkin netin äärelle ja lueskelemaan palstan juttuja (meinaan olla koukussa vauva-juttujen lukemiseen ;))
Tänä aamuna olin tuntevinani "muljahduksen" masussa, en tiiä oliko se vauvan liikettä vai mielikuvitusta...Masu on kasvanu jo aikas suureksi ja vanhoihin housuihin on työlästä tunkea. Puolitututkin ovat uskaltautuneet jo kyselemään raskaudesta, eli ei enää tarvitse kertoa kun sen näkee jo päälle päinkin...Itsestä maha näyttää kyllä vain siltä että on tullu syötyä hyvin ;)

Adrian & Kuuno 14+0
 
Minnekäs kaikki oululaiset on karannu??? Ei sen puoleen että täällä itekään niin ahkerasti olis ollu :whistle:

Mulla sitten eilen illalla tuntu ensimmäiset liikkeet :D Arvatkaa vaan olinko ihan taivaissa ja nyt odottelen koko ajan lisää töytäsyjä. Vähäsiä nuo kuitenki vielä tuntuu olevan.

Asuntohakemuskin käytiin tänään viemässä ja maaliskuussa niillä vapautuis aika lupaavan kuulonen asunto. Toivottavasti päästäis sillon jo muuttamaan. Missäspäin Oulua te muut muuten asutte? Niin ja ite siis asustelen toistaseks vielä Höyhtyällä.

Mutta nyt taas kattelemaan vaunuja =)

Änkkäpöö ja Toivoilona 14+6
 
Täällä ollaan vielä :)!
Änkkäpöö: varmaan mieletöntä tuntea vauvan liikkeet eka kerran! Luulen että se minun viikon takainen "aamu muljahdus" oli vain mielikuvituksen tuotetta, kun muuta ei ole sen perään tuntunut, eli malttamattomana täällä odotellaan äksöniä ;)
Minä asustelen Raksilassa, toistaiseksi myös. Onneksi meidän elämä sai uuden käänteen kun viime viikolla meidän isäntä pääsi muuttamaan Ouluun, eli ei tarvi enää yksin kärvistellä, eikä tarvi muuttaa täältä pois :)!

Adrian ja Kuuno 14+5
 
Mukava kuulla Adrian että oot saanu isännyksen kotiin. Kivempi se on yhdessä asustaa ja kasvatella masua =)

Me ei saatu sitä asuntoo, mutta muualta tarjottiin onneks toista ihan kivan kuulosta. Ens viikolla mennään kattoon ja jos päätetään ottaa niin maaliskuun alussa on muutto. Odotan sitä kyllä kun kuuta nousevaa ja kovasti kattelen uusia huonekaluja :D Lähinnä esikoiselle sänkyä ja olkkariin nojatuoleja kun meille ei tähän mennessä oo moisia mahtunu.

Ja juu, onhan se kyllä ihana tuntea ne liikkeet, mutta niitä ei oo nyt sitten tuntunu tuon yhden kerran jälkeen. Toivottavasti pian alkasivat yleistymään.

Mutta nyt syömään kun nälkä kurnii masussa pitkän ulkoilun päätteeks. Ihanaa ulkoilla täällä maalla mummilassa kun on luntaki vihdoinki kunnolla!

Änkkäpöö ja Toivoilona 15+2
 
Änkkäpöö: meillä myös asunto haaveet on katossa. Vielä ei olla käyty kattomassa mitään, mutta tarkotuksena olis ruveta esittelyissä ravaamaan. Mulla on tällä hetkellä oma asunto, johon on tulossa putkiremontti ens kesäksi, joten sen myyminen/vuokraaminen on mahdotonta nyt, eli mahdollisimman pitkään asutaan tässä mun pienessä 30 m2 asunnossa kahden koiran kanssa :)!

Kovin on muuten hiljainen tämä palsta. Mihinkäs kaikki muut ovat kadonneet?
Toki pidämme tätä Änkkäpöön kanssa kahdestaankin pystyssä B)
 
Meillä vielä valitttavasti ihan ikioma kämppä haaveissa, mutta asunto-/talokuume on kyllä kova! Meillä molemmilla on vielä opiskelut kesken, mutta miehen onneksi pitäis valmistua nyt keväällä. Toivottavasti pääsee pian töihin. Vuokrat on kuitenki nykyään ihan järettömiä! Tuo mitä meille nyt tarjottiin oli onneks ihan kohtuu hintanen, että toivottavasti on sellanen mihin mahdutaan kunnolla! Tiistaina mennään kattomaan sitä.

Ja kannatti viimeks valittaa ettei oo tuntunu liikkeitä. Eilen illalla pikkkunen päätti sitten ihan kunnon jytkeen kans ilmottaa ett "täällä ollaan vielä" :heart: Nyt vielä kun on niin vähän tuntunu liikkeitä niin joka kerta se pysäyttää ja tuntuu ihan ihmeelliseltä. Loppu ajasta se ei sitten ookaan ehkä enää niin nautinnollista kun tuntuu että kylkilyyt katkee, kuten esikoista odottaessa!

Mutta täältä on kyllä kaikki nyt hävinny jonneki. Toivottavasti kaikilla on asiat hyvin!?!? Mutta koitetaan tosiaan me Adrian pitää pinoo pinnalla =)

Änkkäpöö ja Toivoilona 15+3
 
Täällä myös yksi oululainen odottaja. Viikkoja nyt 21+3 , LA 3.6.08

Ankka77: teidän la on mun synttäripäivänä :)

Rakenneultrassa käytiin viimeviikolla ja kaikki oli siellä hyvin. suuri helpotus, sillä olen ollut extra huolissaan jostain syystä koko raskauden ajan. Kait sitä epäilee kaikkea, kun salaisissa haaveissa olen toivonut kesävauvaa ja nyt se näyttää olevan tulossa! IHANAA!

Meillä on ollut talokuume myös hillitön ja nyt löydettiin yksi kohde mistä hierotaan kauppoja. Maanantaina mennään myyjien kanssa tapaamaan ja hiomaan kauppasummaa.

Mutta tsemppiä kaikille ja vointeja!

Mamma rv 21+3 ja Luka 2v
 
Meinataaan jäädä pinojen alle ;)!

Riehakasta helmikuuta kaikille ja tervetuloa mukaan!

Mulla olisi yksi mieltä askarruttava kysymys: Onko muilla ollut epämääräisiä mahakipuja viime aikoina tai raskausviikoilla 15-17? Nimittäin oma masuni on ollu kipeänä aina välillä ja perjantaina oli pakko käydä kuunnelluttamassa sydänäänet, kun mielikuvitus laukkasi vähän liiankin lujaa...
:ashamed: Onneksi kaikki tuntui olevan ok. Syyksi neuvolassa epäiltiin mahatautia jota on ollut liikenteessä täälläpäin. Tähän tautiin ei kuulemma kuulu oksentelu, vain mahakipu. Kuitenkin asia jäi vaivaamaan, eli mites muitten kokemukset?
Muuten on mennyt kivasti, laskiaispullia on tullut syötyä reilusti :) Nyt odotellaan rakenneultraa joka on jo reilun parin viikon päästä :)!! Aika kuluu kyllä kamalaa vauhtia, mutta ei sen väliä ;)!
 

Yhteistyössä