Ottaako ketään muuta päähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Katja-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

-Katja-

Vieras
se, että näillä eri-ikäisten äitien keskustelupalstoilla haukutaan toisia, arvostellaan muiden valintoja ja riidellään sellaisista asioista kuten "kuka on hyvä äiti ja kuka ei".. Mua ainakin ottaa.. Eiköhän jokaisen lapsen äiti ole just se paras äiti juuri omalle lapselleen? Eikä se mielestäni ikää katso. Mutta joo... mä olen sitä mieltä, että tästä palstasta tulisi tehdä sellainen, jossa nuoret äidit vaihtavat kokemusta ja kannustavat toisiaan eikä sellaista, jossa eri-ikäiset äidit riitelee koko ajan ja haukkuu muita... Onko muita, jotka ovat samaa mieltä?

Siis tän aloitusviestin tarkoitus ei ollut yleistää tai muuta, en väitä, että täällä ei olis ollut myös ihan asiallisia viestejä... Tää tuli vain nyt mieleen, kun selailin palstan viestejä...

niin, tätä tappelua on ollut ja tulee varmasti jatkossakin olemaan mutta yritetään jatkossa pysyä kaikki sovussa. arvostelijat kannattaa jättää omaan arvoon, jokainen tuntee itse itsensä parhaiten.

jos vielä sen saan sanoa että tämä palstojen ikäjaottelu on aikas pepusta, tuntuu että siinä yksi hyvä syy oikein tulla tarkotuksella mollaamaan kun tietää että on alta 20v.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 22:19 -Katja- kirjoitti:
se, että näillä eri-ikäisten äitien keskustelupalstoilla haukutaan toisia, arvostellaan muiden valintoja ja riidellään sellaisista asioista kuten "kuka on hyvä äiti ja kuka ei".. Mua ainakin ottaa.. Eiköhän jokaisen lapsen äiti ole just se paras äiti juuri omalle lapselleen? Eikä se mielestäni ikää katso. Mutta joo... mä olen sitä mieltä, että tästä palstasta tulisi tehdä sellainen, jossa nuoret äidit vaihtavat kokemusta ja kannustavat toisiaan eikä sellaista, jossa eri-ikäiset äidit riitelee koko ajan ja haukkuu muita... Onko muita, jotka ovat samaa mieltä?

Siis tän aloitusviestin tarkoitus ei ollut yleistää tai muuta, en väitä, että täällä ei olis ollut myös ihan asiallisia viestejä... Tää tuli vain nyt mieleen, kun selailin palstan viestejä...

olen täysin samaa mieltä =)
:hug:
ollaan kaikki sovussa :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 22:23 epunäiskä kirjoitti:
niin, tätä tappelua on ollut ja tulee varmasti jatkossakin olemaan mutta yritetään jatkossa pysyä kaikki sovussa. arvostelijat kannattaa jättää omaan arvoon, jokainen tuntee itse itsensä parhaiten.

jos vielä sen saan sanoa että tämä palstojen ikäjaottelu on aikas pepusta, tuntuu että siinä yksi hyvä syy oikein tulla tarkotuksella mollaamaan kun tietää että on alta 20v.

Tämä ikäjaottelu tuntuu kyllä hiukan hassulta kieltämättä. Olen 20-vuotias ja odotan esikoistani, mutta tuntuu hullulta kuulua samaan ryhmään kolmekymppisten kanssa. Aika moni asia on kuitenkin toisin kuin heillä... Tietenkin on mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia eri ikäisten äitien kanssa, mutta kuitenkin antoisinta olis ehkä kuulla samassa elämäntilanteessa olevien juttuja ja niitten jotka on jo ehkä ohittanut just tän vaiheen. Mutta onhan täällä paljon muitankin sivuja kuin ikäjaotellut. Vitsi mikä maratooni yksinkertasesta aiheesta... :ashamed:

Olen samaa mieltä Katjan kanssa; jokainen äiti, iästä riippumatta on omalle lapselleen se paras mahdollinen. Miksi pitää vertailla ja kilpailla paremmuudesta kun kaikilla on kuitenkin aivan erilaiset tilanteet niin perheessä kuin työelämässä. Annetaan jokaisen olla ja ajatella ja tehdä juuri niin kuin itsestä tuntuu parhaimmalta. Nautitaan tästä hetkestä, näistä lapsista joita meillä tai joista haaveilemme.
Aurinkoisia kevätpäiviä kaikenikäisille äidille ja erityisesti teille, nuoret äidit! t. nelikymppinen viiden lapsen äiti

Kaikki vanhemmat eivät ole parhaita mahdollisia vanhempia edes omille lapsilleen! Mutta harvoin ainakaan täällä netissä tiedämme toisten asioita niin hyvin, että voimme tuomita toistemme teot. Itse annan meuhkaajien meuhkata täällä, kyllä se todellinen elämä on jossain muualla "tuolla ulkona".

Yhteistyössä