minä myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:sama täällä!Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Kyl mä ton kiristyksen ottaisin mielelläni. Silareita en.
minä myösAlkuperäinen kirjoittaja vieras:sama täällä!Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Kyl mä ton kiristyksen ottaisin mielelläni. Silareita en.
No just niin. Mun kroppa onneksi vaatii vain ruokaa, unta ja kuntoiluaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Vaatiiko kenenkään kroppa sitä, vai vaatiiko sitä muut?
Joo, ja käsittääkseni tissitkin rakennetaan uusiksi jos ne on rintasyövän takia menneet. Tässä ketjussa ei nyt vissiin siitä ollut kyse kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jos vatsanahasta on terveydellistä haittaa (ihottumaa tms. ) se usein korjataan myös ihan kunnallisella puolella eikä tarvitse tuhansia maksaa
Kyllä tässä ketjussa oli parikin sellaista joilla vatsanahasta on terveydellistä haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Joo, ja käsittääkseni tissitkin rakennetaan uusiksi jos ne on rintasyövän takia menneet. Tässä ketjussa ei nyt vissiin siitä ollut kyse kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jos vatsanahasta on terveydellistä haittaa (ihottumaa tms. ) se usein korjataan myös ihan kunnallisella puolella eikä tarvitse tuhansia maksaa