Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tein sen jo :/. Parempi tehdä heti kun odottaa vastausta kun joka tapauksessa sen palautan ja haluan rahoja takaisin.
En ihan rikosilmoitusta halua tehdä. Mutta yritän saada rahoja näin nyt. Myyjä vastasi heti kun avasin case. Hän on tätä mieltä että laukku on aito, eikä käytetty, mutta miten voi olla käyttämätön laukku liikainen, puhumattakaan että varmasti ei ole aito.Aivan. Ole tarkka palautuksessa. Toimi PayPalilta tulevien ohjeiden mukaan. Lähetä laukku vasta sitten kun PayPal pyytää tekemään sen ja ilmoittamaan seurantakoodin. Hanki mielellään yksi todistaja, joka on valmis antamaan lausunnon siitä, että laukku on kopio. Koska kyseessä on arvokas tuote ja petos, tekisin itse ehkä rikosilmoituksen ja laittaisin siitä kopion caseen.
siis häh? Poltit toisen laukun?Minä muistan kun yksi venäläinen nainen tuli kehumaan minulle hienoa Cuccin aitoa nahkalaukkua ja pyysin luvan testaamiseen: tuikkasin sytkärillä (en polta, mutta sattu olemaan mukana) laukun pohjaan ja sehän sytty tuleen! Nahka ei pala, korkeintaan hieman rutistuu jos liekillä polttaa. Pikkasen meni nainen noloksi![]()
haha!
Myyjä sanoi että se seisonut kaapissa niin kauan ja hänellä on kylmä asunto, siksi pinta on nyt sileä ja kun on ollut muiden laukkujen kanssa niin liikainen siksi kun varma muut värit tartuivat tähän laukkuun toisista laukuista
Mistä ihmiset voivat keksiä edes noin lapselliset selitykset?
Hän sanoi että ensiksi palautan sen hänelle ja vast sitten saan rahoja. Voi voi...