Ottaisitko silikonit?

  • Viestiketjun aloittaja tahtootissit
  • Ensimmäinen viesti
kismii
En todellakaan.
Ihmettelen miten jotkut voivat ottaa, vaikka terveyshaitat ovat aina vastassa nnenpitkää.
Ja eihän kaduilla ilman paitaa kävellä, ihan sama millaset tissit sinne liiveihin ja vaatteiden alle on tungettuna.
Pääasia että ne pysys terveinä ja olis paikallaan loppuun asti, sitä minä toivon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Ei kiitos, reilu vuosi sitten poistettiin 1,6 kg. Eli ei tarvetta mutta en ottaisi vaikka olisi tarvettakin, kammoan sairaaloita ja leikkauksia, tuo oli terveydellisistä syistä pakko tehdä.

Pääsitkö kunnalisen puolen kautta pienennysleikaukseen? Itselläni kanssa ongelmana isojen rintojen aiheuttamat selkävaivat.. :/
 
PahaSilmä
En ottaisi. jos minulta olisi syövän takia poistettu, niin voisin harkita korjausleikkausta.

Pidän siitä, että tissini ovat tälläiset pienet ja luolamiesmäisen aidot.
 
tota sille joka meinaa viroon mennä, niin sanoisin varoituksen sanan. Olen nimittäin lukenut vastaavasta, elleio juuri tästä kyseisestä firmasta, että eivät ole ammattitaitoisia ja sielä ei pätenyt suomen terveysvakuutus, joten kun naisilla oli tullut komplikaatioita niin eivät saaneet jeesiä mistään. Ja tämän toimiston, joka sijaitsee suomen päässä, sihteeriköllä ei ole edes tämän alan koulutusta. Vaan joku kosmetologin koulutus joten hän ei ole pätevä ihminen työhönsä. Etsikää näistä toimistoista netistä tietoa, ei niiden omilta sivuiltaan vaan ihan muilta keskustelupalstoilta ja silikonitieto sivuilta. Saatte hieman käsitystä että mihin olette oikeasti ryhtymässä. Luin näitä tietoja jonkun asian läpi käyneen naisen kirjoituksista. Tietoni siis perustuu siihen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Ei kiitos, reilu vuosi sitten poistettiin 1,6 kg. Eli ei tarvetta mutta en ottaisi vaikka olisi tarvettakin, kammoan sairaaloita ja leikkauksia, tuo oli terveydellisistä syistä pakko tehdä.

Pääsitkö kunnalisen puolen kautta pienennysleikaukseen? Itselläni kanssa ongelmana isojen rintojen aiheuttamat selkävaivat.. :/
Vissiin aika vaikea päästä kunnallisen kautta, meillä suvussa isorintaisia ja aika kauan ovat saaneet käydä tk-lääärillä valittamassa niska/hartiasärkyjä ennen kuin onnistui. Työterveyslääkärin kautta lopulta sekä äiti että äitin sisko ovat lähetteet saaneet. Ja todella tyytyväisiä ovat kummatkin olleet ratkaisuunsa!!

 
itse jos päätyisin tilanteeseen jossa ottaisin silikonit, niin en menisi sieltä mistä aita on matalin. Vaan sieltä mistä se on turvallisin.

Mutta eipä nyt ole tarvetta. olen ihan tyytyväinen itseeni ja siihen mihin en ole tyytyväinen, ei tarvitse kajota veitsillä tai ruiskuilla. Saan sen itsekin pois.
 
Lekuri
Alkuperäinen kirjoittaja Fanni:
Alkuperäinen kirjoittaja tahtootissit:
Mä olen ihan tosissani päättänyt ottaa sellaiset. Yksityissairaalassa virossa. Itse toimisto missä asia suunnitellaan ym on hesassa.
Juu viroon vaan, ja sitten poraat kun meni p.illulleen, jos ottaisin silikoonit niin viimesenä virossa
On vähän paha jos tisiit tulehtuu!! Viroon vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Ei kiitos, reilu vuosi sitten poistettiin 1,6 kg. Eli ei tarvetta mutta en ottaisi vaikka olisi tarvettakin, kammoan sairaaloita ja leikkauksia, tuo oli terveydellisistä syistä pakko tehdä.

