oudoksi on kaikki mennyt.. mielikuvituksen tuotosta kaikki olikin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä vaan ne oikeen luota noihin ovis testeihinkään mitä mulla on kun ne on näyttää välillä nytkin kahta vahvaa viivaa..riippuu mistä pissasta sen on ottanu!! outoja testejä on.

täytyy todella toivoa että tärppi kävis nopeaa eikä tarvis miettiä enään ja hermoilla :laugh:
jos se ovis vasta tosiaankin ois ollut kp 21-22 niin mulla ei edes mahiksia raskauteen olis koska mies oli matkalla ja ei ollu seksiä kun 5päivää ennen tuota kp 20 . rinnat mulla kuitenkin kipeytyi kp 21 kuten ylensäkkin heti oviksen jälkeen.
parempi ehkä asenoituakkin siihen että mahdollisuudet oli menneet ja ei edes mahiksia olla raskaana.

jokotin saanko udella-minkä firman testejä siulla on?..siis minkä merkkisiä..

Toisilla naisilla vain on sitä LH:ta elinmistössään niin paljon, jotta tuo testailu voi olla hyvinkin vaikiaa..

Yleensähän kuitenkin Ovis+ tulee silloin lähellä kierron puolta väliä..heittoja n. +1-3/-1-3vrk Suosittelenkin siun ottavan kayttöön sellaisia Ei niin herkkiä O-testejä! Voisitko varmistaa omien testiesi herkkyyden sieltä, mistä testit tilailit?

Ps. Jos osuu silmiini sellaisia, vinkkaan heti:wave:

Jokotin!!!

Tässäpä siulle olisi oikein edullinen ja EI niin herkkä testipaketti 14kpl/7e ja "osta heti" hinta!!

herkkyys 30mIU/ml..noilta testifirmoilta löysin välillä--> 10-25mIU/ml

http://www.huuto.net/kohteet/ovulaatiotesti-14kpl-liuska-30miu_ml/132546042

..itse olen usiasti huudellut huutiksesta ja hyvin on tulleet perille&toimineet!!:wave:

nuo mun testit on halpatesteiltä tilattuja. 25 on se herkkyys niissä. nehän näyttää ihan mitä sattuu. pitääkin käydä katsomassa mitä mahtaa nyt näyttää:) aamu ja ilta pissasta on näyttänyt nyt haaleita viivoja ja päivällä kahta vahvaa..sillon kp 20 sain testit ja sillon vasta pääsin testaamaan testasin aamu pissasta ja tuli 2 vahvaa.. sen jälkeen oli monta päivää haaleita ja nyt sit viikolla noita ihme viivoja miten sattuu..

Kannattaisko nyt oikeesti hetkeks malttaa mielensä, kun eikö sulla ollu dpo alle 10 vielä ja sittenhän se selviää, mikä tilanne on kun kp:t on tarpeeks pitkällä? En halua millään loukata sua, ymmärrän kyllä että halu tietää on kova (itsekin kuumeilen) mutta meneehän tossa nyt puurot ja vellit sekasin, jos joka päivä monilla eri testeillä testaa. Ja niinku täällä on aiemmin todettu keskusteluissa, niin ovistestejä ei kannata ees tehä enää sen jälkeen, kun ovis on bongattu.

lisään koko testi kavalkaadit tähän:) hullu olen joo ja himo testailija.. no ei ole kenenkään muun pussista pois :whistle: vielä yksi testi kaapissa on mutta sitä en tuhlaa vasta kun ensi viikolla.

tässä rfsu testit ylhäällä ensimmäinen testi ja alin tältä aamulta aamu pissasta!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5973322.jpg

tässä jotain joiden testi aikoja en muista.. viime viikolta kuitenkin.. mitään niissä ei näy paitsi yhdessä jotain pientä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5973336.jpg

tässä ovis testit jotka testattu kp 20 lähtien.. ylhäällä kp 20 ja 21 ja alin äsken n. 5 min sitten.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5973368.jpg

huomista odotan innolla pärähtääkö ne menkat käyntiin. huomenna on sitten kp 32 joka on se mun normaali kierto..

Juu, ei tietenkään oo kenenkään pussista pois, sen ku testaat vaan, jos siltä tuntuu mutta aattelin vaan kun alkuperäinen alotuksesi liittyi noiden testien tulkintaan, ja nyt sulla on pitkä rivi ovistestejä, joissa näkyy jotain tai ei näy, juuri niinkuin täällä on sanottukin: eli että ovistestissä voi itse ovisplussan jälkeen näkyä monta päivää, jopa loppukierron ajan. Mutta kuten sanottua, ehän se tosiaan multa oo pois =)

älä vedä palkoa nenään :hug: en mä sitä meinannut että ei kommentoida saa asiaa.. alunperin lähdin noita ovis testejä koittamaan koska halusin tietää kuinka ne toimii..
oeln muokannut matkanvarrella tuota alkuperäistä otsikkoa.. joten siksi siinä nyt oli noiden testien tulkintaan liittyvä juttu.. aluksi se oli ovistestieihin apua tms.. se otsikko.

