Ottasin jos ois rahaa Vaikka heti... Tuskimpa kertosin sukulaisille/kavereille..
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Ei kiitos, reilu vuosi sitten poistettiin 1,6 kg. Eli ei tarvetta mutta en ottaisi vaikka olisi tarvettakin, kammoan sairaaloita ja leikkauksia, tuo oli terveydellisistä syistä pakko tehdä.
Ai tisseistä?Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Ei kiitos, reilu vuosi sitten poistettiin 1,6 kg. Eli ei tarvetta mutta en ottaisi vaikka olisi tarvettakin, kammoan sairaaloita ja leikkauksia, tuo oli terveydellisistä syistä pakko tehdä.
Vissiin aika vaikea päästä kunnallisen kautta, meillä suvussa isorintaisia ja aika kauan ovat saaneet käydä tk-lääärillä valittamassa niska/hartiasärkyjä ennen kuin onnistui. Työterveyslääkärin kautta lopulta sekä äiti että äitin sisko ovat lähetteet saaneet. Ja todella tyytyväisiä ovat kummatkin olleet ratkaisuunsa!!Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Ei kiitos, reilu vuosi sitten poistettiin 1,6 kg. Eli ei tarvetta mutta en ottaisi vaikka olisi tarvettakin, kammoan sairaaloita ja leikkauksia, tuo oli terveydellisistä syistä pakko tehdä.
Pääsitkö kunnalisen puolen kautta pienennysleikaukseen? Itselläni kanssa ongelmana isojen rintojen aiheuttamat selkävaivat.. :/
On vähän paha jos tisiit tulehtuu!! Viroon vaan...Alkuperäinen kirjoittaja Fanni:Juu viroon vaan, ja sitten poraat kun meni p.illulleen, jos ottaisin silikoonit niin viimesenä virossaAlkuperäinen kirjoittaja tahtootissit:Mä olen ihan tosissani päättänyt ottaa sellaiset. Yksityissairaalassa virossa. Itse toimisto missä asia suunnitellaan ym on hesassa.
Ilmeisesti vaikeaa yks kaveri kun oli muutama vuosi sitten lääkärin juttusilla pienennyksestä, niin mieslääkäri siihen vain räkyttämään, että antaa niiden olla, kun ne on luojan luomat ja miehet tykkää isoista tisseistä eikä mistään rusinoista ... No, toiselta lääkäriltä pääsi sitten kuitenkin...Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Vissiin aika vaikea päästä kunnallisen kautta, meillä suvussa isorintaisia ja aika kauan ovat saaneet käydä tk-lääärillä valittamassa niska/hartiasärkyjä ennen kuin onnistui. Työterveyslääkärin kautta lopulta sekä äiti että äitin sisko ovat lähetteet saaneet. Ja todella tyytyväisiä ovat kummatkin olleet ratkaisuunsa!!Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Ei kiitos, reilu vuosi sitten poistettiin 1,6 kg. Eli ei tarvetta mutta en ottaisi vaikka olisi tarvettakin, kammoan sairaaloita ja leikkauksia, tuo oli terveydellisistä syistä pakko tehdä.
Pääsitkö kunnalisen puolen kautta pienennysleikaukseen? Itselläni kanssa ongelmana isojen rintojen aiheuttamat selkävaivat.. :/
No eihän se ihmisestä idioottia tee, jos silikonit ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja haahhaa:En ottais, en ole tarpeeksi idiootti.
Isot lollot jo nyt, dd-e-kupit.
Sama täällä. Semmonen, että täyttäis edes ne A:t tai B:t.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä vaan voisin ottaakkin! A-koon rintsikatkin ovat reiluja mulle... 2 lasta olen imettänyt ja pelkät tyhjät nahkapussit roikkuu tossa rintakehällä... Semmonen B olisi passeli.
Juu sama täällä! En kaipais mtn isoja kun sain niitä jättisuuria kaksosia kantaa raskausaikana. Nyt riittäs kun sais näihin roikkuviin pusseihin ees vähän ryhtiä. Ees pienet sievät pyöreet ja kiinteät kelpais tälle mammalle!! B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kylläpä vaan voisin ottaakkin! A-koon rintsikatkin ovat reiluja mulle... 2 lasta olen imettänyt ja pelkät tyhjät nahkapussit roikkuu tossa rintakehällä... Semmonen B olisi passeli.