oudoksi on kaikki mennyt.. mielikuvituksen tuotosta kaikki olikin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jokotin

Jäsen
14.02.2010
144
0
16
testasin oviksen kp 20/32-36 silloin tuli vahva viiva ja sitä seuraavana päivänä vahva viiva. sitten viivat sen jälkeen haaleita olleet jos olen testannut. eilenkin viiva oli vielä aika haalea ja tänään yhtä vahva kuin kontrolli viiva. nyt siis dpo8 menossa. mitähän ihmettä nuo tikut meinaa? halpa-testeiltä olen niitä tilannut ja on kyllä niin ihme tikkuja että toistakertaa sieltä en tilaa mitään!!

jokotin kp28/32-36

Koskaan en ole fiksua tulosta saanut millään muulla ovistestillä kuin niillä mitä ruokakaupat myy, joku Fertest tms. Niitäpä suosittelen. Eli siis tämä on kyseessä:
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/1154

Ja sit kysymys, miksi testaat enää tuossa vaiheessa kiertoa ovulaatiota?

jokotin Kun saat ovistestillä bongattua oviksen, ei tarvitse niistä myöhemmin tulleista viivoista laisinkaan välittää.:wave: ..yleensä viiva monella 2vrk vahva ja sitten alkaa haalenemaan..

Naisella on aina jonkin verran tuota LH:ta(lutenisoiva hormoni) elinmistössään ja se VOI näkyä O-testeissä erivahvuisena viivana koko kierron-monesti loppukierrolla hieman vahvempana!! =)

Ps...tiesitkö, että O-testi voi näyttää myöskin RASKAUDEN?..siulla siis 10vrk(dpo8) aikaa hedelmöittymisestä..hyvinkin mahdollista siis, jotta näyttäisi NYT raskautta:heart: ..mutta HUOM!!..viivan täytyy olla yhtä vahva/vahvempi kuin kontrolliviivanen!!

..toivotaanpa parasta!! :)

((muoks))..jos ovis bongattu kp20 olisi nyt dpo7

ovistestiplussapäivä = dpo-1 seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

ai se meneekin niin nuo laskut tuosta oviksesta! mä en osaa noita laskelmointeja:)

eli siis viime menkat olivat 25.2 ylensä kierto ollut 32 päivää alkanut siis menkat aina 25 pävä. nyt bongasin oviksen tikulla kp 20(tiistai 16.3) ja näin oletin että kierto myös pidentyy.. siitä tuo 36 tulee tuonne:)

siksi olen testaillut koska olen halunnut ns. katsoa miten nuo testit oikein toimii jotta seuraavaan kiertoon tiedän näyttääkö se haamua vai ei mitään sillon kun ei ovista ole! tilasin niitä nimittäin 50kpl noita tikkuja..

oviksen jälkeen näyti seuraavanakin päivänä tikku todella tummaa viivaa..sitten alkoi viivat haalenemaan ja nyt sitten taas tänään oli tumma viiva!

otan kohta kuvan tuosta koko testi rimpsusta..

Noin juuri ovistesti toimii kun LH piikki tulee: Ilmoittaa vahvalla viivalla =)..ja monastikkin viiva on pari päivää vahva ja siittä sitten haalenee..

..tästä vahvasta viivasta n. 24-36h kuluttua irtoaa munarakkula ja munasolu elelee sen 12-24h

..eli paras aika pupustella on pikkasen(1-2vrk) ennen ovista ja silloin kun ovisviiva vahva ja 2vrk siitä etiäpäin!! =) ..eli oviksen molemmin puolin..ja aina parempi kun siellä niitä simppasia kroolaamassa valmiina kun munasolu lähtee matkaamaan!!..simppaset elelevät suotuisissa olosuhteissa jopa 5vrk mutta yleensä sen 1-3vrk B)

tässä nyt kuva

ylimmät on testattu sillon kp 20 tiistai 16.3 aamulla ja illalla..
seuraavat on testattu siitä 1-3 päivää
ja alimmat eilen ja tänään..

ovat siis testaus järjästyksessä ylhäältä alas.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5959870.jpg

Siulla on näköjään elimmistössä ihan mukavasti oviksen jälkeenkin tuota LH:ta =)

Tämän päiväinen testiviiva näyttäisi miun koneella yhtä vahvalta kontrolliviivan kanssa..jos R-testejä ei ole jemmassa, tuo O-testiviiva kyllä vahvenee tuosta TOSI tummaksi jos tärppi olisi käynyt!!!:heart:..oliko siulla näin, jotta perjantaina vasta R-testejä saat osteltua ?

mulla 1 tikku vielä jälellä r testejä.. tein tänään yhden ja se oli nega..ellen sitten kuvitellut näkeväni siinä jotain kun oikein tihrustin ja kääntelin tikkua.voi olla mielikuvituksen tuotosta!tuskin tuo r testi mitään näyttääkään vielä näin aikasessa. ihmettelen kyllä todella noita ovis testejä kun tuntuu että näyttävät ihan mitä sattuu..

