Ottaisitko silikonit?

• Viestiketjun aloittaja tahtootissit
  • Ensimmäinen viesti
Fanni
Alkuperäinen kirjoittaja tahtootissit:
Mä olen ihan tosissani päättänyt ottaa sellaiset. Yksityissairaalassa virossa. Itse toimisto missä asia suunnitellaan ym on hesassa.
Juu viroon vaan, ja sitten poraat kun meni p.illulleen, jos ottaisin silikoonit niin viimesenä virossa

Voisin ottaakin, mutta ihan ekana pitäisi saada enemmän tietoa itse toimenpiteestä ja silikonien riskeistä.
Mitään Lolo Ferrari-tissejä en ottaisi :D mutta hieman nätimmät tisut olis jees...pitkä imetys jätti tissit aika lötköiksi, tosin sen loppumisesta on vasta kuukausi, eli ehkä ne vielä siitä palautuu...
En tiedä, kertoisinko sukulaisilleni ja ystävilleni. Mitä se asia heille loppujen lopuksi edes kuuluu.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Fanni:
Mä olen ihan tosissani päättänyt ottaa sellaiset. Yksityissairaalassa virossa. Itse toimisto missä asia suunnitellaan ym on hesassa.
Juu viroon vaan, ja sitten poraat kun meni p.illulleen, jos ottaisin silikoonit niin viimesenä virossa
Ihan suomalaiset lääkärit siellä on.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Fanni:
Ihan suomalaiset lääkärit siellä on.
Mutta hygienia taso vähän erinlainen kuin täällä.

Yhteistyössä