Ottaisitko Skinin vai mamun naapuriksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse asiassa asun alueella ja talossa, jossa varmaan puolet on maahanmuuttajia. Kaikki maahanmuuttajat eivät ole muslimeja tai somaleita, mutta hekin ovat varsin edustettuina naapurustossa. Yhtä lukuunottamatta KAIKKI järjestyshäiriöt, joita olen tällä alueella ja omassa talossani ollut todistamassa, ovat kantasuomalaisten aiheuttamia. Aina kun joku örveltää kännissä tai kuuluu tappelun ääniä naapurista tai pihalta, riehujat ovat suomalaisia. Keskeisin syy: alkoholi ei ole monenkaan muslimin keskeisin ravintoaine. Iso osa alueen maahanmuuttajista tuntuvat tulevan yhteisöllisemmistä kulttuureista, kuin suomalaiset, ja katsovat tiukemmin toistensa perään, puuttuvat toistensa käytökseen herkemmin.

Enkä nyt sano, etteikö maahanmuuttajiin mahtuisi paljonkin väkivaltaisia raiskareita. Mutta tällä nykyisellä alueella on vaan todennäköisempää, että jos saa naapurikseen skinin, se skini on työtön sekakäyttäjä joka yrittää pönkittää olematonta omanarvontuntoaan skiniaatteellaan. Ajatusmaailma on sitä luokkaa, että jos suomalaismies raiskaa ja hakkaa tyttöystävänsä/vaimonsa/jonkun satunnaisen naisen "se oli sen ämmän vika, eikä se ollut edes raiskaus". Mutta jos "mamu" tekee saman, se tekee sen sen takia että kaikki mamut on samanlaisia ja "se oli kuitenkin sen ämmän vika". Somalitkin ovat suurin osa alkoa käyttämättömiä, perhekeskeisiä ja yllättävän kohteliaita naapureita.

Alkuperäinen kirjoittaja kljndfjagvösv;30633875:
Itse asiassa asun alueella ja talossa, jossa varmaan puolet on maahanmuuttajia. Kaikki maahanmuuttajat eivät ole muslimeja tai somaleita, mutta hekin ovat varsin edustettuina naapurustossa. Yhtä lukuunottamatta KAIKKI järjestyshäiriöt, joita olen tällä alueella ja omassa talossani ollut todistamassa, ovat kantasuomalaisten aiheuttamia. Aina kun joku örveltää kännissä tai kuuluu tappelun ääniä naapurista tai pihalta, riehujat ovat suomalaisia. Keskeisin syy: alkoholi ei ole monenkaan muslimin keskeisin ravintoaine. Iso osa alueen maahanmuuttajista tuntuvat tulevan yhteisöllisemmistä kulttuureista, kuin suomalaiset, ja katsovat tiukemmin toistensa perään, puuttuvat toistensa käytökseen herkemmin.

Enkä nyt sano, etteikö maahanmuuttajiin mahtuisi paljonkin väkivaltaisia raiskareita. Mutta tällä nykyisellä alueella on vaan todennäköisempää, että jos saa naapurikseen skinin, se skini on työtön sekakäyttäjä joka yrittää pönkittää olematonta omanarvontuntoaan skiniaatteellaan. Ajatusmaailma on sitä luokkaa, että jos suomalaismies raiskaa ja hakkaa tyttöystävänsä/vaimonsa/jonkun satunnaisen naisen "se oli sen ämmän vika, eikä se ollut edes raiskaus". Mutta jos "mamu" tekee saman, se tekee sen sen takia että kaikki mamut on samanlaisia ja "se oli kuitenkin sen ämmän vika". Somalitkin ovat suurin osa alkoa käyttämättömiä, perhekeskeisiä ja yllättävän kohteliaita naapureita.

ÄLÄ jauha paskaa! Mamu on aina mamu vaikka voissa paistais ja Suomalainen on aina jokaisen mamun yläpuolella - Ymmärrätkö?! Oletko mamupatja, onko monikin mamu lauennut sisääsi?

