Ottaisitko Skinin vai mamun naapuriksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;30633510:
Kannattaisi olla toisin päin! Skinien tekemät seksuaali- ja henkirikokset eivät ole kuin murto-osa maahanmuuttajien tekemistä. Ja tämä ihan ilman mitään rasismia, ihan tilastollista faktaa. Mutta jos kuvitellusti sulla rivarin seinänaapureina toisella puolella on mamu ja toisella puolella skini, niin jos sinut hakataan tai raiskataan, on se 99% todennäköisyydellä kylläkin se mamu. Ikävää joo, mutta ihan vain faktaa.

Lapseni isä ei ole suomalainen. Siinä on yksi syy. Suomalainen on yrittänyt raiskata minut.

Mä näen skinit homogeenisempana ryhmänä kuin mamut. Niillä on sama aatemaailma (joka sattuu sotimaan mun aatemaailmaani vastaan), kuuluvat lähestulkoon aina alempaan sosiaaliluokkaan jossa on paljon ongelmia, väkivaltaa jne.

Mamuja löytyy niin monenlaisia. Myönnän että on paljon sellaisia mamuja ja mamulähiöitä mitkä kierrän kaukaa. Toisaalta on erilaisen koulutuksen ja työn omaavia ihmisiä, eri lähtömaan ja uskonnon omaavia, erilaisia aatemaailmoita. Eli siitä joukosta löydän suuremmalla todennäköisyydellä ihmisiä joiden kanssa tulen juttuun ja jopa ystävystyn.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
[QUOTE="Bella";30633513]Lapseni isä ei ole suomalainen. Siinä on yksi syy. Suomalainen on yrittänyt raiskata minut.[/QUOTE]

Todennäköisyys sille, että mamu raiskaa lapsesi, on huomattavasti suurempi kuin etta suomalainen raiskaa hänet.

Kyllä se varmaan skini olisi. Itse olen kasvanut pikkukaupungissa missä ei sen kummemmin mamuja ole ollut, mutta tuota pilottikansaa senkin edestä. Ja oikeastaan vaikuttavat aika harmittomilta. Eivät varmaan tee mitään jos ei itse mene heille haastamaan riitaa. Muslimeista taas ei koskaan tiedä, jotenkin se uskonto vain on niin kiero.
Venäläisiä ym onkin ollut naapureina, eikä mitään ongelmia ole ollut. Mutta oletan että tässä aloituksessa tarkoitetaan vähän erilaisia mamuja :)

Venäläisiä ym onkin ollut naapureina, eikä mitään ongelmia ole ollut. Mutta oletan että tässä aloituksessa tarkoitetaan vähän erilaisia mamuja :)

Miksi oletat? Venäläisiä mamuja on maassamme eniten ja moni etenkin pk-seutulainen ei voi välttyä heiltä naapurustossaan. Musta on ihan turhaa olettaa että mamu = muslimi jos näin ei ole sanottu.

Vastaus vielä aloitukseen ehdottomasti mamun oli mamu sitten mistä päin maailmaa tahansa.

Ihan sama onko naapurini skini vai vaaleaihoinen mamu, mutta somaleita ja muita muslimeita en halua naapurustoon, enkä muitakaan neekereitä, enkä mustalaisia. Ihan sen vuoksi että nuo ihmisryhmät on aggressiivisia ja vaarallisia. Ihan sama juttu koirien suhteen, en halua naapurustoon tappajakoiria kuten pitbulleja, varsinkaan jos niiden omistaja on tyypillinen piiperö joka on pelastanut taisteluihin käytetyn pitbullinsa jostain Espanjasta ja kuvittelee rakastamalla tekevänsä siitä yhteiskuntakelpoisen. Somaleilla sama juttu, heidän kulttuuriinsa kuuluu että naisia saa raiskata ja raiskattu nainen joutuu vankilaan. Kulttuurien rakastajat voisivat mennä sinne somaliaan luomaan rauhaa ja rakkautta, ettei niitä tarvis tuoda sieltä tänne tuomaan omaa väkivallan kulttuuriaan.

Skinin. Olen yh-äiti ja mulla on kaksi pientä tyttölasta, siksi en halua mamuja lähellekään. En halua että minut tai lapseni raiskataan. Olen kai sitten rasisti. Sittenhän olen, pääasia että olemme turvassa.

[QUOTE="AV-mamma";30633670]Eipä! Mäkin sain turpaan kotikaupunkini skineiltä, kun mulla oli väärän värinen tukka. Ihanan lutusta porukkaa <3[/QUOTE]

Mitäs menit aukomaan turpaasi...

2015-02-02-11-20-40_tingsrattens_dagbok_somalier_gruppvaldtakt_finland_farja_a-630x609.jpg

Ihan sama onko naapurini skini vai vaaleaihoinen mamu, mutta somaleita ja muita muslimeita en halua naapurustoon, enkä muitakaan neekereitä, enkä mustalaisia. Ihan sen vuoksi että nuo ihmisryhmät on aggressiivisia ja vaarallisia. Ihan sama juttu koirien suhteen, en halua naapurustoon tappajakoiria kuten pitbulleja, varsinkaan jos niiden omistaja on tyypillinen piiperö joka on pelastanut taisteluihin käytetyn pitbullinsa jostain Espanjasta ja kuvittelee rakastamalla tekevänsä siitä yhteiskuntakelpoisen. Somaleilla sama juttu, heidän kulttuuriinsa kuuluu että naisia saa raiskata ja raiskattu nainen joutuu vankilaan. Kulttuurien rakastajat voisivat mennä sinne somaliaan luomaan rauhaa ja rakkautta, ettei niitä tarvis tuoda sieltä tänne tuomaan omaa väkivallan kulttuuriaan.

Peesi.

Miksi oletat? Venäläisiä mamuja on maassamme eniten ja moni etenkin pk-seutulainen ei voi välttyä heiltä naapurustossaan. Musta on ihan turhaa olettaa että mamu = muslimi jos näin ei ole sanottu.

Vastaus vielä aloitukseen ehdottomasti mamun oli mamu sitten mistä päin maailmaa tahansa.

Vieläkö täällä joku yrittää esittää tyhmää, eikä tajua, että mamuista puhuttaessa tarkoitetaan niitä ei-työtätekeviä yhteiskunnan rikollisia loisia. Kukaan ei ole vastustanut työperäistä maahanmuuttoa.

Ihan sama onko skini vai ei, kunhan ei ole mamu. Mulla on pienet lapset ja mies on päivät töissä. Haluamme elää turvassa, ilman että aina tarvii pelätä että jotain pahaa tapahtuu.

Tuossa kerrosta ylempänä asuu mamu ja samaten alempana. Eipä heistä mitään haittaa ole. Eikä mamu meinaa pelkästään somaleita tms. Perhetuttukin on mamu, aivan normaali töissäkäyvä ihminen.

Miten tätä nyt vois verrata? Näin karkealla perusteella ennemmin mamu kuin ajattelultaan vahvasti rajoittunut henkilö. Vai oliks toi Skini sukunimi, kun isolla on kirjoitettu?

1. työperäinen mamu
2. skini
3 pakolaismamu

Työperäinen mamu = pitsaa paistava karvaranne joka on " työssä" firmassa joka on perustettu starttirahalla ja pääsääntöisesti maksut laiminlyödään tms. Työperäinen mamu on virolainen joka tekee rakennuksilla pimeetä työtä ..... EI KIITOS!

Pakolaismamu on likimain samaa " sarjaa" kun työperäinen mamu ... EI KIITOS!

SKINI TERVETULOA!

Yhteistyössä