Pääsitkö kunnalisen puolen kautta pienennysleikaukseen? Itselläni kanssa ongelmana isojen rintojen aiheuttamat selkävaivat.. :/
Vissiin aika vaikea päästä kunnallisen kautta, meillä suvussa isorintaisia ja aika kauan ovat saaneet käydä tk-lääärillä valittamassa niska/hartiasärkyjä ennen kuin onnistui. Työterveyslääkärin kautta lopulta sekä äiti että äitin sisko ovat lähetteet saaneet. Ja todella tyytyväisiä ovat kummatkin olleet ratkaisuunsa!!
Ilmeisesti vaikeaa :whistle: yks kaveri kun oli muutama vuosi sitten lääkärin juttusilla pienennyksestä, niin mieslääkäri siihen vain räkyttämään, että antaa niiden olla, kun ne on luojan luomat ja miehet tykkää isoista tisseistä eikä mistään rusinoista :eek: ... No, toiselta lääkäriltä pääsi sitten kuitenkin...
 
vieras
Kylläpä vaan voisin ottaakkin! A-koon rintsikatkin ovat reiluja mulle... :( 2 lasta olen imettänyt ja pelkät tyhjät nahkapussit roikkuu tossa rintakehällä... Semmonen B olisi passeli.
 
nättitähti harmaana
ottaisin ja varmasti otankin. en kasvattaakseni kokoa vaan saadakseni niistä vielä tissien näköiset. ne roikkuu tosi kamalsti ja on aika tyhjät pussit...ovat mukamas kokoa c...kun on raskausarpiakin tullut niin luultavasti näyttäis paremmalta jos olis täytettä. mutta lapset teen kaikki ensin ja katson sitten myöhemmin. ei tää ny elämää niin haittaa,miehelle kelpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haahhaa:
En ottais, en ole tarpeeksi idiootti.
Isot lollot jo nyt, dd-e-kupit.
No eihän se ihmisestä idioottia tee, jos silikonit ottaa.
Voisi olla sinullakin toinen ääni kellossa, jos omistaisit AA-kupin rusinat, etkä tietäisi mitä on elää dd/e-kupeilla :whistle:
Mutta nehän koviten huutaa, jotka eivät toisen näkökulmaa käsitä :D
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kylläpä vaan voisin ottaakkin! A-koon rintsikatkin ovat reiluja mulle... :( 2 lasta olen imettänyt ja pelkät tyhjät nahkapussit roikkuu tossa rintakehällä... Semmonen B olisi passeli.
Sama täällä. Semmonen, että täyttäis edes ne A:t tai B:t. :(

 
Jos olisi takeita ettei kroppani hylkisi niitä eikä niistä koituisi muutenkaan terveydellistä haittaa niin ottaisin,jos kuitenkin vaihtoehtoisesti saisin takaisin ne omat rinnat jotka olivat hyvät ennen lapsia niin ottaisin ne.
 
Fleur de la Cour
Olisi loistavaa jos pystyis olemaan ilman rintaliivejä ja silti kantamaan iltapuvun jossa on vain spagettiolkaimet tukena.. Sen vuoksi voisin kyllä ajatella silikoneja itselleni. Kokoa en lähtis muuttelemaan, sillä olen tyytyväinen kroppaani. Eilen ostin iltapuvun jossa on avonainen kaulus ja vain niskalenkki kannattamassa pukua paikallaan sekä materiaali satiinia. Sen kanssa täytyy laittaa Wonder brat tai vastaavat että pysyy mekko päällä, olisipa loistavaa jos olis tissit joiden kanssa mekko pysyis paikoillaan ilman niitä rintsikoita. Tosin minusta rintojen pitäis silti näyttää pyöreiltä ja pulleilta eikä sellaisilta kovilta palloilta riippunahkaan kiinnitettynä..
 
Ajatus leikkauksesta saa ihon kananlihalle! En isompia haluaisi koska itselläni c-kuppi, mutta jo esikoisen saannin jälkeen on rintojen muoto muuttunut roikkuvammaksi joten ehkä pieni kohotus joskus vuosien kuluttua voi mieltä kutkuttaa.. olen käsittänyt että joskus täytyy pieni implantti laittaa kohotuksen yhteydessä. Nämä vain ajatuksia, en osaa sanoa olisiko kanttia mennä vaikka rahat olisikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kylläpä vaan voisin ottaakkin! A-koon rintsikatkin ovat reiluja mulle... :( 2 lasta olen imettänyt ja pelkät tyhjät nahkapussit roikkuu tossa rintakehällä... Semmonen B olisi passeli.
Juu sama täällä! En kaipais mtn isoja kun sain niitä jättisuuria kaksosia kantaa raskausaikana. Nyt riittäs kun sais näihin roikkuviin pusseihin ees vähän ryhtiä. Ees pienet sievät pyöreet ja kiinteät kelpais tälle mammalle!! B)

Miettikää omalle kohdalle miltä nyt näyttää entiset f-kuppiset kun niistä on vain nahka jäljellä!! :eek: :LOL:
 

Yhteistyössä