Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kaikkihan te ootte ihan kummallisia, mä olen ainut normaali :saint:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kato ny, säkin tommonen kumma viheltelijä!
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: ?
Eiku mää!!!! :wave:
*työntää IhanaaValoa pois kummajaisen pallilta*:xmas:
Heei..anna miun pitää pallini
![]()
Haluutko välttämättä? Mua nyt pidetään muutenkin niin kummajaisena et mä voin pitää tän position ja nimittää sut yhdeksi sympaattisimmista palstalaisista, sopiiko?
Tähän voisi vaikka heittää peesin.Alkuperäinen kirjoittaja Mun mielestä:Kaikki, jotka julistavat omia näkökulmiaan ainoina oikeina totuuksina, eli aika moni vakkari.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Eikö Savanna palstaile enää?Miksi?
Onko kokonaan häippässy vai onko nikki vaan muuttunu?
Tulihan se sieltä!Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:RouvaRajatapaus, se julistaa aina omia näkökulmiaan ainoina oikeina totuuksina :|
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Eikö Savanna palstaile enää?Miksi?
Savanna sai 3 kk bannukakun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tulihan se sieltä!Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:RouvaRajatapaus, se julistaa aina omia näkökulmiaan ainoina oikeina totuuksina :|Mutta, sun olis pitänyt eka harmaantua.
![]()
Onneks mä en ole kumminkaan niin outo kuin sä, yritä suistaa junia raiteiltaan. B)
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Eikö Savanna palstaile enää?Miksi?
Mistä ? ? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Eikö Savanna palstaile enää?Miksi?
Mistä ? ? :xmas:
Syytä ei olla vissiin vielä keksitty :/
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ai vitsi ku mä oon taas suosittu B)
Saaks äänestää itteänsä?(ja saaks jonku palkinnon jos voittaa tän tittelin?)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tulihan se sieltä!Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:RouvaRajatapaus, se julistaa aina omia näkökulmiaan ainoina oikeina totuuksina :|Mutta, sun olis pitänyt eka harmaantua.
![]()
Onneks mä en ole kumminkaan niin outo kuin sä, yritä suistaa junia raiteiltaan. B)
Mutta koulutat eka ne pikkujätkätkin, saatte yhdessä kannettua enemän kamaa raiteille.Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tulihan se sieltä!Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:RouvaRajatapaus, se julistaa aina omia näkökulmiaan ainoina oikeina totuuksina :|Mutta, sun olis pitänyt eka harmaantua.
![]()
Sori, en mä aatellu :|
En oo hetkeen kyl käynytkään raiteilla, tarttis vissiin taas joskus mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ai vitsi ku mä oon taas suosittu B)
Saaks äänestää itteänsä?(ja saaks jonku palkinnon jos voittaa tän tittelin?)
![]()
Ei ikävä kyllä oo palkintoja jaolla.. Mutta eikö voittajaa saa itselle hyvänmielen?:xmas: :hug: