Musta oikeestaan kukaan ei ole outo ainakaan mustista.Mutta välillä harmailla on ihan kummallisia juttuja
Sä oot outo, kun oot poistanut vanhan profiilisi =)Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen09:Musta oikeestaan kukaan ei ole outo ainakaan mustista.Mutta välillä harmailla on ihan kummallisia juttuja
Mä näin parhaaksi pitää tietyn aikaa täällä matalaa profiilia Mutta taas olen takaisinAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sä oot outo, kun oot poistanut vanhan profiilisi =)Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen09:Musta oikeestaan kukaan ei ole outo ainakaan mustista.Mutta välillä harmailla on ihan kummallisia juttuja
Jaa mä vai? Mikä mussa on niin outoa?Alkuperäinen kirjoittaja kilitti:KKK
Liili l
ja yleensä kaikki joilla agresiivisuudenhallintaongelmia!!!
Mullakin on vihanhallintaongelma, noin muiden ihmisten näkökulmasta! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja kilitti:KKK
Liili l
ja yleensä kaikki joilla agresiivisuudenhallintaongelmia!!!
Siis minä!Alkuperäinen kirjoittaja .:tämä Baroness of jotain.. mut hyvässä mielessä
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:On se kyllä JÄNNÄ kuinka jotkut on outoja..outo..auto...se on kyllä JÄNNÄÄ!Onko siis kyseessä outo auto?AIKA JÄNNÄÄ tosiaan!Pitäskö ostaa outo auto vai mitä tehdä...se on aika jännäää,etenkin kun mulla ei ole ajolupaa..voiko outo ajaa autolla ilman ajolupaa?....hmmmmmm...aika jännää....
Se olen MINÄ, ei kukatahansa harmaa. Minä voitan taas tämänkin tittelin. Ei edes vieras ole parempi minua.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:mä äänestän kaikkia harmaita..
Sä saat kesänvauvan. Minä sellaisesta aina haaveilin.Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:enpä oo outoon vielä törmänny
Todella outoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä saat kesänvauvan. Minä sellaisesta aina haaveilin.Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:enpä oo outoon vielä törmänny
Jo toinen kesävauva =) Ensimmäinen jo ensi kesänä 8v =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä saat kesänvauvan. Minä sellaisesta aina haaveilin.Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:enpä oo outoon vielä törmänny