Skini on mamuun verrattuna HERRA ja mamu on maan matonen, tämän asian pitäisi olla päivän selvää, mutta aina - AINA on mamupatjoja ja maailman parantajia.

ÄLÄ jauha paskaa! Mamu on aina mamu vaikka voissa paistais ja Suomalainen on aina jokaisen mamun yläpuolella - Ymmärrätkö?! Oletko mamupatja, onko monikin mamu lauennut sisääsi?

Skini on mamuun verrattuna HERRA ja mamu on maan matonen, tämän asian pitäisi olla päivän selvää, mutta aina - AINA on mamupatjoja ja maailman parantajia.

Tämänkö kommentin pitäisi vakuuttaa, että kommentoimasi viesti ei ole paikkansa pitävä?

Sikäli kun se sulle kuuluu (eikä muuten kuulu), en ole "mamupatja". Oon katsonut viisaammaksi pitäytyä suomalaisessa miehessä (huom. yksikkö), vaikka kokemusta on ahdistelevista, hakkaavista, hyväksikäyttävistä ja raiskaavista suomalaisista. En ole naiivi enkä tyhmä: olen kutakuinkin jokaisen vieraan miehen läheisyydessä varautunut ja varovainen. Jos kieli- ja kulttuurimuuri on korkea, enkä osaa "lukea" miestä, olen kaksinkerroin varovainen.

Kirjoitin vain oman havaintoni. Ja olisi se havainto mikä tahansa, voin luvata sulle, että yhdenkään skinin "herruutta" en tule tunnustamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kljndfjagvösv;30633972:
sikäli kun se sulle kuuluu (eikä muuten kuulu), en ole "mamupatja". Oon katsonut viisaammaksi pitäytyä suomalaisessa miehessä (huom. Yksikkö), vaikka kokemusta on ahdistelevista, hakkaavista, hyväksikäyttävistä ja raiskaavista suomalaisista. En ole naiivi enkä tyhmä: Olen kutakuinkin jokaisen vieraan miehen läheisyydessä varautunut ja varovainen. Jos kieli- ja kulttuurimuuri on korkea, enkä osaa "lukea" miestä, olen kaksinkerroin varovainen.

Kirjoitin vain oman havaintoni. Ja olisi se havainto mikä tahansa, voin luvata sulle, että yhdenkään skinin "herruutta" en tule tunnustamaan.

skini on herra ilman sinun tunnustustakin!

Menepäs nyt sinne hommalle vauhkoamaan. Olet väärällä palstalla.

Mua puistattaa ajatus siitä, että joku älyllisesti vajavainen ja ajattelultaan erittäin rajoittunut, ruma kaljupää budjaisi naapurissa ja mulla on pieni lapsi, jonka yksi läheisimmistä kavereista on afrikkalaisperäinen tummaihoinen.

Juuri kuluneella viikolla bussissa joku selvästikin hyvin sivistynyt valkoinen mies huuteli tummalle (selkeästi alle 10-vuotiaalle) pojalle rasistisia törkeyksiä pojan jäädessä pois bussista.
Oli erittäin nautinnollista, kun tuo mies poistui bussista samalla pysäkillä kanssani ja sai vähän napauttaa idioottia.
Yritti siinä kehuskella ulkonäköäni, mutta sivuutin kehut täysin ja sanoin vain, että älä yritä, kun selkeästi olit kiinnostunut tuosta vasta bussista jääneestä pikkupojasta ja luultavasti kiihoitutkin lähinnä lapsista ja etenkin tummaihoisista sellaisista, kun ei voi antaa edes rauhassa bussissa olla.

Harvoin kohtaan noin avointa törkeilyä, mutta joka kerta kun siihen törmää (yleensä julkisissa ja useimmiten yöaikaan), puutun asiaan ja pyrin nolaamaan törkeilijän julkisesti.
Useasti olen tässä onnistunutkin. :)

Yleensä mamuilla on varustus kunnossa. Toisin kuin suomaisella tuppikullilla. Kuka sellaisesta kääpiömunasta hupia saisi. Olkoon kuinka herrarotua tahansa.

Yhteistyössä