tahtootissit
Jos sinulla olisi rahallisesti mahdollisuus. Ja kertoisitko sukulaisillesi/ystävillesi?
Juu viroon vaan, ja sitten poraat kun meni p.illulleen, jos ottaisin silikoonit niin viimesenä virossaAlkuperäinen kirjoittaja tahtootissit:Mä olen ihan tosissani päättänyt ottaa sellaiset. Yksityissairaalassa virossa. Itse toimisto missä asia suunnitellaan ym on hesassa.
Ihan suomalaiset lääkärit siellä on.Alkuperäinen kirjoittaja Fanni:Juu viroon vaan, ja sitten poraat kun meni p.illulleen, jos ottaisin silikoonit niin viimesenä virossaAlkuperäinen kirjoittaja tahtootissit:Mä olen ihan tosissani päättänyt ottaa sellaiset. Yksityissairaalassa virossa. Itse toimisto missä asia suunnitellaan ym on hesassa.
Mutta hygienia taso vähän erinlainen kuin täällä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihan suomalaiset lääkärit siellä on.Alkuperäinen kirjoittaja Fanni:Juu viroon vaan, ja sitten poraat kun meni p.illulleen, jos ottaisin silikoonit niin viimesenä virossaAlkuperäinen kirjoittaja tahtootissit:Mä olen ihan tosissani päättänyt ottaa sellaiset. Yksityissairaalassa virossa. Itse toimisto missä asia suunnitellaan ym on hesassa.
NäinpäAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en , ehkä voisin harkita jos omat rinnat pitäisi jostain syystä poistaa.