Oudoin palstalainen

• Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
RouvaRajatapaus, se julistaa aina omia näkökulmiaan ainoina oikeina totuuksina :|
Tulihan se sieltä! :LOL: Mutta, sun olis pitänyt eka harmaantua. :D

Onneks mä en ole kumminkaan niin outo kuin sä, yritä suistaa junia raiteiltaan. B)
Sori, en mä aatellu :|

En oo hetkeen kyl käynytkään raiteilla, tarttis vissiin taas joskus mennä.
Mutta koulutat eka ne pikkujätkätkin, saatte yhdessä kannettua enemän kamaa raiteille. :D
Hitto! Tää olikin loistava idea!! Thanks! Harmi, kun niissä ei vielä oo kauheesti sitä poweria, ni saadaan vaan jotain tilpehööriä kasaan
:|

pumpelo
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy88:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Eikö Savanna palstaile enää? :eek: Miksi?

Onko kokonaan häippässy vai onko nikki vaan muuttunu?
Savanna sai 3 kk bannukakun ;)
Mistä ? ? :xmas:
Musta tuntuu, että ihan Savannan itsensä takia. Sillä kun ei oo mitään itsekritiikkiä sen suhteen, mistä tänne kirjoittelee ja mistä ei. Toivottavasti sille on hommattu lääkitys ja terapiaa kans. Mä ainakin säälin sitä naista, se on niin sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:
RouvaRajatapaus, se julistaa aina omia näkökulmiaan ainoina oikeina totuuksina :|
Tulihan se sieltä! :LOL: Mutta, sun olis pitänyt eka harmaantua. :D

Onneks mä en ole kumminkaan niin outo kuin sä, yritä suistaa junia raiteiltaan. B)
RouvaRajatapaus, sä käytät tekstissäsi välimerkkejä ihan kummallisesti. Outouden merkki? :whistle:
Juupa juu, outouden merkkihän se. :LOL:

"Outo, ja ylpeä siitä". :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ai vitsi ku mä oon taas suosittu B)

Saaks äänestää itteänsä? :D (ja saaks jonku palkinnon jos voittaa tän tittelin?) :D:D:D
Ei ikävä kyllä oo palkintoja jaolla.. Mutta eikö voittajaa saa itselle hyvänmielen? :D :xmas: :hug:
:D Kylläkyllä! Nyt kaikki joukolla mua äänestämään! :attn: :attn: Mä haluun olla OutO!!
Minä en sulle ääntäni anna, sinä olet ihan yhtä tavallinen musta kuin kaikki muutkin palstalla :wave: Etkä sä muutenkaan pärjää mun kukkamekoille ja hampun kasvatukselle ;)

PikkuMyy88

Saaks äänestää itteänsä? :D (ja saaks jonku palkinnon jos voittaa tän tittelin?) :D:D:D
Ei ikävä kyllä oo palkintoja jaolla.. Mutta eikö voittajaa saa itselle hyvänmielen? :D :xmas: :hug:
:D Kylläkyllä! Nyt kaikki joukolla mua äänestämään! :attn: :attn: Mä haluun olla OutO!!
Kaikki huutamaan "ninaTT, ninaTT.." :D

Täytyy antaa yks ääni NinaTT:lle. Mut mä kyllä jotenki pidän hänen tavasta olla outo. :D Eli semmonen positiivisesti outo.

Muita sit Savanna, KKK, Viblsb (?), ainaki. Harmaita outoja riittää.

Ja iteki taidan olla aika outo. :D

Kaikki huutamaan "ninaTT, ninaTT.." :D
Voitiks mää ny? :D :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja pumpelo:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Eikö Savanna palstaile enää? :eek: Miksi?

Onko kokonaan häippässy vai onko nikki vaan muuttunu?
Savanna sai 3 kk bannukakun ;)
Mistä ? ? :xmas:
Musta tuntuu, että ihan Savannan itsensä takia. Sillä kun ei oo mitään itsekritiikkiä sen suhteen, mistä tänne kirjoittelee ja mistä ei. Toivottavasti sille on hommattu lääkitys ja terapiaa kans. Mä ainakin säälin sitä naista, se on niin sekaisin.
samaa veikkaan bannin syyksi,meni aina vähän överiksi sen aloitukset.
eikä täällä ihan kaikkea kannata kertoa itsestään.

Kuka on mielestäsi "oudoin" palstalainen? :)

Siis jonka juttuja / ajatusmaailmaa et oikein ymmärrä ;) :whistle:
Lepsa ja he jotka ovat Lepsan kanssa samaa mieltä. Ja itseasiassa täällä on kymmeniä, joiden ajatusmaailma on todella kaukana omastani, ja ehkä siksi en oikein ymmärrä heitä. Muutama tosiuskovainen, muutama tosioikeistolainen, muutama tosikeskustalainen :xmas: , muutama tosi mustavalkoinen, muutama tosiurpo, muutama itsetuhoinen....

:saint:

Yhteistyössä