Jokotin Noista RFSU:n testeistä kolmas..miun silmä nyt eroitti haaleakin haaleamman viivan, hieman punervaakin.. :)

R-testejähän ne ovat?..otitko kuvan milloin?..jos amupisuun teit testin, otitko kuvan HETI?..noihin nimittäin saattaa tulla haamu viivasia, jos odottelee pidemmän aikaa ja nappasee kuvasen vasta sitten..

Toivotaan, jotta täti pysyy loitolla&viiva vahvistuu ihan reippaaksi plussaksi asti!!!:wave::heart:

se viiva siinä oli selkeämpi aamulla. testin teon jälkeen.. haaleni tuollaiseksi testin kuivuttua..noissa muissakin näkyy jotain hailuraa mutta ei yhtä selkeästi.. tässä kuva n. 5-10 min testin teosta.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5973588.jpg

Höh, :( .. tuossa miun silmä näkee viivassa harmaata..ei punervaa..

Mutta oli miten oli, siulla testailut jakuu =) huomennako jo?.. ja kiinnostuneenä jään odottelemaan mitä tuleman pitää!!:wave:

en mä huomenna vielä testaa.. niin niiin :laugh: tarkotus olis vasta ma tai ti testata sit uudelleen! ellei menkat ala! tuo yks liuska on viel tuolla kaapissa polttelemassa ja sen säästän ja jos sekään ei näytä käyn hakeen sen digin sit ensviikon lopulla..

Noissa ovistesteissä muuten on, että ohjeissa yleensä neuvotaan että tehdään samaan aikaan päivästä. Vaikkapa aamulla mielellään kello 10-12 vaikkapa. Osassa on, ettei sais tehdä ekasta aamupissasta. Osassa ei väliä. Mutta kannattaa tehdä vaan tiettyyn pisteeseen. Ja jos ovisplussa utllut, niin sehän on siinä sitten.

Ja voihan se olla, että ovis on ollut aiemmin kuin ovistikut näyttävät. Kaikillahan eivät toimi ihan ideaalisti, mutta usein joo. Mun mielestä tais Unikeiju, jos oikein muistan, sanoa iaka hyvin että häntä opastettiin tulkitsemaan noita ovistestejä vähän kauempaa. Ettei siitä läheltä tihrusteta. NIin silleen näkee selkeesti, suoremmilta käsin, onko ovisplussa vai ei.

Löysin tuolta plussanneiden kuvista erään dpo9 testanneen ja vielä saman merkkisella kuin sie!!..eipä tuostakaan kauheasti näe mitään-mutta plussa oli tullu:heart:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1109014.jpg

noissa ovis testeissä tuli mukaan vaan joku lappu missä luki miten se testi tehdään ja luki et miten sitä tulkitaan.. kun viivat ovat saman vahvuset tai testiviiva vahvempi kuin kontrolli silloin se on +
ei ollut mitään millon tehdään.. oli aika kehnot ohjeet mukana kaikin puolin..

täytyy vain toivoa nyt että tuo viiva mulla kaikilla muillakin viivat vahventuisi.. toisaalta on aika menkka oireet toisaalta taas ei.
vatsaa juilii välillä siihenmalliin että menkat alkaa justiinsa repii reisiin asti ja sellainen ihme paineen tunne.välillä taas ei mitään..
rinnat kipeät mutta sitä ne on aina ennen menkkoja
samoin lämmöt koholla mutta sekin on aina ennen menkkoja
valkovuotoa on aika paljon sellaista kosteusvoidemaista vetistä missä mukana limaa vähän (en muista miten on ylensä ennen menkkoja)
rinnat on turvonneet.. huomaa kun tursuu liiveistä ulos
ihme raivareita ja mielialan vaihteluita mutta sitäkin on välillä ennen menkkoja.

siinäpä ne oireet oikeestaan onkin sit..

http://www.aijaa.com/v.php?i=1651883.jpg
..näytää miun näytöllä harmahtavalta tuo viivanen..ja siltikin plussa :) ..

..tuolla dpo10 jne...noita löytyy paljon..haamusia meinaan ja siti plussia:heart:

Samoja oireita, kuin miulla plussakierrolla-odotin koko ajan tätiä tulevaksi!! :D

joo ne tulikin taas kipeeks kun liivit laitto päälle:) ne on ollut muutenkin niin oudosti kipeät tässä kierrossa. kipeytyi oviksen jälkeen sitten n.4 päivää siite meni kipu ohi ja sitten tuli takaisin ja nyt näköjään vain kun on liivit päällä on kipeet sivuilta..
hitsi kun kutkuttelee tuo yks testi tuolla kaapissa :laugh: jos se mun normi vakio kierto pitäs paikkansa niin tänään on se kp 32/32 ja riippuen laskutavasta olis dpo 10- 12

tänään sitten menkat alkoivat. eli kp32/33 päivän myöhässä tulivat vaikka se ovis niin myöhään oli!!
nuo ovisa tikut voi varmaan samantien nakkasta rsoskiin kun näyttävät aivan mitä sattuu!!

pikkusen ottaa päähän mutta.. ei muuta kun eteenpäin vaan..

Yhteistyössä