Vielä O-testeistä: Monilla O-testi näyttänyt raskauden ENNEN R-testiä ;) ..äläkä kysy miksi kun en miekään tiedä :D ..mutta jos kiertosi on tuo 32vrk yleensä, säästä se yksi R-testi tuolle dpo10(La.) päivälle-ja aamupisusta sitten!!

Itselläni täällä vasta dpo2 ja niiiiiiin malttamaton mieli..on eka kierto km:n jälkeen ja vaavikuume sen kuis kasvaa.. :)

ajattelinkin että en testaa sitä r testiä vasta kuin sunnuntaina jos menkat ei ole alkanut. noita ovis testäjä voi sillävälin tuhlata :laugh: katsoa josko viiva tummuu..

tässä vielä kuva tämän päiväisestä r testistä.

kovasti sinullekkin plussatuulia!! toivotaan että tärpää nopeaa teilläkin..

http://www.aijaa.com/v.php?i=5960087.jpg

mielikuvituksen tuotosta varmaan että tuossa jotakin olisi..

No juuuh:whistle: viivanpaikan siinä ainahin näen kun katselen näyttöä silleen vinosta.. :p

Kovasti :heart:Plussatuulia:heart: PHUUUUIII:whistle:..tulehan kertoilemaan sitten kuis kävi!!!:wave:
..mie testailen vasta 31.3..JOS maltan sinne asti odotella ;) ..riippuen ihan, tuleeko "outoja" R-oirehia :D

miehelle vielä näytin tuota ovis testiä ja samoin r testiä ja kysyin mielipidettä. ovistestistä kun kysyin onko yhtä vahvat nuo viivat sanoi no onhan ne. r testistä kun kysyin näkeekö viivaa sanoi että näkeehän siinä kun aikansa tuijottaa :laugh: hulluja varmaan molemmat.

Mulle on juuri käynnyt noin :) Fertest-merkkiset testit käytössä niin ne ovistestit ainakin näyttää raskauden. Ja prisman r-testiin tuli aluksi juuri tuollainen haamu ja pidin ihan varmana viivanpaikkana, mutta siitä se vahvistui ja clearbluen testi antoi selkeän haalean plussan seuraavana päivänä.

Mulla vaan on myös menkat meneillään plussan lisäksi joten en ole kovin luottavainen, mutta peukutan sulle =)

Laitan linkin mun tapaukseen
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1681111

jokotin, mulla on noi pirun ovis testit näyttäny tommosia kun sulla noi vaaleimmat viivat jo ainakin kaks viikkoa :headwall: tänään sitten tuli vahvempi viiva kun kontrolli, joten josko nyt sitten oliskin ovulaatio.. ja kp:t mulla menee 30/32-37... tosin noi kp:t on laskettu keskenmenosta....

testasin tänään aamulla ja se oli haalea haalea haamu. niin haalea etä kertaakaan ei vielä niin haalea ole tullut..siis ovistesti. todella ihmeellistä. siihen en usko että ovis olis eilen ollut nyt kp29/32-36 ikinä ei oo kyl 36 päivä kierto ollut mut katotaan onko nyt kun tuon oviksen bongasin kp 20.
kirjotankohan mä tässä nyt samoja juttuja mitä oon jo kirjottanu..kauheella kiirellää töihin lähdössä:)

jokotin mie en keksi muuta selitystä siun testailuille/viivan käyttäytymiselle testissä kuin, että olet ovuloinut ehkäpä 2x tässä kuussa!!..sehin paljon mahdollista nuorella naisella =) ..miehän jo aikas "kypsä" ja näin ei pääse enää tapahtumaan ;)

ei noihin tikkuihin ole kyllä mitään luottamista tai mitään tolkkua noista ota!! nyt taas päivällä kaksi vahvaa viivaa aamulla hailakka jota tuskin huomaa!!

tässäpäs taas uutta kuvaa.. aamulla otettu on ylempänä ja nyt päivällä 5h rakossa olleesta otettu alempi testi.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5963975.jpg

Minä en niinkään noista ovistesteistä mitään ymmärrä, mutta eikös se täällä oo todettu, että ovistestissä on aina jonkinlainen haamuviiva, eikä se sinällään enää ovisbngin jälkeen mitään merkkaa vaan olennaista on se, että oviksen aikaan viiva on yhtä tumma tai vahvempi ku kontrolliviiva. Eli sittenhän tuo näyttäis siltä, että oot raskaana?

Yhteistyössä