mun mielestä tuossa ei ole mitään hauskaa :|Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:c. kukaan läsnä oleva ei haluaisi nähdä yhtäkään meistä naisista puolialastomana :x
.
Tässä piilee ironiaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun mielestä tuossa ei ole mitään hauskaa :|Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:c. kukaan läsnä oleva ei haluaisi nähdä yhtäkään meistä naisista puolialastomana :x
.
kaameaa se on että naiset itse luulevat että pitää mahtua tiettyyn muottiin jotta kukaan haluaa edes katsoa.
Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?
Mun kroppa ainakin tottelee päätä, eikä vaadi mitään tuommoisia ulkoisia juttuja.
hyvä että sun kohdalla niinAlkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:Tässä piilee ironiaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun mielestä tuossa ei ole mitään hauskaa :|Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:c. kukaan läsnä oleva ei haluaisi nähdä yhtäkään meistä naisista puolialastomana :x
.
kaameaa se on että naiset itse luulevat että pitää mahtua tiettyyn muottiin jotta kukaan haluaa edes katsoa.
Sun päähän sitä vaatii, enkä sano sitä mitenkään arvostellakseni. En voi kuvitella ettetkö olisi täydellinen vaikka minkälaisella vatsanahkalla. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopiva epätäydellisenä. Mutta olet nyt tyytyväinen ja se on hyvä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?
Mun kroppa ainakin tottelee päätä, eikä vaadi mitään tuommoisia ulkoisia juttuja.
Niin, minäkin tiedän paljon sellaisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hyvä että sun kohdalla niinAlkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:Tässä piilee ironiaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mun mielestä tuossa ei ole mitään hauskaa :|Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:c. kukaan läsnä oleva ei haluaisi nähdä yhtäkään meistä naisista puolialastomana :x
.
tiedän turhankin monta naista jotka luulevat olevansa niin rumia ettei edes oman miehen nähden kehtaa olla alasti :|
ei minua se lärpäke haittaa...mutta tuo haava tuolla lärpäkkeen alla ei pidä siitä hautomosta....Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sun päähän sitä vaatii, enkä sano sitä mitenkään arvostellakseni. En voi kuvitella ettetkö olisi täydellinen vaikka minkälaisella vatsanahkalla. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopiva epätäydellisenä. Mutta olet nyt tyytyväinen ja se on hyvä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?
Ahaa. Eli siis oikeasti, sinun kroppasi vaati sitä. Tässä asiassa olin nyt väärässä, kyllähän selkäkipukin on kropan vaatimus toimenpiteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei minua se lärpäke haittaa...mutta tuo haava tuolla lärpäkkeen alla ei pidä siitä hautomosta....Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sun päähän sitä vaatii, enkä sano sitä mitenkään arvostellakseni. En voi kuvitella ettetkö olisi täydellinen vaikka minkälaisella vatsanahkalla. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopiva epätäydellisenä. Mutta olet nyt tyytyväinen ja se on hyvä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?
eilen tästä samaisesta asiasta väännettiin kättä...en halua kertoa sen enempää asioistani ja tämänkin olisin voinut antaa olla ja olla kertomatta....mutta kerroin sen silti. Muutama ymmärsi, muutama taas eiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ahaa. Eli siis oikeasti, sinun kroppasi vaati sitä. Tässä asiassa olin nyt väärässä, kyllähän selkäkipukin on kropan vaatimus toimenpiteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei minua se lärpäke haittaa...mutta tuo haava tuolla lärpäkkeen alla ei pidä siitä hautomosta....Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sun päähän sitä vaatii, enkä sano sitä mitenkään arvostellakseni. En voi kuvitella ettetkö olisi täydellinen vaikka minkälaisella vatsanahkalla. Tai vaihtoehtoisesti juuri sopiva epätäydellisenä. Mutta olet nyt tyytyväinen ja se on hyvä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä nyt sain jo tässä keskustelussa kuulla kunniani mutta mun kroppa vaatii sen, että vatsalärpäke poistetaan. Aivan sama mitä muut sanoo...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mietin vaan, että vaatiiko kroppa todella muka jotain, vai ympäristökö vaatii?
Kivoja nää keskustelut, että oppii jotain uutta ja voi muuttaa mieltänsä sen seurauksena.
osaavat ne miehetkin arvostella :|Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Minä kyllä hyvin pystyn uskomaan, että kelpaan tällaisena mursuna miehelleni ja hän minua tällaisena haluaa ja himoitseekin, mutta kyllä mun minäkuvaan vaikuttaa vertaisteni käsitykset ja ajattelutavat naisen mallista - ympäristöstähän sitä itseänsä peilaa. Ja usein juuri naiset ovat herkkiä tuomitsemaan ja arvostelemaan, hurjan pahastikin.
Sulla on asenne kohdallaan! Voisinpa mäkin sanoa samaa, mutta en voi. Rasvaimun ottaisin ja rintojen kohotuksen heti, jos vaan rahat siihen olisi. Ja jos ilmaiseksi ne saisin, niin mä olisin jo leikkauspöydällä..Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Lapsiluku on täynnä, ja tissit roikku ja vatsakin....mutta antaa roikkua vaan...näillä mennään :wave: B)